Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 6

Güzel Söz İsteyenlere

Güzel Sözler

özenTım oLma kenDın oL boLe coq Daha oRjınaLsın

aqzı oLan DeıL beynı oLan konussun

sna karsı bı teq sewqı DuyabıLıRım oDa haywan sewqısı

bHen quLunce somurtur ! jnm sıqqınSa muTLuduR icTen catLar kuDur kuDur

asaLeTımız herkese yeTeR kuDuRsun Teq Dısı kaLmıs KepazeLeR
aşk sözleri
senDeqı Hawa ßnm bısıqLetın teqeRınDe waR

buLasıcı bır ezıqLıq war buqunLeRde dıkkaT eDın

kRaLice biziz ! siz bizim hizmetciLeRimiz biLe oLamazsını
kapak sözler
kendını beqenmıs tawıRLaRda oLma hawanı aLıRLaR buRaLaRda

senı adam edeRdım ama coqTan kopeqım oLmussun

siLdim hayaTımdaqı maLLaRı onumuzdeqı koLıLeRe bakıcaz

qecmısı cope attım ozenTıLeR kaRıstıRın Güzel Sözler

aRkamdan konusanLaR onumDen yesınLeR

bana hawa atcan dıe kendını kasma bıLıoRm damaRındaqı kan bıLe bana hasta

benı eLestıReceqıne beynını qeLıstıR

ÖzentiLiqi meziyeT sananLaR waR

doqustan caResi oLmayan bı hasTaLıqım waR heR qoRduqumu ınsan zannedioRm

HeRkes aynı hayaTTa kendını bısey sanma
aşk sözleri
Zeka yasın bana abLa dioo

neTTe pekTe neT deiLsin

beni kimin neResine taqtıqı önemLi deiL önemLi oLan bnm kimi neReme taqtıqım
kapak sözler
deqeR veRdikLerimin q*tü kaLkmasıN..deqeRi aLıRım q*t qibi kaLıRsın

aLayınız 3 qurus etmezsiniz cnqü yaLanLarla büyüy0sunuz ! Güzel Sözler

umuRsamaz tawRımın hasTası oLun

taqLitLeRimden sakınmayın cünqü bana uLasayamıyacaqınz icin ancaq onLaRLa yetiniRsinis
aşk sözleri
paRcaLaRı kayboLmus puzzLe qibisiniz ! kiminizin kaLbi kiminizin Ruhu kiminizin beyni yoq !

sen düsünüRsün bn uyquLaRın ısde faRqımız bu kapak sözler

sattım askı snde kaLsın , TaLißim coq sn yaLansın . öyLe oLsun biR dudaq weR üsTü qaLsın !

siteLere qir hadi pRofiL oLustuR paRa edeRmi Ruhun kac kuRusTuR

0 yorum: