Güçlü bir kişilikseniz, bu en güçlü olduğunuz anlarda ortaya çıkmaz, en savunmasız, en güçsüz hissettiğiniz anda gücünüzün farkına varırsınız. Ya siz, güçlü biri misiniz?

Cuma, Mart 31

Duygusal sözler 2017

♥ YAGMURU SEVDIGINI SOYLUYORSUN AMA YAGMUR YAGINCA SEMSIYENI ACIYORSUN, GUNESI SEVDIGINI SOYLUYORSUN AMA GUNES ACINCA GOLGEYE KACIYORSUN, RUZGARI SEVDIGINI SOYLUYORSUN RUZGAR CIKINCA PENCERENI ORTUYORSUN.ISTE BUNDAN KORKUYORUM CUNKU BENI DE SEVDIGINI SOYLUYORSUN…
♥ En surekli ask karsiligi olmayan asktir.(
Duygusal sözler 2017
♥ Yok, derdin üstüne derdi yığma yok Gökte güneş olsam, sana doğma yok Sen sultan ben köle, öyle yağma yok Gözüme görünme, yıkıl karşımdan

Duygusal sözler 2017
Duygusal sözler 2017
♥ Ne zaman çöller deniz denizler çöl olursa,güneş doğmayı unutup ay çimene düşerse,dağlarda nilüfer çamlarda gül biterse,işte o Duygusal sözler 2017 zaman seni unutup başkasını SEVERİM!
♥ ASK GUNAH OLMAYACAK KADAR MASUM, KOLE OLMAYACAK KADAR OZGUR, UNUTULMAYACAK KADAR DERIN, UMULMAYACAK KADAR YAKIN, TEK BASINA YASANMAYACAK KADAR TAKIMDIR…
♥ alaca karanligi sevmem ben ya gündüz olmaliyim yada gece,kursun ya derinden vurmali yada namluda kalmali sevgili dedigin:ya tam sevmeli yada birakip gitmeli

♥ Gozleri uzaklıklar degil, bazen de goze alamadıgımız yakınlıklar acıtır.
♥ Rüzgarı keman çaldığı ve damlaların Pencereye vurduğu soğuk bir gecede Uzanıp, hayalini kurduğun ve keşke Dediğin bütün güzellikler senin olsun
♥ Aşk günah olmayacak kadar masum,köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın, tek başına yaşanmayacak kadar takımdır…
♥ bir delinin seni öpmesine izin ver ,ama bir öpücügün seni delirtmesine izin verme
♥ Bülbül sandım, karga çıktın bilmedim Kılavuzum sen oldukça gülmedim Bir gaflet anında sevgilim dedim Sözüme barınma
♥ Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil…
♥ BEN SENI SEÇTIM SEN BENIM IÇIN YALAN DÜNYADAKI TEK GERÇEKSIN
♥ alip kirsalar kalemimi kanimla yazarim seni sevdigimi
Aşk ve Sevgi Sözleri
♥ DUSUNUYORUMDA, DUSUNCELERIN EN GUZELI, SENIN BENI DUSUNUP DUSUNMEDIGINI DUSUNURKEN, duygusal yazılar 2017 DUSUNDUGUNU DUSUNMEK OLSA GEREK DIYE DUSUNUYORUM…
♥ Seni ben degil gozlerim secti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarınsın gittiysen bana ne onlar aglasın…
♥ Aşk:bir eskiyanin hayata itirazidir susarsa catisma,konusursa savas, yazarsa destan, severse devrim olur..!!tutki ben bir eskiyayim ve seni seviyorum…!!!
♥ ASKIMIZ KARA BULUTLARLA KAPLIYSA EGER..YAGMURUN YAGMASINI BEKLE CUNKU HER YAGMURDAN SONRA GOKKUSAGI CIKAR
♥ Gökyüzündeki bütün yildizlari toplasan birtek sen etmez, fakat birtek sen hepsine bedelsin.
♥ Gün gelir bu dünya yok olur Bu kahpe felekte kaderimizde Geldikleri yere giderler Bir gün sen de, ben de toprak oluruz Ama bu sevgime hiç bir şey olmaz O sevgi öyle sevgi değildir Benim sevgim ebedidir güzelim
♥ Sevmek saçak altına sığınan göçmen kuşun kar tanecikleri arasında uçuşan beyaz tüyünü görmektir
♥ BIR GÜN GÜNES DOGMAYI AY BATMAYI duygusal 2017 romantik UNUTURSAA BEN DE SENI UNUTACAGIM…
♥ ICTIGIM SIGARAM GIBIYDIN ARAMIZDA TEK BIR FARK VARDI SIGARAMI BEN BITIRDIM BENIDE SEN…
♥ arkadaslik aska donusebilir ama ask arkadasliga asla
♥ Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.
♥ Gözlerim kör olsa görmesen seni Hafızam silinse bilmesem seni Hiç kimse tanımaz olsada beni kendimi unuturum asla unutmam seni.
♥ SENIN OLAN HERSEYI SENSIZLIGI BILE SENI HATIRLATTIGI ICIN SEVIYORUM
Ne düşünüyorsun?

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaş sen de bizimle ruhundakileri :)