Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 7

En manalI sözler

Bulmak istersen, yeni bir yol mutlaka vardır
Başarının sırrı, acının ve zevkin seni kullanmasına izin vermeden onları kullanmayı başarabilmektir Eğer bunu yaparsan, hayatını kontrol altına almış olursun Eğer yapmazsan, hayat seni kontrol altına alır

İnançlar üretme gücüne de sahiptir, yıkma gücüne de…

Başarısızlığı, yaklaşımızımız değerlendirmek için bir uyarı olarak görmek yerine kişisel bir kusur ya da hata olarak görürsek, daha en başında yenilmiş oluruz

Tüm kişisel atılımlar, inanç ve düşüncedeki değişimle başlar
En manalI sözler
Sorular, sınırlanmış potansiyelin kapısını açacak anahtar değerindedir

Hayatınızın kalitesi, hücrelerinizin kalitesine dayanır Eğr kan dolaşımınız zararlı ürünlerle doluysa, ne güçlü, canlı ve sağlıklı bir bedeniniz olur, ne de biyokimyanız dengeli bir duygusal yapı kurmaya elverişli hale gelir

Bu kez pek bir afili yalnızlık Ağlayan bir kadın kadar düşman Tuzaklar kurmuş üstelik Bırakmıyor acıtmadan

Geceyi mesken tuttum gündüz senin olsun yalnızlık derdime dert katar gözlerim ağlar

Kaçamam ondan yapamam hayran bu gönül uğruna can verir tüketirim bir ömür
Anlatamam ki..!!

Burada aşkımız sona eriyor İyi kötü günler burada bitiyor
manalI aşk sözleri
Oysa her şey ne güzel başlamıştı seninle Anlar var unutamam belki senelerce

Ben istemedim aramız seninle böyle olsun Ben istemedim aşkımız seninle böyle bitsin Anlayamadık birbirimizi, katlanamadık birbirimize Bilmedik kıymetimizi, bilmedik bilmedik bilmedik
O şimdi çok uzaklarda yok hayatımda Ah hatıralarda O şimdi çok uzaklarda rüyalarımda Ah şarkılarımda

Yeni bir gün doğuyor Yine yoksun yanımda Zavallı gönlüm anladı Mahkumum yanlızlığa

Yine bir gün batıyor Yine göz yaşlarımla Zavallı gönlüm ağlıyor Sensizlik çok zor bana
Kördüğüm olmuşum çözemedi kimse derdimi bilene 10 puan işte ben neyim bulamadım sana takılayım
hayat ile ilgili aşk yazılar
her şey bir gün düzelir derken yalnızım yine kendimi tutamadım yorgunum ağladı gözlerim bakma asil bu yaşlar!!

Sil gözünün yalnızlıklarını O an fısılda duvarlara adımı Bin bıçak var sırtımda biniyle de adaşsın
Her biri hayran sana

Yaşları tutmadım ağlamak istedim senden başka olmadı kimse derdimi söylemek istemedim sana sendin her zaman yanımdaydın oysa anlamadığın bir tek şey var sen benim olmadın hiç bir zaman

Arasam telefona bakmaz bil ki konuşmaz ne yapsam unutsam derken duvarda yüzü var
kırgın
Belki bir gün özlersin başka adamlarla başka şehirlerde yürürken okuduğun ilk roman sevdiğin ilk adam yasal acılarından Hatta yalnızlıktan belki dolar gözlerin başka adamlara başka şehirlerde belli etmezsin belki bir gün özlersin
sözler manalı okuması kısa ama özlü

Seçtiğin bu hayat geçtiğin son adam yasal acılarından hatta yalnızlıktan sessiz harfler seçersin başka adamlara başka şehirlerde belli etmezsin belki bir gün özlersin

Kelimelerden alacaklı bir sağır gibi.İçimi döktüm bugün yokluğunla konuştum Tutsak gibi, enkaz gibi, kendim gibi İçimden çıktım bugün içimle konuştum
Yüzünü ilk kez gören bir çocuk gibi Gördüm kendimi gördüm
Kestiğim ümitlerden yelkenler yapıtım ama yokluğunda ne Gidebildim ne de kaldım

Yüzünü ilk kez gören bir çocuk gibi Gördüm kendimi gördüm Kırıldı ayna paramparça paramparça
Kişisel güç, harekete geçme yeterliliğine sahip olmaktır
Yaşamımızın kalitesini, iletişim kaliteniz belirler
Herşeyin bir ismi bir şekli rengi var Herşeyin bir yeri bir başı sonu var Nereye insanoğlu nereye doğru Yaz olmadı kış gelmedi ne iş bu
A memo Burası new york Amerika Evler karıstı bulutlara Nasıl bir yasam Nasıl bir zaman
hayat ile ilgili manalI sözler
Anlamsız Bir Fırtına Gün gelir acı günler seni seçer Sevgiler nasıl başlar nasıl biter Sarsılır kalır gönlün kedere düşer Bir daha sevemem dersin herşey geçer

Duygular yıkar seni Doğrular yakar seni Düşünmezsin gerçeği
Anlamsız bir fırtına başlar hayatında Savrulur durursun sen çok yorulsanda Zor gelir yaşamak onsuz bu dünyada Ağlarsın durmadan umutsuz yarınlara
en aşk yazıları hayat ile ilgili
Aşk tatlı bir rüya Ufak bir dünya Gözlerde başlar kalplerde yaşar Aşk şiir gibi güzel Film gibi geçer Bir rüzgar eser Masal gibi biter

Sen hiç sevdin mi? Hiç sevildin mi? Kavuştum derken terkedildin mi?
Gerçek bir karar, yeni bir davranış geliştirip geliştiremediğine bağlıdır Eğer yeni bir davranış yoksa, tam olarak karar vermemişsin demektir
Bizi biçimlendiren hayatımızdaki olaylar değil, bu olaylar karşısında geliştirdiğimiz inançlardır
Kaliteli sorular, kaliteli bir hayat mana yaratır Başarılı insanlar iyi sorular sorabilen ve dolayısıyla iyi yanıtlar alabilen insanlardır
hayat dair aşk manalı yazıları sözleri
Bildiğini yapmak, ne yapacağını bilmekten daha önemlidir
Eğer her zaman yaptığını yaparsan, her zaman elde ettiğinin aynısını elde edersin, daha fazlasını değil
Kaderimizi belirleyen, şartlar değil kararlardır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kimilerinin hayatında büyük yer etmiş yapimdir. bu ülkenin birçok leyla ile mecnuna ihtiyacı var.

-hooopp
-beni neden sevmedin
-biz dünyaya zaten fatura ödemeye gelmişiz

ısmail abisi , hırsız yavuzu,erdal bakkalı,nurten i ,ıskender babası ile tadına doyum olunmamistir.
dünya daha güzel bir yer olabilirdi l&m bitmeseydi eğer.
neyse sabah sabah huzunlendim yine. diziyi sevenleri sevin bu arada