Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mart 11

Hoş Sözler KIsa

İNSANLAR AYA BENZER ÇÜNKÜ KİMSEYE GÖSTERMEDİKLERİ BİR KARANLIK YÜZLERİ DAHA VARDIR.
BUGÜN SENİN İÇİN BİR BAŞKASINI TERKEDEN YARIN BİR BAŞKASI İÇİN SENİ TERKEDER.
EĞER BİR FİKRE YETERİNCE BAĞLI KALIRSANIZ O FİKİR ARTIK SAYGIDEĞER HALE GELMİŞ DEMEKTİR.
AŞKA BURUN KIVRMAYIN O ÇÖL ORTASINDA YEMYEŞİL BİR BAHÇEDİR O BAHÇEYE LAYIK BİR BAHÇIVAN OLMAK Hoş Sözler KIsa İÇİN HER BİTKİNİN SÜREKLİ BAKIMA İHTİYACI OLDUĞUNU UNUTMAYIN
İNSANLARI CAHİL VE APTAL OLDUKLARI ZAMANLARDA BİLE DİNLE ÇÜNKÜ HERKESİN YAŞANMIŞ BİR HAYAT HİKAYESİ VARDIR
DÜNYADA BIRAKACAĞIN EN BÜYÜK MİRAS DÜRÜSTLÜKTÜR
YELKENİNİ RÜZGARA GÖRE AYARLA ÇÜNKÜ HAYAT DENİZDE KARŞILAŞTIĞIN DALGALARLA DEĞİL GEMİYİ LİMANA YANAŞTIRIP YANAŞTIRAMADIĞINLA İLGİLENİR
Bana hayatı 2 şey sevdirir;AŞK ve ÖZGÜRLÜK... Aşkım için canımı bile veririm...ama özgürlüğüm için aşkımı da feda ederim!!
sen giderken birlikte ağlamıştık. şimdi yağmur manalı kısa yağıyorsa şehre bilki ben seni düşünüyorum yokluğunda gözyaşımı yağmurla paylaşıyorum yağmur sana yağıyor ben sana ağlıyorum.
İnsan ya dosttur sana ya düşman;ya hiç yokmuşsun gibi unutulursun ya da bir an olsun çıkmazsın akıldan

