Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Mart 12

Güzel sözler resimli

- seni hala seviyorum!
- performansina her zaman saygi duymusumdur zaten

- seni hala özlüyorum...
- tütün bas gecer

- nasıl gidiyor hayat?
- senden sonra bayagi Güzel sözler resimli bi güzellesti, sagol

- birbirimizin kalbini kirdik, yeniden bir araya gelip o kirik kalpleri
onaralim!
- benimkinin kaskosu vardi
–kaLbım kıRık döKük yaRalı taMıraT neDenıYLe geLip gecici aşklara kapalıyım…
–Ortamın Bittigi Yerde Bis Başlarız Seklimiz İçin Ölür Tarzımız İçin Yaşarız

–ben hayrım ama aynım yok kaygım var anlamlı güzel aşk ama kaybım yok sana saygım var ama tahammulum yok
–aşk a kan dökmek diosan sana dünyanın sah damarını keserım illede senin kanın diorsan muhım deil seni toprakda da severım…
Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun’ u sevdiği kadar sevebilir misin ? Hadi bırak butun bunlarıda, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?

Pencere amelesi Peterpan

Arnold Civardagezer

Tercihettiğimnick işte budur

Kumda oynamaya ne dersin ?

Chattir git !

Blair kadısı

İtalyanmaz

Kollu tavuk

- gercekten unuttun mu?
- sen de kimsin?

Gülleci cüce

Nicki Mouse

Anlamlı Yazılar

Nick mick yok

Satanist yiyen manyak kedi !

Nükleer başlıklı kız

Okumam yok ama iyi yazarım

Konuşurken yazmam yazarken konuşmam !

Chatlaq Karizma

Ne mutlağım ne de muğlak

Kocan uyudu mu ?

Tatminatör

Kediye kafa atan psikopat fare !

Alikopter

Lazkopat

Tyler Dürdane


–Bit olsam saclarında dollassam,yesem Güzel sözler resimli yesem doymasam.sonra ister duş al bogulayım ister iki tirnagının arasında citlat kurbanın olayım…
–ismini güneşe yazdım her safak vaktı dogsun die yüregine yüregımı yazdım için yandıgında benimde yansin die,adini can koydum sen öldügünde bende öleyım die…
–birak güneş dogsun birak dunya güzel yazılar laflar kapak haine kalsın bırak yalancının degirmenı dönsün amaa resimler yazılar sözleri yaşamayı bırakma sen yaşakı dünya İNSAN GÖRSÜN..!
- sen varsin ve hep olacaksin!
- yazik, bir malsin ve hep öyle kalacaksin...

- dün gece rüyamda seni gördüm... eroll bize ne oldu böyle?
- bi dahakine iyi örtün de uyu...

- dün seni rüyamda gördüm, bi mesaj atayim dedim...
- ancak rüyanda görürsün zaten, öptüm!

- hayatim, pismanim, geri dönmek istiyorum!
- tek yön güzelim burasi hadi nas nas!...

- senin gibisini bir daha resimli sözler bulamadim
- bunun beni ilgilendiren kismi nedir?

- buldun mu bari bir kazma?
- senden daha kazmasini bulamadim kusura bakma...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

birilerine sevdirmeye çalışmayın.
sevmediğiniz grup / şarkıları artistlik olur diye zorla dinlemeyin.
sırf farklı magmadan bulup getirilen o boktan grupları dinlemeye kasmayın.
efendi olun.
ne hoşunuza gidiyorsa onu dinleyin.
bateri çalın.
kadıköyde aparattan patso yiyemezsiniz,
barlar sokağının arkasındaki kilisenin duvarlarında o kadar rahat içemezsiniz,
moda 2 sahilde o kadar eğlenemezsiniz,
kadıköy nezyende çay içemezsiniz,
trene binip artık kaçak yolculuk yapamazsınız,
kadıköy acilin orada takılan rapcilerle birbirinize dalaşamazsınız,
akmardan opeth, metallica, iron maden polarlarını eski kalitesinde bulamazsınız,
10 tlye 10 tane venüs marka bira içemezsiniz,