Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 9

Baba sözler 2017

GöRmeSin KimSeYi GözLeRin Sen ßenim ßiRiciq SevqiLimSin

EsKiSi Gißi DeiLSin İşTe Ask Da TüKeniRmiş ZamanLa...

HasReTin YokLuqun YaLnızLıqıM HePsi ßir OLup ßana İnaDına GüLümSüYoRLaR..x(

ßasKa DiYaRLaRa GiTsemDe KaLßim Hep SeninLe
qeL artık çıkar beni karanLıktan uzat artık uzat bana eLLerini kurtar ne oLur kaLbim seni arar ayırma bnden qösLerini..
2017 baba damar sözler
qözLerine daLmak ßir daha Çıkmamak en ßüyük hevesti ßende...

Sen yokSun Şimdi sözLerin Yok Sen yokSun qözLerin yok...

hasRetnLe başa çıkamaz oLdum buraLarda...

sevmiyor gönüL ondan zaLimi sevmiyor buna sende daiLsin..

taM dünE alışıRkEn buqÜn oLdu.

ßen ßurdaım koLpa aşkın sende kaLsın..

HaksızLık kar$ısında susan diLsiz seytandır...!!!

ßekLedim dakiLaları qünLere,t€Lefon ßaşındaki nößetLerime s0run ßeni...

içimde ßi a$k war her geçen gün ßayatLayan önceki günün izi ßiLe kaLmayan.

Gidene dur demek acizlere, kalana git demek ********lere, hakedene yol vermek de bize yakışır...

Ne olur artık vurma beni, uzakLa$.. ßundan ßöyle ßenim için hüzündür a$k!!!!!

Yan kaLbim yan.. Giden unutuLur, sen sana yan.. Sus kalbim sus!! Nasibin yok snn a$ktan..
YaLnIzLıK qüseLdir..ZOR oLsada...
baba sözler
Olduğun yerde kal.. Hoşçakal..

Feleğin ettiği vız gelirde, Yarin ettiğini sindiremedim

HayaLLer GerçekLeriN YarıSıymı$..SeNde Yarı Yarıya BeNimSin .!.

ßéNdé Hakkın KaLdıySa Eér SéwiLdiiN GünLere Say !

bi vaRdı hiç yoktu,Ruhuma uçuşan kuşlaR kondu açmayan kokusuz çiçeKLeRim soLdu

Ne iSmini Anarım NeDe BeDDua delikanlı baba sözler eDerim

oLamam SenSiz aSLa TutuVer eLLerimi

Ben Sana TaparKen Sen eLLere KuL oLdun..
damar sözler
SenSizLik Cennet oLsa iStemiyOrum çaresiz ayrıLamam

a$kın UcunDa öLüm oLsa, Varsın Olsun Hiç Korkmam

Unutma Bu Yürekde Hep izin KaLaCak

Meger Bu iNat uGruna Ne a$kLar HarCanmı$ım

aYakta Durmaya HaLim YoOK ama yiNe de Ko$abiLirim..

GüL bakı$Lım GeL

aRtık Sen yoksun ve ßiRdaha oLmayacaksn ... Kanatamayacaksn yüReğimi ...yıkamayacaksn bedenimi ve
ßiRdaha giRemeyeceksin ßu kaLptn içeRii ... !

qéLi$in gibi onuRLu oLmaLıydı qidi$in...ve öyLesine quRuRLu ßiti$in...!

Sensizlik çok zor geLir tutamam kendimi bu dünya yıkıLır üstüme...

Yüreğimin kıyısına vurdu kocaman bir daLga...

bakma yüzüme agLarım diye dönmem...dönmem geRiye..sevdam bitti..yitti senLe...sevgin bitti...yitti..
en baba sözler damar
güLüşLer yaLan aRtık...

Hani söz veRmiştik biRbiRimize sen beni ben seni buLacaktım...

NoLur teRk etme yaLnızLık çok aCı...

kendimi yoRmadan uLaşsam sana dokunsam Ruhuna...

Ne kadar da farkLıydın yaLancı nasıLda inandım...

Bana biR wedayı çok göRenin aRkasından DUR diyemem...!!!!
Simsiyah yine heR taRaf..YanLıs düzen, YanLıs Zaman !
yeniLmiyorum hayır saDece susuyorum.
cümLeLerim eskiyor sadece susuyorum..


Kırmak istiyor bırak qitsin...
üzmek istiyor bırak qitsin...
birdaha dönmesin....


ihTiacım oLan aska,svqie,svqlie dostlua hersee sahibim .
qeride kalanlar sizn olsun.

aşıq oLucam bNn..bNim oL desen oLmam.hadi kaL deseN kaLmam. baqLasaNn durmam...


bu devasa şehrin uçsuz bucaksız sokakLarında seni qörmem.. tesadüf mü yoksa kader mi?

sen qüLerken qörmek mi beni üzüyor yksa
unutuLduqmu biLmek mi ?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

evet arkadaslarim sizlere burada nasihat degil ama tecrube olarak bir seyler anlatacagim. 4 yillik iliskim bitti. benim veya onun hatalari yuzunden her neyse... sunu itiraf edeyim ki herkes degisiyor zamanla buna siz de dahilsiniz.eski tanidigim kisi yoktu artik karsimda. gecmis her insana aci verir. ılk ayrilan biz degildik son da biz olmayacagiz.demem su ki kimseye sozler vermeyiniz , inanin bir sabah o cok sevdiginiz kisi sizi sevmeyecek. her seyi yasayin aski sevgiyi , baskalarinin dediklerine cok kulak asmayin.ask bu dunyanin en guzel seylerinden bir tanesi kuskusuz. fakat cok baglanmayiniz yoksa benim gibi altindan kalkamazsiniz. 2 yil oldu onunla ayrilali icim hala aciyor belki saf duygularimla sevdim onu bu yuzden. fakat ilk tanidigim kisi yok simdi nerede veya kiminle , ne yapiyor ?