Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 6

KISA Sevgi Sözleri

Kiminin Herşeyiyim Kiminin sahip oLamadqı Tek $eyHimm..!!

Ben sünnete karsiyim. Gençlerin önünü kesmeyelim..

kıyma bu nıkahı nkah memuru

Yolcuus hayatta sen gel otur yanımda
duygusal sözler
ßu yâSâm ßénim..kurâLLârı ßén koyârım..ßényâşârım..wé ßédéLînî ßén ôdérîm..ßu ßénîm Hâyâttâ kî duruSum.vârLıgım..îSpâtîm-dır
kısa sevgi aşk sözleri
öNéMLySé déiL öNéMLiySéN yaS !

ChoK Ka$aRsın aZz ya$arSın...!

Kötü birsey yapmadinsa seytanlarin kapini çalmasindan korkma !

C3H3NN3MD3 Z3ß@N! !L3 !P @TL@DIM @T3$3 D@YANIKLI OL@ß!L3C3q!M K@D@R qÜN@HIM V@R ß@Y@ ß! D@Y@NIKLIYIM

sén qözümdé dikénsin ßana ho$ 1qüL qérék...!

qüLü$LéRm vaRdı ßnmßéN kiMinßén nérDéyim?Tam kar$ıya qéçérkén 1aktıqın o éL ßnm..(A)
kız sözleri
ßnM €Limin uLaştıqı y€rLeresiZin HayaLLeriniZ ßiL€ uLaşaMaZ...!

Hayat ßu SévqiLim !! ÇoKtaN séçméLi...Sénin aŞkınsa ßi döNém ödévi..!

herkezin ßiraz faiLi oLduğu...
mechuL ßir cinayetim $imdi...

Gitme ruhum Sen yokken...
hiCran dü$er ßu $ehre...
kısa sözler
yağmuru yanmı$ acının ikLimi...
kaLßim merdiven ßo$Luğunda
asıLı kaLmı$...!
duygulandıran sözler
$imdi her$ey anLamSız
ßomßo$ oLacak ßiLiyorum ...!

Son Sözüm ...
ßen SenSiz ßu ömrü
iStemiyorum ...!.

yüreğimde gecikmi$ ßo$Luk
eLLerimde eLLerinin izLeri...

heSap ßöyLe ßitSin..
heLaL ettim hakkımı
nefretimSin ..!

tüm karanLıkLar Sizin oLsun..
Gerçek karanLığı gözLerimLe anLatıyorum ..!

duygusal sevgi sözleri
Sen gözLerimi yağmurLara emanet edip
ßaharLara geLin gittiN ..!


eLLerimi tutamayaCak kadar yaSak..
GözLerine ßirdaha ßakamayacak kadar
haramSın ßana ..!
aşk kısa sözleri
Git ! ardına ßakma..
Gözya$Larımı siLerim Sonra..!

hep yanLız yürüdüm ßen..
karanLıkta hep ßu sokakda ..!

yanıLgıLarımı yüzüme vurmayın ..

duygusal sözler
dü$künLüğümü yağmaLa..
içimdeki terk ediLmi$ cocuğu vur ..!


Sevmiyorum artIk yanLız geceLeri...
hiCmi özLemiyorSun ßeni?
vicdanSız SerSeri ...

0 yorum: