Ana içeriğe atla

Sevgiye Dair Özlü Sözler

madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!

Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim Ağlamak içinde olsa gözlerini özledim

ECELE SÖZLÜ , ÖLÜME NİŞANLIYIZ , TESADÜFEN GELDİK , MECBURİ YAŞIYORUZ...

seninle başladığına inandığım bir hayatı,sen olmadan nasıl yaşarımmm.
aşkla ilgili film
Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..
özlü sözler
Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş.
Sevgiye Dair Özlü Sözler
Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, Seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlıgına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan..

Rüzgar alabildiğine hırçın, yagmur alabildiğine inatçı, yüreğim ise onlara inat sanki bir liman, tipki gözlerindeki huzur gibi.

Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarasım geliyor saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.
sevgiye dair sözler
Ne aradıysam bilki sende bulmuşum.
Senden öncesi yoktu
Seninle var olmuşum.
Sende bütün özlemler.
Sende bütün gelecek.
Beni bende arama.
Ben artik sen olmuşum.
sevgiye dair film
Rüzgar alabildiğine hırçın, yağmur alabildiğine inatçı, yüreğim ise onlara inat sanki bir liman, tıpkı gözlerindeki huzur gibi.

Günesin buz tuttugu yerde bir alev görürsen bil ki o yalniz senin için yanan kalbimdir.
komik
O kadar güzelsin ki yüzüne bakamyyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamyyorum. Dolanıp sarasım geliyor saramıyorum. Öylesine ba?anmy?ym ki sensiz duramyyorum.
Sevgiye Dair Özlü Sözler
Bir soluk kadar yakin,yildizlar kadar uzak derler sevgi için.Uzanirsin yetisemezsin,yetisirsin dokunamazsin,Dokunursun vazgeçemezsin,vazgeçersin ama unutamazsin.
Ask, gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalir ama dikenlerinden hesabini, gülden soramazsin.

Seni ne kadar sevdigimi ögrenmek istersen yere düsen her yagmur damlasini tutmaya çalis.Tutabildiklerin senin sevgin,tutamadiklarinsa,benim sana olan sevgimdir.

SERSERILER NE AGLAMAYI NEDE SEVMEYI BILIRMIS, OLAKI SEVDI BIR KEZ SEVERLERMIS VE OLAKI AGLADI GOZYASININ DUSTUGU YERDE OLURLERMIS.
Duygulu aşk nickleri , msn kişisel iletiler
BELİMİ BÜKÜYOR BÖYLE AYRILIK. VERDİGİN ACILAR HASRET TANIDIK. GORMEDIM Kİ BİR GÜN SENDEN YAKINLIK. DONMESENDE GERİ FARKETMEZ ARTIK...

ya severim sonuna kadar
yada tanımam ölene kadar

her gülen yüzü sanma bahtiyar,,,
her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı varr,,,

Ya parçalarım bulutları seni bulurum.
Yada vururum kendimi senden kurtulurum.
Biliyorum ateşle oynuyorum ama
Ben o ateşi çok seviyor ve özlüyorum
özlü sözler
ßir gün öLe çok SevmeLiyimki Sonsuza dek içimdE kaLmaLı, kar$ımdaki inSan kar$ı koyamamaLı, ßir gün öLe çok SevmeLiyimki beni yaktıkLarında biLe kaLbim sapasağLam kaLmaLı, bu Sevgiden utanmamaLı, bu Sevgiyi boşa harcamamaLı..
aşka dair özlü sözler
SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

Sen yemeğimin tuzu, yüreğimin buzu, anasının en güzel kızı... Sen kalbimde en tatlı sızı, sen bütün varlığımın sevimli hırsızı... Sen sevdikçe sevilesi, övdükçe övülesi, öptükçe öpülesi, aşık oldukça olunacak aşkımsın
aşk dair film
HeR GeNÇ DeLiKaNLıNıN BiR SeVGiLiSi oLaBiLir AmA,
HeR GeNÇ KıZıN BiR DeLiKaNLı SeVGiLiSi oLaMaZ...!!!

H£R canlı öLümü Tadacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?

$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !

.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !

aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !

'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''

senin maRKa oLduqunN yeRd…

Morali bozuk nickler

yeNi * !


ѕαηкi вiяαz ραяçαℓı вυℓυтℓυ giвi *
яαнαтѕız є∂iℓмєк iѕтємiуσ...вiяαz нυzυя..υzαααα!!!
уєηi уüzℓєя тαηıмαк iѕтємiуσ нαуαтıη∂αкiℓєя σηα уєтєя..*
∂üηуα υмяυη∂α ∂iiℓ..

Güneş varsa en uçTa...
Morali bozuk nickler , moralsiz msn nickleri
GözLerimde bir yoL varsa bitmiyor tükenmiyorsa

Eğer, bi cennet varsa en uçta

GözLerimi her kapattığımda

Seni duysam sadece başucumda..! (:

HayaLden de oLsa



ѕαℓℓαηıяѕα∂α уıкıℓмαz тαнтıм (:














İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün
..







küÇüKLüğüMdeN beri hep merak eTTim gök kuşaının 7 Rengının hıkayesıNı..sonra anLadm bızım hayatımızda gök ku$aının renkLeri ..' Her qüN dei$ik RenkLeriN içiNde ya$ııoRz..yagmur yagdıkdan soNra güNe$n cıkmasının anLamsızLıgı gbi. .













Bi Süre yaLnızLıa,SessizLie ihtiyacım Var sanırım.Bu denLi aqıR ŞeyLeri tek başıma kaLdıramıyorum.







BıraKında Kendime RenkLi Bi Dünya Yaratıyım.Sadeceo ve ben.Dünyan…

Hayat nickleri

hayat bo$ eğLen co$$

yoq canımın içi kaLbim dayanmzz oLduu $imdi!nede sewmi$im emanet ßu yürek
sanki..kaLbim ağLıyor..ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben
neyLeyim...
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..


sana deLi gißi a$ıkken tükettiin bu kaLße yan...

istersen aL canımıda kurtuLayım..zaten kaLßim oLmadan ne kadar ya$arım..???

korkuorum geLen günden her gün daha fazLa..eLimde deiL nefretim ßüyüyor insanLara......

yüxsek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....


geçer demek inan Zzor çünkü a$k senin adın.!!!

ßana seni sewen 1kaLp biLe bırakmadın..



*yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!


*gözümün yasını sildim bn.. kosmam kmsenin pesnden..


*gülüslerim vrdı bnm.. bn kmm bn nerdeim?? tm krsya gcrkn bıraktıın o el bnm!

*asıksan korkuyrsn kyp.. sewpte susuyrsn ayıp!…