Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 31

Duygusal sözler 2017

♥ YAGMURU SEVDIGINI SOYLUYORSUN AMA YAGMUR YAGINCA SEMSIYENI ACIYORSUN, GUNESI SEVDIGINI SOYLUYORSUN AMA GUNES ACINCA GOLGEYE KACIYORSUN, RUZGARI SEVDIGINI SOYLUYORSUN RUZGAR CIKINCA PENCERENI ORTUYORSUN.ISTE BUNDAN KORKUYORUM CUNKU BENI DE SEVDIGINI SOYLUYORSUN…
♥ En surekli ask karsiligi olmayan asktir.(
Duygusal sözler 2017
♥ Yok, derdin üstüne derdi yığma yok Gökte güneş olsam, sana doğma yok Sen sultan ben köle, öyle yağma yok Gözüme görünme, yıkıl karşımdan

Duygusal sözler 2017
Duygusal sözler 2017
♥ Ne zaman çöller deniz denizler çöl olursa,güneş doğmayı unutup ay çimene düşerse,dağlarda nilüfer çamlarda gül biterse,işte o Duygusal sözler 2017 zaman seni unutup başkasını SEVERİM!
♥ ASK GUNAH OLMAYACAK KADAR MASUM, KOLE OLMAYACAK KADAR OZGUR, UNUTULMAYACAK KADAR DERIN, UMULMAYACAK KADAR YAKIN, TEK BASINA YASANMAYACAK KADAR TAKIMDIR…
♥ alaca karanligi sevmem ben ya gündüz olmaliyim yada gece,kursun ya derinden vurmali yada namluda kalmali sevgili dedigin:ya tam sevmeli yada birakip gitmeli

♥ Gozleri uzaklıklar degil, bazen de goze alamadıgımız yakınlıklar acıtır.
♥ Rüzgarı keman çaldığı ve damlaların Pencereye vurduğu soğuk bir gecede Uzanıp, hayalini kurduğun ve keşke Dediğin bütün güzellikler senin olsun
♥ Aşk günah olmayacak kadar masum,köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın, tek başına yaşanmayacak kadar takımdır…
♥ bir delinin seni öpmesine izin ver ,ama bir öpücügün seni delirtmesine izin verme
♥ Bülbül sandım, karga çıktın bilmedim Kılavuzum sen oldukça gülmedim Bir gaflet anında sevgilim dedim Sözüme barınma
♥ Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil…
♥ BEN SENI SEÇTIM SEN BENIM IÇIN YALAN DÜNYADAKI TEK GERÇEKSIN
♥ alip kirsalar kalemimi kanimla yazarim seni sevdigimi
Aşk ve Sevgi Sözleri
♥ DUSUNUYORUMDA, DUSUNCELERIN EN GUZELI, SENIN BENI DUSUNUP DUSUNMEDIGINI DUSUNURKEN, duygusal yazılar 2017 DUSUNDUGUNU DUSUNMEK OLSA GEREK DIYE DUSUNUYORUM…
♥ Seni ben degil gozlerim secti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarınsın gittiysen bana ne onlar aglasın…
♥ Aşk:bir eskiyanin hayata itirazidir susarsa catisma,konusursa savas, yazarsa destan, severse devrim olur..!!tutki ben bir eskiyayim ve seni seviyorum…!!!
♥ ASKIMIZ KARA BULUTLARLA KAPLIYSA EGER..YAGMURUN YAGMASINI BEKLE CUNKU HER YAGMURDAN SONRA GOKKUSAGI CIKAR
♥ Gökyüzündeki bütün yildizlari toplasan birtek sen etmez, fakat birtek sen hepsine bedelsin.
♥ Gün gelir bu dünya yok olur Bu kahpe felekte kaderimizde Geldikleri yere giderler Bir gün sen de, ben de toprak oluruz Ama bu sevgime hiç bir şey olmaz O sevgi öyle sevgi değildir Benim sevgim ebedidir güzelim
♥ Sevmek saçak altına sığınan göçmen kuşun kar tanecikleri arasında uçuşan beyaz tüyünü görmektir
♥ BIR GÜN GÜNES DOGMAYI AY BATMAYI duygusal 2017 romantik UNUTURSAA BEN DE SENI UNUTACAGIM…
♥ ICTIGIM SIGARAM GIBIYDIN ARAMIZDA TEK BIR FARK VARDI SIGARAMI BEN BITIRDIM BENIDE SEN…
♥ arkadaslik aska donusebilir ama ask arkadasliga asla
♥ Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.
♥ Gözlerim kör olsa görmesen seni Hafızam silinse bilmesem seni Hiç kimse tanımaz olsada beni kendimi unuturum asla unutmam seni.
♥ SENIN OLAN HERSEYI SENSIZLIGI BILE SENI HATIRLATTIGI ICIN SEVIYORUM

1 yorum:

Adsız dedi ki...

türkiye şartlarında bunu yapmak için orta-üst veya üst sınıf içinde olmak gerekir. neden mi? çünkü bu sınıflar lüks sayılabilecek ormanlık alanlarda veya mahallesi düzgün yerlerde oturmaktalardır. dolayısı ile etrafları sakin, düzgün, havası temiz, koşuya uygun yerlerdir.

derseniz ki amerikada, avrupada millet nasıl koşuyor?çünkü adamların ülkeleri bu saydığım şartları hayli hayli sağlıyor. new york gibi bi metropolde bile çok fazlaca insan, araba, evsiz vs. olmasına rağmen havası ve sokakları temiz. gerçekten insan hayret ediyor. daha doğrusu normali o, biz türkiyeyenin pis sokaklarına ve havasına çok alışmışız.