Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 7

Mevlana özlü sözleri

Öyle kaba insanlar vardır ki ayı onların yanında centilmen sayılır.

Bazı insanlar kafalarıyla hissederler ve kalpleriyle düşünürler.

Uçmaya uçmakla başlayamazsınız.

Başkalarının kusurunu kapatmada gece gibi ol.

En güzel zar çöp tenekesine atlan zardır.
Mevlana özlü sözleri
Engeller gözlerinizi hedeften ayırdığınız zaman gördüğümüz o ürkütücü şeylerdir.

Benim için yaşlı olmak, kendi yaşımdan onbeş yaş daha büyük olmaktır.

Aşk birbirine bakmak değil birlikte aynı yöne bakmaktır.

Aşırı yüz bulan ve her dediğini yaptıran ask usandırır.

Ne kazandık bu kadar bakmak ile Leyleğin ömrü geçer laklak ile.
Mevlana sözleri kısa
Ahmaktan uzaklaşmak Allah'a yaklaşmaktır.

İsyan etmelimi şu kuralcı düzene…Yasaklarla cezalarla bir büyük mahkeme…hayat benim, ne istersem denerim…Bir kez geldim, ötesini istemez gidemez elim…

öLmeyi ßiLe ßeceremeyeN aptaLın teKiyim..Canım acıyor...ßıçakLa yanmadı ßenim caNım...en ç0k sizin çekTirdiqiniz acıLar caNımı acıTı0r..CANIM ACIORRR..!

Göz çukurLarmda uyuyakaLmş 1 bebeksin,bnde ninni*nim. .

Kendimi normal olacak kadar anormal görmüyorum !
ünlü mevlana sözler
bitti demekle bitmiyor birşeyler kalıyor yürekte...

Dürtmediği sürece şeytana uymam.

Bazı insanlar kafalarıyla hissederler ve kalpleriyle düşünürler.

Kendisi ile barışık olmayan herkese darılır.

Kendini seveni başkası sevmez.
ünlü kısa sözler
Öyle kaba insanlar vardır ki ayı onların yanında centilmen sayılır.

Kendimi yalnız bırakmamak için bütün gece renkli aynanın karsısında oturdum.

Engeller gözlerinizi hedeften ayırdığınız zaman gördüğümüz o ürkütücü şeylerdir.

Hedefe nişan almadan önce, barutun var mı kontrol et.

Kadın kasa gibidir, şifresi bilinmeden açılmaz.

Sıcak bir gülüş bir buz dağını eritebilir.
şems sözleri
Işık yanmadan karanlık yok olmaz.

Hayal gücü ruhun gözüdür.

Hayat zorlaştığında tutunacak birilerini ararsınız.

Arkadan konuşmak yalnız ahlaksızlık değil, korkaklıktır da.

Ne yazık ki, bazen insanlar siz bağırmadıkça duymuyorlar
tırmizi sözleri
Dostlarınız azaldığı derecede ölüme biraz daha yaklaşmışsınızdır demektir.

Adam olacaksan olmayacaksan haber ver. (biz adam ederiz)

0 yorum: