Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mart 8

Komik Kapak Sözler

αsk αffetmeyecek seni..

Tek sen sevildin..tek ben mi sevdim.! Neden birine ben ilk defa yenildim?!.

*Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...
Komik Kapak Sözler
*Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

*1 Gün 1 çılgınlık edio seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoqsa sende sewer misin?

*Sevmek ölmektir bence, bende sewmiştim ölmeden önce.

*1 gün gelip "ben mi dünya mı" die soracaksın. Ben dünya diyeceğim we sen çekip gideceksn ama blmeyeceksin ki benim dünyam sensin. süper sözler

*Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor!!

*HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER.

*Sen beni sevmeyip başasını sevsende umarım oda sever...BAŞKASINI!

*aşk bir eşkiyanın hayata itirazıdır susarsa çatışma konuşursa savaş yazarsa destan severse devrim olur tutku ben bir eşkiyayım ve sana aşığım

*Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarım bile güldü ama ben seni öyle bir hale getireceğim ki düşmanların bile ağlayacak! ağır komik kapak sözler

*Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever...

*Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarımla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Herşeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla

Aradığını ßuLduğunda İki eLLe sarıL....Kayßetmek KoLay ama Kazanmak çok Zordur.....


Birgün dönmek isterse birak dönsün .. ne kaybettigini görsün.!!


Benim Dostum Ölmeye Gidiyoruz Dediğimde "NEDEN" Diyen Değil "NE ZAMAN" Diyendir...

...eLindekiLerinin kıymetini biLmezSen qün qeLir ona muhtaÇ oLurSun !


...ateşe dayanabiLeceğin kadaR günah işLe !

Hєяhαηgi ßiяiηiη Sєηdєη Nєfяєt Edєbilmєsiηiη Tєk Sєbєbi,
Aslıηdα Sαdєcє Sєηiη Gibi Olmαk İstєmєsidiя !



Hic aklindan cikmayani düsünnmemeyi beceremezsin..bu yüzden acini hiç dindiremezsin.!!


sensizde düşermiş takvimden günLer..zorLasanda anmaz adını diLLer..gideni sanmaki bu gönül özLer..nnut diyordun ya "unuttum" işte

ağır süper yazılar

Hayatımsın" cümlesinde,gizli özne sanmıştım kendimi!
Masum yanım küçük çocuk, yas tutarken.., Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi .!




Verdiğin Değeri Sok Kendi Cebine




TaSh kaLpLisiN Ama ߀Nim DünyaMda TeKsin iShtEe

<<>> iiтiiяαz eтмeк .. нeѕαρ ѕσямαк geяeк вαzen кαяαnLığα...<<>>


Uzagına dustum, ben sana kustum.. gidiyorum gozun aydın,içime ata ata nasıl uzgun


…тiiтreriim kendii üsтüme .. вenden degerLii degiiLsiin.!!


в℮иg¡รự

Komik Kapak Sözler

Dön geL .. αffeттiim .!!


gözLeяiiмii αçѕαмdα ѕen çıкѕαn кαяşıмα . . geL вenii αzαd eт кαувσLdυм кαяαnLıктα!! .



Giт gidebildigiи кαdar ne чαpsαm degismezsiи..
вeиiм gibi seveяsiи αмα

؟!? ѕeνмiiуσяdυn neden ναяdın .. ؟!? .. ѕeνiiуσяѕαn niiуe уσкѕυn ؟!?

moda

*___öLdüяêcêктiiм sênii.....
*___iinciiтêcêктiiм sênii.......
*___unuтacลктiм sênii...
*___ลмล Lลneт σLsun....

komik ağır yazılar

к-i-y-ล-м-ล-d-i-м...

*___мegeя senii sevмeLeяe dσyaмaмisiм...


RoL değişimi yaptık sanırım..TerkeDen ben peşimden koşan sen..

1 yorum:

aslı dedi ki...

bazı insanlara bilerek salağa yatıp, ne kadar zavallı ve salak olduklarına dair kararı mühürlüyorum. ne demişler sessiz atın çiftesi pek olur.

sesler
çocuk sesleri
içerden sesler
çok yakın çocuk sesi
kapının açılması
yanan birşey rengi yansıması
kapı üstü panda
bi anda kal