Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mart 1

Karanlığın Elli Tonu

Grinin Elli Tonu ve Devamı

Filmi bilenler vardır elbet, ilk filmde Christian Grey abimiz ayrılmıştı Anastasia'dan. Filme geçmeden önce Anastaşya diye okuyor fark ettiniz mi sizde. Ben hep Anastasia derdim. Sonradan zaten Ana diye hitap etmeye başlıyor. Her neyse burada ikinci filmi anlatacağım. İkinci film bir sergiyle başlıyor. Ana yeni bir işte, arkadaşı sergiye davet ediyor. Sergide Ana'nın resimler var. Çok da güzel çizmiş Jose resimleri. Tabi kim alıyor Ana'nın resimleri tabiki Christian Grey. Aldıktan sonra da son bir kez buluşalım diyor Ana'ya, tabi amaç Ana'yı ayartmak.

Karanlığın Elli Tonu Giriş

Ana'ya bizim ultra zengin Grey bir kafede buluşuyor, Grey diyor tabi gitme yapma kadın dön evine. Ana da kurallar koyuyor ve ilk kural 'kural yok' oluyor. Karanlığın Elli Tonu çok ihtiraslı daha buradan çakabilirsiniz olayı. Grey tamam diyor eskisi gibiler ama hafif de sevgili olayları var. Neysem bu Anastasia'yla sıradan sevişmeler yaşayan Grey, bir anda mafya gibi bir adam oluyor, Ana takip edilmelere başlıyor, Ana'nın arabayı boyuyorlar. Kim boyayıp Ana'yı neredeyse vurmaya kadar geliyor. Tabiki Leila. Leila kim mi? Bu Christian Grey'in eski itaatkarlarından. Leila bir ara Ana'yı vuracak gibi oluyor ama Grey engel oluyor buna. Orada bir sahne var görmeniz lazım. Leila'yı hatırlamadınız mı hala? Durun ikinci film olan Karanlığın Elli Tonu'ndan resim vereyim size:

Grey Leila
Leila Williams 
Çaktınız dimi, bir şeyi fark ettiyseniz filmi çözdünüz demektir.
Bu Leila bizim Ana'ya benziyor. Neden bunlar birbirine benziyor derseniz olay Christian Grey'in anasına uzanıyor.

Karanlığın Elli Tonu Heyecanlı Sahneler

Arkadaş en heyecanlı sahne şüphesiz Ana'nın patronu Hyde'ın Ana'ya tecavüz etmeye kalkışması ve Christian Grey'in sadist olduğunu itiraf edip Ana'nın ayağına kapanması. İzleyin bunları Google'a yazın zaten Karanlığın Elli Tonu İzle gibi bişi çıkar karşınıza hemen.

Not: Komik yazılar

Karanlığın Elli Tonu Final

Finalde nolsun işte Ana ile Christian evleniyor, ama son sahne mükemmel filmin, filmin sonunda Hyde gözüküyor intikam intikam diyor Christian Grey'in fotosuna sigara basıyor. Peki bu Grinin Elli Tonu, Karanlığın Elli Tonu diye giden film serisinin üçüncü filmi ne olacak, ismi sanırım Özgürlüğün Elli Tonu olacak. Kitabını okuyan biri olarak birkaç tüyo-spoiler vereyim. Serinin üçüncü filminde filmde görüp şaşırdığım Rita Ora yani Mia kaçırılıyor Hyde ve işbirlikçisi tarafından. Kim kaçırıyor sonrasında ne oluyor demiyim. Ama Ana'nın iki çocuğu olacak, Grey arıza çıkaracak ne çocuğu lan deyip. Bilginiz olsun.

Karanlığın Elli Tonu Üçüncü Film
Karanlığın Elli Tonu Üçüncü Film
Bu resimde üçüncü filmden hadi bakalım. Ben bu arada ikinci filmi çok beğenmedim sizden de yorum alabilirim bununla ilgili.

Ne düşünüyorsun?

1 yorum:

Derya dedi ki...

Ben ikinci filmi çok beğenmedim, özellikle o yaşlı sarı karı çıkıp çıkıp durdu. Bu Grey nasıl onun yanında bu kadar durmuş şaşırdım. Bu Hyde Karanlığın Elli Tonu üçüncü filminde bu karıyı bulursa olay çıkar arıza çıkarırlar. Serinin ilk filmi bence güzeldi, tabi insanlar bir sürü +18 sevişme sahnesi görüyor hoş değil. Aileyle gidilmemeli.