Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 10

AYRILIK DAMAR SÖZLERİ

sensizde düşermiş takvimden günLer..zorLasanda anmaz adını diLLer..gideni sanmaki bu gönül özLer..nnut diyordun ya "unuttum" işte


Hayatımsın" cümlesinde,gizli özne sanmıştım kendimi!
Masum yanım küçük çocuk, yas tutarken.., Ben kahkahalarla acıtıyorum içimi .!


Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.
KARANLIK GECEDE ÖNEMLİ DEĞİLDİR AYRILIK DAMAR SÖZLERİ YILDIZLARI GÖRMEK,GÜNDÜZLERİ YILDIZLARI GÖREBİLMEK MARİFET, AŞIK OLMAK ÖNEMLİ DEĞİL, BİR ÖMÜR BOYU SEVEBİLMEK MARİFET
KaDiR KuRt : ) KaDiR KuRt : ) KaDiR KuRt : ) KaDiR KuRt : ) KaDiR KuRt : )
Seni yıldızlara benzetiyorum yıldızlar kadar parlak,yıldızlar kadar ulaşılması zorsun
ama yıldızlar milyonlarca sen bitanesin
ISKELEMIN AYAGINDAKI BALIKLAR GETIRDI HABERINI,DEDILER KI 'BIR DENIZ KIZI HABER UCURDU SANA'INANAMADIM,GOKYUZUNE BAKTIM ;MARTILAR GULUMSEDI BANA!
"UMUT YAZIYORUM BIR KIR CICEGININ TAC YAPRAGINA.NICE SOGUKLARA DAYANIYORDA BIR SOZUNLE KIRILIVERIR DIYE KORKUYORUM...

Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır SEN ve diğerleri

Verdiğin Değeri Sok Kendi Cebine

öLÜmDen KorkMuyorUm Da damar sözleri TEk KOrkuM UnTuLMak…
-Bİr GönüLDE İki SEvdA OLmaz huzurlu GÜzeLim..
-Gulusune Bin Kirsun Siksada Olum Unutma Umuda Kursun Islemez Gulum
-DışıNı SüsLeR içiNi TakmaZ oLmuşSuN……
-SEvmeK ÖLmektiR BEncE , BEndE SEvmişTİM ÖlmedeN ÖNce !!
beN çeKetimİ kaybetmİşİm sen düğme aRıoRsun pehh . . .
bu kdR kaLbsis oLamassIn ama yaNNış yoLdasIn.
Bir Dü$-tüK KıRıLdık aNLa İ$tee..
dÜn yanImda buqün neRde adıNa “düNya” deniLen kaHbe.
‘aşqLa SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9′a kadar damar ayrılık yazıları saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak…!
kaLbi oLmayaNNaR kaLp kıRıo - caNıMı eN çoqh bu yaKıo. ..
-BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM….

TaSh kaLpLisiN Ama ߀Nim DünyaMda TeKsin iShtEe

<<>> iiтiiяαz eтмeк .. нeѕαρ ѕσямαк geяeк вαzen кαяαnLığα...<<>>

؟!? ѕeνмiiуσяdυn neden ayrılık yazıları 2017ναяdın .. ؟!? .. ѕeνiiуσяѕαn niiуe уσкѕυn ؟!?

*___öLdüяêcêктiiм sênii.....
*___iinciiтêcêктiiм sênii.......
*___unuтacลктiм sênii...
*___ลмล Lลneт σLsun....

к-i-y-ล-м-ล-d-i-м...

*___мegeя senii sevмeLeяe dσyaмaмisiм...


RoL değişimi yaptık sanırım..TerkeDen ben peşimden koşan sen..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eski sevgili eğer gerçekten sevilmiş ise ondan size sadece iki kitap, üç mektup, bir kolye kalmaz kalamaz imiş. onun bıraktıklarından daha fazlası kalırmış. iki kitap, üç mektup, bir kolye katlanır katlanır farklı şekillerde ve imajlarda(bkz: metafor) karşınıza çıkar imiş ve sizi onun etkisinden kurtulamayacağınız bir hale koyar, unutamama dumuruna uğratırmış. bunların hepsine (bkz: zeigarnik etkisi) diyenler de var (bkz: obsesif kompülsif bozukluk) diyenler de.. ki bu eşyaların bu etkiler üzerinde inanılmaz etkileri vardır ki bir de eski sevgiliden kalan manevi eşyalar yani 'anı'ları düşündüğümüzde hal işin içinden çıkılmayacak bir hal alır ki en iyisi düşünmemektir.