Aşk dünyanın en tatlı mutluğuyla en derin acısından yaratılmıştır
KİMSEYE GÖNLÜMÜ VERMEDiM içinde Seni GÖRÜRLER Diye... KİMSENİN GÖNLÜNÜ almadım içinde SENİ GÖRÜRÜM Diye.......
önümden gitme,seni izleyemeyebilirim. Arkamdan da gelme,yol gösteremeyebilirim. Yanımda yürü ve yalnızca dostum kal.
Bir gün cehennemde karşılaşırız seninle;sen kalp hırsızı olduğun için,ben tanrıyı bırakıp sana taptığım için...
uzun ve sensiz bir geceden çıktım.yorulmuş rüyalara astım resmini.her sabah soyledim Günışiğin silemediği ismini
SEVMEK BİR İHTİYAÇSA,SEVDİĞİNİ SÖYLEMEK NEDEN SUÇ OLSUN..
BİR GÜN YAĞMURA YAKALANIRSAN BENDEN KAÇTIĞIN GİBİ YAĞMURDANDA KAÇ.ÇÜNKÜ:BULUTLARIN ARKASINDA KAYBOLAN AŞKI İÇİN AĞLAYAN BENİM
SEVEREK YAŞAMAK,HAYATTAKİ EN BÜYÜK MEYDAN OKUMADIR
bunca çilenin sonu değilmi bir avuç toprak olmak ama ölmekten yana korkum yok tek korkum unutulmak
Allahım beni öyle bir sonbahar ayazı öldür ki , karamsar sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamazsın...
Aşkımı dağlara yazacaktım aşkımdan büyük dağ bulamadım..
sensizliğin karanlık gibi çökeceği dünyamda bana aydınlığı unutturmayacak küçücük bir pencere bırak
Ben ne Aşklar yaşadım ne vedalar ettim,ne kızgın çöllerinde yürüdüm aşkın,Senin kor dudakların vız gelir Güzelim...
Özgürlük düşlerde değil ,kendi kendimize yükselttiğimiz çitlerin ardındadır
kula bela gelmez,Hak yazmadikca ;Hak bela vermez,kul azmadikca ..
UZANIP TUTSAM ELİNİ SEVSEM YİNE Hoş Sözler KIsa HİÇ BİTMEYECEKMİŞCESİNE AMA RÜYA İMİŞ TOPRAK DEGİL AMA KADER SENİ BENDEN ALAN!
Sen Beni,Benim Seni Sevdiğim Kadar Sevseydin;Benim Seni, Senin Beni Sevdiğin Kadar Sevdiğimi A N L A R D I N
silgin kaleminden önce bitiyorsa yanlışların çok demektir
İşte buna aşk denir be aslanım, buna zifiri karanlık denir. Oğulları olur aşkın, kızları olur; karı, yağmuru, tipisi olur. Çamuru bile olur; lakin, gövdeni güneşin altına yaydığın bahar günleri parmakla sayılıdır. O parmakla sayılı anlar için, o birkaç yıl sonra zihninden fırlayıp fırlayıp tatlı bir yağmur olur.
Güneşi Kaybettin diye gözlerini kapatırsan yıldızlarıda kaybedersin beni kaybettiğin gibi
çiçeklerin en güzeli gül,güllerin en güzeli sen..güzel sözler çiçeklerden gülü güllerden seni seviyorum
aglama!gozlerıne yas degmesın.gul!dudaklarından tebessum eksılmesın.sev!kalbınden yerım sılınmesın.unutma ,sen sadece benımsın....(
SENİ BU DUNYADA 10 KİŞİ SEVİYORSA BUNLARDAN BİRİ BENİM EĞER SENİ BU DUNYADA 5 KİŞİ SEVİYORSA YİNE BUNLARDAN BİRİ BENİM EĞER BU DÜNYADA SENİ 1 KİŞİ SEVİYORSA BU KESİN BENİM EĞER BU DÜNYADA SENİ KİMSE SEVMİYORSA BİLKİ BEN ÖLMÜŞÜM
Seni sevmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden, en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey,ama artık ben şarkı dinlemek değil,şarkı söylemek istiyorum
BENİ BİRBEN TANIRIM,BİRDE BENİ YARATAN BANA BİR BEN LAZIMIM; BİRDE BENİ ANLAYAN.BENİ ANLIYORMUSUN
Seni Sevdiğimi DüşüNdükçe Ölmeyi Diliyorum Tanrıdan... Her Seferinde Kalbim Başka Bir İsyan Çıkarıyor... Elimde Olsa Kalbimi Yerinden Söker Ayaklarımla Çiğnerdim... Ama Elimde Değil Ne Seni Sevmemek Nede Kalbimi Söküp Çiğneye Bilmek... Yapabildiğim Tek Şey SeNi SeVeBiLMeK..
