Güzel Sözler Aşk Sözleri Yazıları

7 Ocak 2008 Pazartesi

Duygusal

__ snLe basLar bitermm!!

son nefesimde eLimi sen tutacaktın..

roL değişimi yaptık sanırım..TerkeDen ben peşimden koşan sen..

Zor.. geçmişi unutmak çok zor..beLLi bir şey oLmayacağı ne sen boşuna soru sor..ne de kalbini yor

iKi kaLbin hikayesi...

BirbiriNe sırTını dnmüş iki yürek.. sen ve ben

nefretmiymiş içini karartan kıskançlıkmıymıs gözünü karartan..Bana karşı kininmiymiş ansızın seni benden alan..

Artık senin gibi şerefsizlere karnım TOK..Oyuna devam romeo..ama artık JuLiet yok!

Beni unut diye haber göndermişsin önce bir düşün hatırlamaya değermisin?

Değişken bir dünyada, ben sabit kalıyorum. Herkes başka başka severken, ben yine seni seviyorum...


SaLLansada devriLmez tahtım...

Ne Kanuni ne de Fatihim..Ama isTediğim kalbi fetheder ele geçirmesini biLirim..!

Sadece Boş insanLar boş kalırmış...

'' Life is -NOT- beatufuly ''

..Be smiLe..

Aşk bir oyunsa ((GAME OWER))


$ni $ewioRm; $na TapıoRm.. . $Laq $na sHaqa yapıoRum

dünya üç buçukla dört arasındadır ya üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın…

bana acımasız dedin ama cennettir yeri bütün meleklerin

bisssürü soru işaretiii…

hasnicktir

bütün arkadaşlarıma duyrulur! NİCKİMİ KAYBETTİMMM!!!

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır

ReaL is DreaM...

unuTma!! onun qölqeside karanlık


Zørlâ qüLdü âmâlar âğlâmâk mı âyıp?



Gerceqin Gucu ILe Yasadiqim Surece Kainati Bile FetH Ederim !


Dediğimi yap! Yaptığımı yapma!...




qεςміşі ςόρε λттιм кλяιѕтιяλη кόρεктія





Ruhunun sesini sadece karanLıkta duyaRsın!
bıRak aYdınLık apTaLLarı aYdınLatsın...



yokum aRtık hayatnızda.. canımı acıtan oyunLaRınızda ve ßénim oLmayan yaLanLaRınızda...!



RüzgarImdan mI korktunuz ? FIrtInam ba$lIyor ozaman.




MeydanI ßo$ ßuLmu$tunus dimi? Geçmi$ oLsun . ho$qeLdik. eahae




AqzI olan deqil beyni olan konu$sun.






zaman doldu gidiyorum senden uzaklaraaaaa....





unut deme unutamam seni kalbimden atamam bunu benden isteme...




Hêr yêr RênkLî øLSâdâ "KARANLIK" tâ nê qørêßîLîrSîn'ki?





Kan qörmek istiyo qözlerim..
ya akmalı benden yada akıtmalıyım
bi yerlerden ölüm istiyo bedenim..
ya øLmeLiyim yada øLdürmeLiyim
ruhsuz bedenleri.
ÇıĞlık istiyo kulaklarım..



Ya atmalı..yada attırmalıyım derinlerden..


N'ldu ?
Kırılan Hayaller Eline mi Battı ? (:



Sinsice yapılan pisliklerin fiziksel darbelerden daha çok zarar veremeyeceini biliomuşcasına 'varoluşu' beni ona bi adım daha yaklaştırıo.




uzaklaşsın ruhum artık senden
gereksiz sevgimizi bu sefer yen !!!






aslinda dostluklar da kardanadam gibidir..
eriyecekleri bile bile insa edilir..




mutluluk faprikasiim bennn




Her gün bir damla yas
Akar yüzüme
Vurur susunca
Sehir bak ben buradayim hala
Yoksun,Yoksun..
Sen.



Tek İsT€dİqM ßİrAzCık MuTLulk ÇoqmU kİE ßaNa



sEn aNca oNa bUna Laf yETiştiR..! imAj bOzuq biRaz dEiştir xD hEr qaDını annEnmi saNdın..!! okuYup KaFanı bAyaa bi geLiştir.....!



S۪۫۰۪۫E۪۫۰۪۪۪۫۫۫N۪۫۰۪۫İ۪۫۰ ۰C۪۫۰۪۫O۪۫۰۪۪۪۫۫۫K۪۫۰ ۰Ö۪۫۰۪۫Z۪۫۰۪۪۪۫۫۫L۪۫۰۪۫E۪۫۰D۪۫۰۪۫I۪۫۰۪۪۪۫۫۫M



KafamI duwaRa yasLadIm omuzLaRIn yanImda.
Yok,ahbapLaR maymun i$tah sahißi ßenim.
içim sen'le tOk,yokki qücüm ßeLki dewLeR üLkesinde ..
ßücüRüm sessizLiqinLe qeLiR hüznüm yokLuqunda qömüLü öLüyüm...




**asK yok mesK vaR (;



ღღღღღღღღ




αкℓıηıη αℓαмı¢αğı αℓємℓєяє∂є αкıσяυм...кαƒαηıη вαѕмı¢αğı gєяçєкℓєя∂є∂є уαşıσяυм..göя∂üğüм нєя güѕєℓℓιğє ѕαнιρ σℓмαуα çαℓışıσяυм...ƒαякє∂євιℓєηℓєя çσк σηℓαяℓα ιℓgιℓєηισяυм...кєη∂ιмι ιѕραт єтмєк ιçιη ∂єğιşιк şєкιℓℓєяє gιяιρ кιмѕєηιη кαρıѕıη∂α кöρєк σℓмυσяυм...вєη кιм σℓ∂υğυмυ zαтєη çσк ιι вιℓισяυм....



insanlarIn ili$kilerini satranç tahtasIna bensetiorum!!amaç:birbirini yemek ve üstünlük saglamak..!sonuç:ya $ah olursun ya mat..!




::::| Ben Mevlana Değilim, Bana Adam Ol Öyle Gel |::::



ƒαякıмı ƒαякє∂ємє∂ιη
αятıк ƒαякєтѕєη∂є ƒαякєтмєz!!!



yok olup gitmek vardı şimdi... yanımda hüznümle çok uzaklara ...





UGRAŞMA senden hiç bişi OLMAZ boşuna boşuna...



ßu $arkı ßir haykIrI$ , ßir öPücük ....sIcak ßir kı$....
ßir demet qÜL ßir d0kunu$....

ßu $arkı ßir yaLvarı$....ßitmesİn sürsün ßu dü$!...
seNde dü$ün sende k0nu$....


nEreye qİder ßu a$k !.......
Nereye duur qİtmee!...



Mutlu muyduk ki ? Sade nefes aldık
Bıktım artık uzatma, yaslan bana ağla



__eX'ten NEXT olmaz__




öyLe ßir duYqu ßu ...
öyLe ßir kaLp ki ßu ...
öyLe ßir a$k ki ßuu....

0 yorum:

Yorum Gönder

Sizin de Güzel Aşk Sözleri ile ilgili paylaşımlarınız varsa bize iletin !