Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 6

Sevgiliye güzel anlamlI sözler

BiZ DoStLaRıMıZı KıR çİcEgİ gİbİ AvCuMuZdA dEğiL KuRsUn YaRaSı GiBi kLbİmİzDE tAşIrIz.......

aşk bnm için bundan böyle geçeçi DöVmE !!!.

віz ваваℓıqıмızı чаρаℓıм....
νаяѕıη єνℓаτℓая εℓ όρмεѕіηℓεя....
Sevgiliye güzel anlamlI sözler
× % ¶¶.¶ ×yoruMLaCI (bEn)

УοℓυМυZ вεℓℓі,,УοℓdаŞıМıZ вεℓℓі.
RεИqіМіZ вεℓℓі,,ТаяaFıМız вεℓℓі.
anlamlı sözler
qεςміşі ςόρε λттιм кλяιѕтιяλη кόρεктія

όzεηdіqіηіz нλчλтι чλѕλмλкℓλ мεѕqυℓϋмм...ηοктλ

нєякєzιη нαναѕıηı αттığı уєя∂є вєηιм яüzgαяıм єѕєя!!!

senı sevmem için kendımden vaz mı gecmelıyım???
Sevgiliye güzel anlamlI sözler
ιηѕαηı єη кσℓαу αğℓαтαη ѕєνgιℓι∂ιя.
güzel anlamlı sözler
[color="DarkRed"]Efendi oL.. Mütavazi oL.. Karşındakine saygıLı oL.. En önemLisi İNSAN OL.. Kapım acıktır.. Ama gidipte dışarda atamadıgın havayı burda atmaya kaLkarsan " sen önce kendin oL sonra geL.

Ayıq Ol PaniK YaPmaa RahaT Ol ßaq DaLGanaa Üç Günlük DünyAa Ne Sana KaLlRr NeDE ßanaa

Çok uzak hissettim ilk defa seni kendıme
Hiç olmadığı kadar soguktu bakısları
Parmaklarımın arasına dolanmış parmakların yavaş yavaş çözuluyordu...
Gıdıyordun hem avuclarımın arasından hem yuregımden.
konusuyor canımı acıtıyor,
yapayalnız bırakıyordun beni.
Bense susuyordum sadece
bısey soyleyemıyordum
Sanki dilim tutulmustu
Dayanamayıp yıne sarılırsın dıye beklıyordum
Ayrılırken gozlerının ıcıne baktım
Gul yıne dıye,sarıl dıye
kollarının arasına al dıye,
Ama yapmadın
BEKLEDIM
özel aşk sözleri
Ve
...........

Son bir defa görmem için izin ver bana
Bakayım ela gözlerine ben doya doya
Son bir defa görmem için izin ver bana
Sarılıp tenin olayım sımsıkı sana
Son bir defa görmem için izin ver bana
Sevgiliye güzel anlamlI sözler
Kırgınsın biliyorum sen yine bana
Son bir defa görmem için izin ver bana
hasret kaldım ben o eşsiz ilkbaharına
Son bir defa görmem için izin ver bana
Ilık rüzgarın sarı saçlı dalgalarında
Son bir defa görmem için izin ver bana
Bak yine yalnız kaldım ben bir başıma.
yaz

göктєкι мανιℓιк ∂єηιzє уαηѕıмış,уєşιℓ∂єкι güzєℓℓιк ∂σğαуı ѕαямış,ѕєη∂єкι güzєℓ уüяєк вєηι тαηıуıη¢α;вαηα вιя şαηѕ ∂αнα тαηıмış...

.(¯`·._.·[çσк ∂σѕтυм ναя ѕαη∂ıм,нєякєѕι вαğяıмα вαѕтıм.мєğєя нєρѕι уαℓαηмış,вєη∂єкι уüяєк кαηмış!]·._.·´¯).
sevgiliye sözler
—¤÷(`[¤*biri seni severse eğer kurşuna dizerim,sen birini seversen eğer masal olur giderim*¤]´)÷¤—

ÁşĶ ßĨŔ ŶÁŔışŤı öĎüĹ ĨŚĔ ŚĔŃ,ßĔŃ Ő ŶÁŔışı ĶÁŶßĔŤŤĨМ,çüŃĶü ŐĹÁМÁŹĎı! ŚĔŃ ßÁşĶÁŚıŃı ŚĔVĔŔĶĔŃ..

σℓмαÐı,σℓαмαÐı,σℓαмαzÐı,αşк вαşℓı вαşıηα вιя нαтαуÐı..

0 yorum: