Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mart 8

Yeni Duygusal YazIlar

*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.

*Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye
*Herkesi sevebilirdim. . .sevmeye senden başlamasaydım.

*Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın!
Yeni Duygusal YazIlar
*Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.
sevgiliye yazılan mesajlar sözler
*Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim!

*Ağlamak çocuklara affetmek Allah''a mahsustur. Aldatırsan çocuk deilim ağlamam Allah değilim affetmem.

*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum "SENİ SEVİYORUM"

*Sen birisi için çok önemlisin Gördüğün her şeyde yanlış bir şeyler var Ama ben, ben senin gerçekte kim olduğunu bilyorum Sen yalnız kaldığında ağlayan birisin

*Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak. Görebildiğin binlerce yıldzdan her biri sana gnderilmiş öpücüklerdir!

*1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanına geleceğim. Ya o gçülü alıp bnm olursun yada o silahı alıp beni vurursun!
uzun duygusal yazılar
*Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun. 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!

*Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!
yeni
Kartaneleri Ne Zaman Üşürse,Bende O Zaman Unuturummm Seniii!!

_İnsan aşktan vazgeçerse yaşlanır_

BiR AgAcIm OrMaNdA DaLlI BuDaKlI, SUyUmU BeKlEr dUrUrUm gövDemDe AdIn YaZıLı...! ! !
yeni uzun yazılar
SANIRIM SIRADANIM... benim için hiç olanlar,sENİN için İDEAL!
Yeni Duygusal YazIlar
güneşin sana gelmesini istiyorsan gölgeden çık...

geL Arkadaş kalbiMe otur kira Vermesende olur

*Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

*Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sna.
sevgiliye duygulu mesajlar yazılar
*Sen her gece yatağımda düşündüğüm, şiirlere konu die seçtiğim gönlümn tek yari. Haydi bekletme beni. Biraz olsn düşün senin için çarpan kalbimi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

-seni stalklıyorum, bi insanın hiçbir yerde fotoğrafı olmaz mı abv ? hiç etkinliklere katılmaz mı okuldaki ? gerçi diyene bak ddkdkkdkdk,

-her gece 3.28'e kadar uyumamaya çalışıyorum, olur da mesaj atarsan ve görmeyip şansımı kaçırırsam diye,

-seni aramamak için türlü taklalar atıyorum. arkadaşımı arıyorum, videolar izliyorum, uyuyorum, sıkıntıdan yine abur cubura sardım,

-beynim seninle dolu, baktığım her yerde sen, dinlediğim her şarkıda sen,

-buraya yazmak da bir numaram, sana yazmamamı kolaylaştırıyor,

-sana haksızlık yapıyorum, hep kendi tarafımdan düşünüyorum ama yemin ederim içinde bulunduğun durumu anlıyorum,

-aslında ne kadar duygusal biri olduğunu fark ediyorum, bastırılmışsın, asla yansıtmıyorsun ama ben anlıyorum öylesin. muhtemelen bunu kabul etmezsin,

-gözümde sarıp sarmalanacak bir çocuksun.