O GÜN BU GÜNÜ BİLSEYDİM, BU GÜN O GÜNÜ YAŞAMAK İSTEMEZDİM
ÜÇ HARFİ YAN YANA GETİRMİŞLER GENÇLERİN BAŞINA DERT ETMİŞLER (AŞK)
Konuşmasını biliyorsan konuş, ilham alsınlar. Konuşmasını bilmiyorsan sus adam sansınlar
DENENDİKTEN SONRA DOST EDİNDİKLERİNİ BAĞRINA BAS AMA HER İLK TANIŞTIĞINLA DOST OLMA.
son bulduğu yerde sevgiler, acılar başlar hüzünler...ne kadar çok sevmişse insan, o kadar acı çeker
BEN SOSYETENIN SUSLU TASLARI UZERINDE DANS ETMESINI BILMEM AMA YARALI YUREGIMLE DELIKANLI GIBI SEVMESINI BILIRIM
dünya 3 günlüktür.Dün, bugün ve yarın .dün gecti, yarının geleceği belli değil, öyleyse bugunun kıymetini bil
Yaşamak için bir sebep demişti.Deniz demiştim.Öldü demişti.Bense maviliği kastetmiştim
BiR CoCuK GüLüSüNDe, RüZGaRıN eN CaPKıN ÖPüSüNDe, yaGMuRuN HeR SaCıNa DüSüSüNDe BeNi HaTıRLa....
ZORU BAŞARIRIM!İMKANSIZ BİRAZ ZAMANIMI ALIR
Dün gecti, bügunu düşünüyorum, yarın var? mı?Genclıgıne güvenme ölenler hep ihtiyar mı?
Onun unutamadığın güzel hoş sözler yazılar hayali, sigarandan derin bir nefes çekmişcesine dolar içine. SEVMEK ne imiş bir gün anlarsın.
Şaşırtmıyor dostun kahpeliği Elimi sıkarken sırtıma sapladığı bıçak
Kaybolan ümitlere bağlanmamalısın Doğacak ümitleri henüz kaybetmedik ki.
Dün akşam yine seni düşündüm birşey tıkandı boğazıma ağlayamadım ölümmü yoksa sensizlikmi korkuttu ayırt edemedim çünkü farkı yoktu "ÖLÜM SENSİZLİKSE SENSİZLİK ZATEN ÖLÜMDÜ
Sen hiç; bugulanmis cama seni seviyorum yazip harflerin arasindan disariyi seyrederek kar tanelerine sevdiginin hayallerinin suslettin mi
Acımak sevgi değildir,üstünlüğün kabulüdür. Hoşgörü sevgi değidir, istemediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir, gereksinimin karşılanmasıdır. Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi varolmaktan kıvanç duymaktır. Sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır
İSSIZ BİR KALDIRIM TAŞI OLSAM VEYA güzel kısa hoş GERİ ALAMAYACAGIM TEK BİR NEFES OLSAM YADA GÖZLERİNDE BİR DAMLA YAŞ BENİ SİLER GECERMİYDİN YOKSA SENİ SEVİYORUM DEYİP BENİ AFFEDERMİYDİN
ASKI ARAMAKLA BULAMASSIN FAKAT O SENI BULDUĞUN DA
ISE KACACIP SAKLANAMASSIN.BU HUYUNDAN DOLAYI ASKI KIM ANLADIKİ SEN ANLAYAMASSIN
gülü öylesine sevmelisin ki; soranlara dikeni yok diyebilmelisin
KISA BİR ÖYKÜDÜR HAYAT UĞRUNA UPUZUN ACILAR ÇEKTİĞİMİZ KISA BİR TÜRKÜDÜR BİR KEZ DAHA SÖYLEMEK İÇİN DELİRDİĞİMİZ...!
Keşke dağlarda gelincik olsaydım da, okşamasını bilen avuçlarının için de solsaydım
HAYATTA EN ACI ŞEY MERHABA DİYEREK BİRLEŞEN ELLERİN ELVEDA DİYEREK AYRILMASIDIR.
EĞER FARKEDERSEN BU YAZIYI FARKETMEN YA DA FARKETMEMEN HİÇ FARKETMEZ SEN EN İYİSİ BU YAZIYI FARKETME TATLIM

1 yorum:

Adsız dedi ki...

paramparça bir kalp.
değişmiş hatta ona benzeme yönünde değişmiş bir kişilik.
yeni canavarımız hayırlı olsun alın size.bi söz vardı ünlü bi psikiyatr demişki bize gerçek deliler gelmez onların delirttikleri gelir olah bu işte insanlar böyle böyle orospu çocuğu oluyor.