Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 10

TatlI Şirin Sözler

Dünyanın dört bir yanında dostlarım var dostlar ki bir kerecik selamımı almamışlar bir kerecik selamlarını almamışım ve yine dünyanın dört bir yanında düşmanlarım var düşmanlar ki kanıma susamışlar kanlarına susamışım
Daima gülümse; çünkü dudaklarınla yapabileceğin ikinci en iyi şeydir
Seni bulmaktan çok aramak isterim seni sevmeden önce anlamak isterim, seni bir ömür boyu bitirmek değil sana hep yeniden başlamak isterim
Sen benimdin,rüyanın görkemiyle doldum. Ben uykuda sultandım,Uyanınca hiç oldum...
Karanlıklara sitem edeceğimize, hepimiz karanlıkta bir mum yaksak, karanlıklar aydınlığa dönerdi
Bana unut dediler seni unuttum;Ama seni TatlI Şirin Sözler değil, bana seni unut diyenleri
Bir silahım olsaydı, bir silahım Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden,Ve sensizliği alnın tam ortasından vururdum
Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla. ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip 2017 tatlı şirin sözler getiremediğinle ilgilenir
Gözlerin gökte olsaydı, yıldızlarda senin yüzünde utandırırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı Tıpkı gün ışığının kandili utandırdığı gibi
Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok...Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya..
Dudakların gibi sıcaktı. kahveyi bıraktım. Dumanında hayalin vardı. sigarayı bıraktım.... Rüyalarımda sen vardın , uyumayı bırak
Geldiğin zaman boşluk dolduran değil, gittiğin zaman yeri doldurulamayan ol.
kötümser yalnız tüneli görür,iyimser tünelim sonundaki ışığı görür,gerçekçi tünelle birlikte ışığı hemde gelecek treni görür
insanlar özgür olarak doğar,ama her yerde zincire vurulmuş olarak yaşarlar.
eğer dünya hakkında birazcık bir şey anlamak istiyorsak hınçtan ve nefretten arınmamız gerekir
yıldız kümelerini ilk keşfedip ad veren aşıklardır
Bakışlarını kaldır ama bakma bana

Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine dönemeyeceksin!
Gerçek sevgi kötülük gördüğünde azalmayıp iyilik gördüğünde artmayandır.
Sevgi karanlık bir tünelde yakılan mum ışığı gibidir... Size yolunuzu gösterir ama uzakta ne olduğunu söylemez
KENDİ BAHÇESİNDE DAL OLAMAYAN BİRİ, GİRMİŞ BAHÇEME AGAÇLIK TAŞLIYOR.
Paylaşacak dostlarınız yoksa iyi şeylere sahip olmanın bir zevki de yoktur
Dal Rüzgarı Affetmiştir, ama kırılmıştır bir kere
BIR ŞEYİ SEVMENİN TATLI SÖZLER YOLU, ONUN KAYBOLABİLECEĞİNİ BİLMEKTİR.
Herkesi kusurları ile gören bir kimsenin senden de övgü ile bahsetmesini bekleme.
Daglarda pınarlar çağlamasa, Derelerde seller endişeli kahkaha atabilir mi.?
Durgun sular derin akar..!
İnsan tırmanırken, dağın kafa tutmasına razı olmalıdır ..!
Para her kapıyı acar, ancak kilitleyemez ..!
Her bildiğini söyleme ama, her söylediğini bil ..!
Savaşı bilmeyen barışı da bilmez ..!
Aşk, utanma ve çekinmenin olduğu yerde vardır.!
Gerçeği insanların ölçüleri ile değil, insanları gerçeğin ölçüleri ile tanı ..!
Gözlerin konuştuğu dil her yerde aynıdır ..!
Gelecek, umut sahipleri için vaadler ile doludur ..!
Yeryüzündeki hiç bir uzaklık, dün kadar uzak değildir ..!
Aldatılsan dahi sakın kimseyi tatlı laflar  aldatma.
KaDiR kUrT KaDiR kUrT KaDiR kUrT KaDiR kUrT
Sen Beni Bir Dağın Eteğindeki Gelincik TatlI Şirin Sözler Kadar Severken Ben Seni O Dağın Doruğundaki Kardelen Kadar Özlüyorum.
Buruk Bir Duygu Yüklenirse Yüreğine, Gözlerin Zamansız Dalıverirse Uzaklara, Hele Kulakların Deli Gibi Çınlarsa Bilki Bir Yerlerde Özlenmişsindir.
Duyguydu Yıllarca Bozdurup Harcadığımız, Sevgiydi Gölgelerimizi Kıskandığımız, Kaderdi Pençesinden Kurtulamadığımız, Mutluluktu Tadına Doyamadığımız, Aşktanda Öte Birşeydi Adını Koyamadığımız.
Yanağına Düşen Kar Tanesi Eriyip Dudaklarına Ulaştığında O Bir Damla Serinliği Benimle Paylaşmak İstersen Yüzüne Esen Rüzgara Dön. Bilki O Rüzgarda Ben Olacağım.
Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar. Güneş Yalnızda Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme Doğruların Kaderidir Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar.
Gül Bahçesinde Geçsede Ömrüm, İnan Senin Üstüne Gül Koklamam Gülüm, Seni Koklamak Olsada Ölüm, İnan Uğrunda Ölmeye Değer Be Gülüm.
Ağzımın Tadı Yoksa, Hasta Gibiysem, Boğazımda Düğümleniyorsa Lokmalar, Buluttan Nem Kapıyorsam İnan Hep Güzel Gözlerinin Hasretindendir.
Seni Yıldızlar Kadar Çok Seviyorum. Onlar Kadar Parlak ve Onlar Kadar Yakınsın Bana, Tek Fark Onlar Milyonlarca Sen Birtanesin.
Rüyaların En Güzelini Görürken Tanrının Seni Koruması İçin Gönderdiği Meleklerin Kanatları Öyle Büyük Olsun ki En Masum Anında Bile Sana Kimseler Zarar Veremesin.
Gözlerin Nehir, Kirpiklerin Köprü Olsun. Ben Tam Üzerinden Geçerken İpler Kopsun, Düştüğüm O Yer Dudakların Olsun.
Birgün Hayatın Bütün Güzelliklerinden Vazgeçip Ölüme Sessiz Sedasız Gitmek İstersen Yanıma Gel. Yanıma Gel ki; Sana Sensiz Yaşamanın, Şirin Tatlı yazılar Sensiz Olmanın Ölüm Olduğunu Göstereyim.
Dünyada 2 Renk Gül Olsun. Biri Kırmızı Diğeri Beyaz. Sen Beni Unutursan Kırmızılar Solsun, Ben Seni Unutursam Beyazlar Kefenim Olsun
Benim Kalbimi Kırmak Suya Yazı Yazmak Kadar, Gönlümü Almak İse Güneşe Dokunmak Kadar Zordur. Sen Suya Yazı Yazmayı Başardın, Şimdi Güneşin Batmasını Bekle.
Göz Damlalarının Yanaklarına Çizdiği Islak Patikaları Seyret, Seyret ki Yalnızlığın Acısını Anlayasın. Dudaklarını Okşayan Tuzlu Tanecikleri Hisset, Hisset ki Daha Güzel Ağlayasın.
Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde Yeri Dolmayanlardan Olsun.
Bir Dost Yüzüne İhtiyaç Duyduğunda Başını Kaldır ve Gökyüzüne Bak. Güzdüzleri Bulutların Geceleri Yıldızların Arkasından Gülümsüyor Olacağım.
Benim İçin Hayatta İki Şey Önemlidir, Biri Sen Diğeri Özgürlüğüm. Özgürlüğüm İçin Canımı, Senin İçin Özgürlüğümü Feda Ederim.
Güller Hep Ellerinde Açsın Ama Dikenleri Batmasın. Sevda Hep Seni Bulsun Ama Seni Yaralamasın. Mutluluk Hep Yüreğine Dolsun Ama Beni Unutturmasın.
Birgün Yağmura Yakalanırsan Benden Kaçtığın Gibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü Bulutların Arkasında Kaybolan Aşkı İçin Ağlayan Benim.
Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.
ARAMIZDAKİ MESAFELER HER NE KADAR UZAK OLURSA OLSUN, SONSUZLUĞA GİDEN TÜM YOLLARA ADINI YAZDIM. şirin laflar VE HANGİ YOLDAN GEÇERSEN GEÇ SENİ SEVDİĞİMİ OKUYACAKSIN..!
SEN ALLAHA DİLENEN DİLEK, GÖKLERE VARAN ELLERİMSİN. SEN GÖZLERİMDEN SÜZÜLEN YAŞ, TEK DÜŞÜNCEM HASRETİMSİN. SEN SÖYLEYEMEDİĞİM, KELİMELERLE İFADE EDEMEDİĞİMSİN.!
SANA BİR SIR VERECEĞİM; GECEDEN YANA SESSİZ, SEVDADAN YANA KUTSAL.! MERAKLANDINMI YOKSA HEYECANLANDINMI? TAMAM CANIM TAMAM SÖYLÜYORUM; SENİ ÇOK SEVİYORUM...
Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız koyuyorum. Ne kadar özledim diye sorarsan, kalbimde bir gökyüzü taşıyorum bunun için seni çok seviyorum.
Mevsimlerden sonbahardayım, senin yüzünden. Dünyadaki herkes için herhangi biri ama herhangi biri için dünyalara değersin.
7 ayrı iklimden, 7 ayrı çiçek getirseler
7 ayrı arı, 7 ayrı çiçeğe konsa
7 ayrı bal yapsa, senin kadar tatlı olamaz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

işk evine gittiğimde "yaaa bu burada mı?" dediği gömleğim (yok eve çıplak dönmedim içinde tshirt vardı.). 9ay boyunca onda kaldı biz son 54ayı ayrıydık arada mesajlaşıp kavga edip duruyorduk. gömleği veremediğini söylemişti. ne olursa olsun aramızda bir bağ gibiymiş onun için o gömlek. şimdi bende. geriye ona verdiğim kendi gömleğim var. anlayacağınız. hiç.