Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mart 11

Sevgiliye TatlI sözler

Yaşıyorsam, bu gelecek günlerin bana seni getireceğine inandığım içindir.
Dün yağmurlu bir akşamda çok sevdiğim bir yolcuyu uğurladım. ona en acı sözlerle güle güle benim biricik sevgilim dedim.
Eğer bir gün gururunu yenip, bana geri dönmek istersen sakın dönme, çünkü senin gururunun bittiği yerde benim gururum başlar.
Aşk üzerine edilmiş yeminler, Sevgiliye TatlI sözler kumsalda yazılmış yazılara benzer.
Gerçekte bana ait olmayan, ama benim diyebildiğim tek varlıksın sen.
YA TUTACAK KADAR YAKIN OL YADA UNUTCAK KADAR UZAK.
Sıcak kalpli ol ki, Vicdanlar düşüncelerine buyur etsin.!
İnsan vardır zamanı kendi hesabına yontar, insan da vardır bir yaşam boyu zaman onu yontar ..!
Kalbin tik takları doğumla başlamış ölüm sözler mesajlar bestesinin mırıltılarıdır.!
Çok yumurta ve civcivleriniz varsa, sakin hepsini bir sepete koymayın ..!
Anlamsız hırs, aslanı fare yapan bir kapandır.!
İnsan aşık olduğu şeyin kollarında can verir. .!
Kristalin bedelini göze almıyan onunla oynamasın.!
Her gülde diken olur ama, kesinlikle dikende gül bitmez ..!

Eline gecen her fırsatta çevrene tohum saç; varsın bir başkası hasat etsin bir bahar mevsiminde ..!
Aşk bir duygu olarak göz, gönül ve kulak menfezleriyle insanın iç alemlerine akar; vuslata dekde bir baraj gibi şişer, bir çığ gibi büyür, ve bir alev gibi onun her yanını sarar. Aşk vuslatla noktalanınca her şey durgunlaşmaya yüz tutar; ateş, söner baraj boşalır, çığda dağılır gider.
Bebek uyurken, cicek tomurcukken, erkek dusunurken, kadin soyunurken guzeldir.
Biz isyankar sokaklarda büyüdük anlamayız Sevgiliye TatlI sözler bazıları gibi ballı ekmek yemekten biz 15 yaşında dünyaya 18 yasında kasıp kavurmakta olan aşklara isyan ediyoruz. bilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi satmayız 10 kuruş için sevdiklerimizi
Herzaman doğruyu söyle.. Ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın
ALLAHIN SANA VERECEGİ EN BÜYÜK CEZA MUTLULUK OLSUN AĞLAMAK İSTE FAKAT GÖZYAŞLARIN İÇİNE AKSIN
BİR ÖMÜRKİ ELLERİMİZDEN MASUMCA KAYIP GİDİYOR SEVDİKLERİMİZE BİLE YETMEDEN
diyorlar ki çıkmazmış bu rüya...sen kim,ben kimmişim güya..."
yüksek tepelerde hem kartala hem de sevgiliye lakaplar yılana rastlanır...ama birisi oraya uçarak diğeri ise sürünerek gelmiştir.
Yokluğunda büyüttüm bu sevdayı,bunu varlığına bağışlıyorum
ya hiç gelmeseydin.. gelişinle zuhur etmeseydin içimde ya gitmeseydin yada giderken götürseydin içimdeki seni de
Bugün üstüne bastığın çimenler, yarin toprağının üzerinde bitecek.
Ey insan.. ! Edep nedir diye arar, sevgiliye lakaplar sorarsan eğer; Bil ki edep, ancak her edepsizin edepsizliğine sabır ve tahammül gösterebilmektir.
Var olan her şeyin yok olandan gelmesi imkansızdır. Size ne yapacağınızı söyleyebilirler, ama ne
düşüneceğinizi asla.. !
Göz sevdiğini, gördüğünü yitirebilir. Can gözüyse gördüğünü daima görür.
Yiğit dediğin, güreşte rakibini yenen kimse değildir; asil yiğit kızdığı zaman öfkesini yenen
kimsedir.. !
Tenini besleyip geliştirmeye bakma, çünkü o sonunda toprağa verilecek bir kurbandır.Sen gönlünü beslemeye bak.! Yücelere gidecek, şereflenecek odur.
Taşı delen suyun gücü değil damlaların sürekliliğidir.
insan sahte para yapar ama daha çok para sahte insan yapar...
Bulunduğun Kıyıdan Ayrılmazsan Okyanusun Ötesindeki Adalara Asla Ulaşamazsın
Her hatırlayış evvelinde unutmayı saklar bilir misin?Ve bilir misin ben seni bir dem olsun UNUTMADIM!....(
özünde soyluluk yoksa insanın taç da giyse Sevgiliye TatlI mesajlar soysuzdur !!!
Soytarılık etmeden güldürebilmek seni ekmek çalmadan doyurabilmek ve haksızlık etmeden doğan güneşi içime süzebilmek gibi mülteci isteklerim oldu arasıra bilmiyorsun...
Bana dünümü geri getirin, ben size yarınlarımı vereyim
Aşık Olmak Bana Okyanusları Hatırlatırdı...Benim Aşık Olmam,Benliğimin Beni Acıtan Bütün Sırlarını Bir okyanusta Eritmek Anlamına Gelirdi
TANRININ BANA VERDIGI EN KUTSAL HEDIYE SEVGI DOLU BIR KALP;YALNIZ, BUNUN BANA ACI VERECEGINI HIC HESABA KATMAMIS OLSA GEREK
Sevmek bir bakıma zamanını vermektir, zaman teoman aralarını doldurmak değil, sabahları birlikte uyanmaktır ve yelin sessizliğini gecenin gizemini bakışa bakışa duyumsamaktır sonra birbirinin damarlarında bir kavurgan kan gibi dolanmaktır...
yasamda savaşları her zaman güçlü olanlar kazanmaz eninde sonunda kazanan kazanabilecegine inanandır
EGER BİRGÜN BULUSACAĞIMIZ YERE TATLI MESAJLAR LAKAPLAR GELEMEZSEM.DÜNYANIN BÜTÜN RENKLERİNDEN OLUŞAN BİR DEMET .ÇİÇEK YAPTIR.
ÇÜNKÜ BENİ SENDEN AYIRACAK OLAN TEK KUVVET ÖLÜM BENİ YAKALAMIŞ DEMEKTİR.
Sevmek Seni Seviyorum Demek Değil..... Seni Seviyorum Derken Titremektir
SENİBENİM KADAR SEVENLER SANA BENİM KADAR HASRET KALSIN!!!
BIR DÜSMANI AFFETMEK,BIR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR
ÖLÜMDEN DEĞİLDE ÖLÜMLERDEN KORKARIM,ÇÜNKÜ İLKİNDE BEN VARIM,İKİNCİSİNDE SEVDİKLERİM
Bilir misin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere, hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yazılanlardan anladığım kadarıyla terk eden cins hep kadın. demek ki neymiş benim de içinde bulunduğum erkek cinsi sevdi mi gerçekten seviyormuş. kadınlarsa daha yakışıklı daha zengin daha kariyerli artık hangisi hoşuna gidiyorsa birini bulup gidiyormuş. terk edilen bize ne mi kalıyormuş 3-5 hatıradan başka hiçbir şey.