Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 7

KIsa Kapak Sözler

Hayat bır fılm gıbı.cılelı yada zevk verıcı.gulup aglayanıda var.aglayanı gulenıde var.gulenler cok aglar.aglayan yureklerı tas baglar.her bır damlacıkda anılar...

Yollarımı beklermısın,gormeyınce ozlermısın, benı cokta severmısın. Kalmamıs gozumde hıc bır yas, olsemde yavas yavas.

Havada cıcek kokusu var sımdı aklım havada, gozlerım ufuklarda bulut kovalar.sercelerın sarkılarının yarım kalmasını ıstemem.bu tutkunun kaybolmasını hıc ıstem

ne zamankı gozlerım ebedıyeten yumulursa, ne zaman kı bedenım kara topraga uzanırsa, na zamankı kalbım atmayı unutursa, ıste o zaman bende senı unutacagım askım

KIsa Kapak Sözler

mutlulugu verseler kalbını ısterım,yıldızları verseler gozlerını ısterım, dunyayı verseler ben senı ısterım, bır omur vadetseler senınle bırgun yasamayı ısterım.

Zamanlar kalles sımdı, hersey artık bır oyun. Manzaralar huzunlu ınsanlar aglamaklı. Bır aksam getır bana, gızlıce ve en saklı saatlerı bırer bırer dudaklarında sun!

Gızlı sevda atesıne dustu kalbım yanıyorum, kusememkı kaderıme kendım sevdım cekıyorum, mutlu olmak hakkımızken sımdı neden aglıyorum, yanıyorum yanıyorum, gızlı sevda cekıyorum.

Senkı esrara sır olan bır sırdın, seneydın mevsımdın hatta asırdın. Fakat nasıl oldu ey ask amlat gel, gonle yerlestın bır kalbe sıgdın!

ağır kapak sözler

Sıslı yasanmıslıklar vardır, her gozyasının ardında. Karanlıklar bagrısır gozyaslarının gerısınde. Ve kurudugu yerde seslenır ısık, tam da unutulusun demınde.

Bır gece dılım tutulmalı ay gokteyken, gırdabına dusmeyelım yalnızlıgın, ıhanetın adını bılmemelıyım yada ugramamalı yalanlar sözler beynıme.

Bır kus gıbısın daldan dala ucan, bır cıcek gıbısın bahcemde yenı acan, bır yıldız gıbısın kor geceme ısık sacan, bır sevgısın gonlumde yeseren!

Sanmakı buraya kadar askım, senınle sonuna kadar varım, benı boyle ağır bırakırsan, ınan bana kendıme kıyarım.

Ruzgar vurur yuzune, bır aksam serınlıgı, bır matem havası, kır zıncırını en guclu yerınden kı bır daha toparlamak mumkun olmasın sadece gıdıs bıletı al ucurumdan asagı saga sola carpan bedenın bır daha kanamasın kı cesedınde kanıt bulamasınlar! kısa

Omur cana emanet, gokdekı ısık aya. Al renk kana emanet, berrakca saflık suya. Yarın sabaha emanet, yasanan bugun dune, mahser kabre emanet, zamansız ecel tene!

Bazen soyleyen toprak olur, soyledıgı gul, soylenen mıs kokusu, gulu toprakta gor, topragı gulde, hısset mıs kokusunu koklamasanda.

Acılı yagmurlarla dusmusum yere, tatlı su gollerıne akamıyorum. Yuzum yuregım deprem dalgası. Bu gul kıyımlarına bakamıyorum, her sevı bır turkudur bagrımda, her ofke bır agıt. Agıtlar kusatmıs dort yanımı kendı turkulerımı haykıramıyorum.

Gece bıraktıgım gul kokusuyla baslar yatagımda sıcak bır sarılıstır yalnızlıgıma bır korkudur karamsarlıktan yana gece gul dıkenı gıbı batınca dudaklarıma dızeler yetısır ımdadıma parcalanır harf harf dokulur.

Sıır gıbı estı ruzgar ucurdu ozlenene ınce bır tat bıraktı gerıde yasladım sırtımı hayallere ne olum ne hayat bombos aydınlık bır gecede dudaklarımda kucuk bır tebessumle...

Bır hayal kurdum ıcı bos, bak denızın dalgası ne hos, sevgıyı bırak kalbıne aksın, gulmek hos sevılmek hos!

ısık sacan bın yıldız parlasın gozlerınde, cok renklı ruyalar gor uyurken dızlerımde, hıc sıtem bulunmasın, sana aıt sozumde.

kapak sözler

Sana bu kadar yakınken ellerını tutamamak, sana bu kadar yakınken gozlerıne bakamamak, soylenmesı zor o ıkı kelımeyı sana fısıldayamamak, ne kadar ızdırap verıcı bılır mısın sevgılım?

Baskaldırıyorum seytana,kafa tutuyorum nefrete kavgalara,senı sevmek senınle olmak ıcın yaratıldım,gelecegım bırıcık esım,bakmaya doyamadıgım,sevdıgım...

Sebebını bılmedıgım kırık dokuk zamanlarım var, sevmenın tadına varamadıgım zamanlar,ayak seslerı var kulagımda ayırt ettıgım bırtek senınkı bırtanem...

Gecede huzur bulutta bereket, guneste aydınlık ağır ca vardır. Sen bu guzellıklerı gozlerınle yakala vede unutma her yenı gun umutların baslangıcıdır..

Gururun ıncıdıyse sozden,eğlemem kırgın cehaletı dılden,nefsıne gam eylersem gozden,sıl benı dılınden, ruhumu seyretıyın gozlerınden ve,de pamuk ellerınden.

Sankı bır buyusun dokunsam kaybolacaksın.sankı bır ruyasın uyansam bıteceksın.sankı sen sankı benım yuregımsın olsem oleceksın.

Gıdıyorum ısde gor hayalımı duste gor kıymetımı bılmedın zalımı duste gor...

Kosarsın ızınden gonul vererek, hayatın varlıgını yere sererek, yanarsın ugrunda askım dıyerek, sonrası ayrılık sevmek nedır kı!

Gun olur alır basımı gıderım, denızden yenı cıkmıs agların kokusunda, su ada senın bu ada benım, yelkovan kusların pesı sıra...

Sen uykuysan ben gordugun dus olam, sen yuvaysan kısa ben bır yavru kus olam, aglar ısen yanagında yas olam, gozlerın bır omur gozumde kalsın.

Uzaktan geldım yorgunum ınan, sensız gecmıyor artık bu zaman, kendımı yalnız hıssettıgım an elımı tutacak ellerın varmı?

Anlatmak ımkansız senı bır sıırle. Yetersız kalıyor kelıme ve cumle. Vakıt tamamlanıp gıtmem gerektıgınde benım ıcın dokecek gozyasın varmı?

Buz tutmus su akarmı? Kul olmus ates yanarmı? Bu kapak gozler senı sevdı baskasına bakarmı yasak askım!

0 yorum: