Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mart 11

AnlamlI kapak sözler

bazen sert bir rüzgar esebilir.o zaman boynunu eğmekten utanma.Yeniden başını kaldıracağını yalnızca rüzgarın geçmesini beklediğini düşün
BİLİYORSUN BEN SANA DEĞİL BANA DENİZLERİN SONU KADAR UZAK OLAN O PARLAK VE ULAŞILASI ZOR OLAN GÖZLERİNE AŞIĞIM
Bir aşkı paylaşmak için çok geç,bir paylaşıma aşık olmak içinse erken.Bir sevda yerimden vurdu zaman.Şimdi sana söylenecek tek bir anlamlI kapak sözler cümle;bende sana yetecek kadar ben kalmadı..
HER RÜZGARLA SALLANIRSAN OTLAR GİBİ,DAĞLAR KADAR OLSANDA BİR OTA DEĞMEZSİN
İnsanlar gülümseyerek mutsuzluklarını arkadaşa kapak sözler hem gizlemesini hemde biraz yenmesini öğrenirler!
aYRILIKTA SEVDAYA DAHİL,ÇÜNKÜ AYRILANLAR HALAAA SEVDALI.
Gözlerdeki gözyaşı olmasaydı kalpte gökkuşağı çıkmazdı
RÜZGARIN KEMANINI ÇALDIĞI VE DAMLALARIN CAMA VURDUĞU SOĞUK BİR YATAĞINIZA UZANIP HAYALİNİ KURUP KEŞKE DEDİĞİNİZ TÜM GÜZELLİKLER SİZLERİN OLSUN))
BİR GÜN BENDEN AYRILIRSAN, BENDE SENİNLE GELEBİLİRMİYİM
Bir yudum zehir olsan, biran bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için.

Agladiginda gözlerinden akan yas olmak isterdim,yanaklarını öpmek için. Güneş her sabah doğuyor ben ise sensiz hergün biraz daha batıyorum.
Ben alışılmış şeyler sevmem, bilirsin. Yaşamaksa dilediğim gibi yaşamalıyım Sevmekse gönlümce sevmeliyim. Kendi ellerimle yazmalıyım alınyazımı Ölmekse istediğim anda ölmeliyim...!
sevgilim bilki senden uzak ne güzellikleri avutur beni bu şehrin, nede yıldızlı akşamları!... özlemin bir nehir olmuş YARAR GİDER İÇİMDEKİ DAĞLARI!...
Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sözü karma duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun Ne de duyabiliyorsun...
ELLERİNİ ÇEKME ELLERİMDEN, SENİNLE ÇOĞALIYOR MUTLULUĞUM! PIRILTILAR EKSİLMESİN GÖZLERİNDEN, YAŞADIĞIMI anlamlı arkadaşa sözler SENİNLE ANLIYORUM!
AŞKIMIZ İKİ GÖZLÜKLÜNÜN ÖPÜŞME ÇABASIYDI GÖZLÜKLERİ ÇIKARTMAK HİÇ AKLIMIZA GELMEDİ!!
KAĞITTAN DAĞLAR YAPTIM, AnlamlI kapak sözler MÜREKKEPTEN DENİZLER YAPTIM, HER YERE ADINI YAZDIM. HER YERE ADINI YAZINCA SENİ SEVDİĞİMİ SANDIN. BEN SENİ SEVMEDİM, SANA TAPTIM
SeNi SeViYoRuM KeLiMeSiNi SaNa ßeNDeN ßa$Ka KiMSe DeMeSiN YaLNıZ ßaNa SaKLa DuDaKLaRıNı SeNi ßeNDeN ßa$Ka KiMSe öPMeSiN Ne oLuR HeR SeVeN SeViLSe SaNKi ßu DüNYaDa a$KTaN GüZeL Ne VaRKi GeL KoLLaRımA öYLe SaRıLKi KiMSeNiN ÇöZMeYe GüCü YeTMeSiN!!!...
GÜLÜN DİKENLİ OLDUĞUNDAN ŞİKAYET EDECEĞİNE;DİKENLER İÇİNDE BİR GÜL YARATILDIĞINI GÖRÜP,DÜŞÜNÜP,ŞÜKRETMELİYİZ..
Bir kızın en güzel çeyizi,öpülmemiş dudakları ve çalınmamış kalbidir.
keşke benim kalbimle sevebilsen seni belki anlarsın içimdeki seni ve beni..
neden bu kadar zor seni sevmek ve bulamamak,dokunmak istedikçe uzaklaşmak,düşündükçe unutmak,Neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek, hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni KAYBETMEK
bir gün kırlarda gezerken eline bir papatya al ve seviyor sevmiyor yapmaya başla.seviyor çıkarsa inan ama sevmiyor çıkarsa inanma. çünkü o sadece bir PAPATYA
Karamsar olmak zor değil, zor olan çılgın bir fırtınadan sonra ağır kapak arkadaşa yazılar gökkuşağı gibi gülümseyebilmektir
Her limana uğra ama; Demir atma
Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hakedemeyecegi kadar özelsin!
Beraber Ağlamaktaki tatlılık kadar hiç birşey kalpleri birbirine bağlamaz.
mecalsiz kollarıma istiyorum kucaklamak o sonsuz maviliği gönlümü yelken yapacağım nefesimi rüzgar martıların kanatlarına asacağım yalnızlığımı onlarla çırpınıp dağılsın diye ıslık calacağım rüzgarın çığlığına eş...
HERŞEY AKIP GİDİYOR,İNSAN AYNI SUDA İKİ KEZ YIKANAMIYOR
HAYATIN EN GUZEL ANI HERŞEYDEN VAZGEÇTİĞİNİZ ZAMAN SİZİ HAYATA BAĞLIYAN BİRİ OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ ANDIR...
Dün yine yıldızlarda seni aradım. Ama hiç biri senin olacak kadar parlak değildi.Senin güzelliğini hiçbirinde bulamadım.Ay ışığında seni aradım göremedim.Oysa her baktığım yerde sen vardın. Gözlerimi kapattım, seni düşündüm seninle oldum. Beni hissettinmi sevgilim ...Seni bütün kalbimle seViyorum
insanin hayatından daha değerli birşeyi yoksa,hayatının da değeri yoktur
Kadın dediğin İSTANBUL gibi olmalı Fethi zor Fatihi bir tane olmalı eheh
Gözyaşım utangaç boynunun inciden kolyesi olsun,,Her damla vefasız teninde bir veda busesi olsun,,İsterim sen de ben gibi yan ömrüne hep ağla,,Hep ağla,,Bu benden son dua, bu benden ayrılık hediyesi olsun..
Aramasın onu gözler O şimdi asker
O kadar öfke doluyumki sana anlatamam.Seni bin parçaya bölsemde hırsımı alamam.Ya seveceksin yada sevmeyeceksin.Ama şunu unutma asla seveni üzmeyeceksin
Her Delikanlının Bir Kız Arkadaşı Olur Ama ;Her Kızın Bir Delikanlı Arkadaşı Olmaz !!!
ASK, Sevgilinin çarpık bacaklarını düz görme enayiligidir...
insanin hayatından daha değerli birşeyi yoksa,hayatının ağır anlamlı sözler da değeri yoktur
iki gönül bir olunca samanlıgı polis basar)
Yaşam bir satranç oyunu ise , oyundan sonta Şah'ta Piyon'da hep aynı kutuya konuyor ise , nedir bu büyüklük sevdası ? ...
GİTME BİRAZ DAHA KAL YANIMDA SENİ DOYASIYA SEYRETMEK İSTİYORUM ÇAPKIN TEBESSÜMÜN OLSUN DUDAKLARINDA O HALİNLE BENDE KAL İSTİYORUM"
Hayat yokuşunu tırmanırken, karşılaştığınız insanlara iyi davranın çünkü inişte yine onlarla karşılaşacaksınız!!!
Hayat yolunda çıplak ayak yürüme hayal kırıkları ayağına batabilir.
Haysiyetli bir adam deli gibi aşık olabilir ama,ahmak gibi aşık olması caiz değildir.
Eğer çaresizseniz, bilin ki çare sizsiniz!
Gizlilikte bir haktır. Yaşamak gibi; korumazsan kaybedersin!
En kuvvetli gölge, nerde en çok ışık varsa ordadır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tiksindiğim kot modelini giyen nesildaşlarım. sayelerinde ilk defa moda denen illetin ne menem bir saçmalık olduğunu farkettiğim yıllar... şimdi de ızbandut gibi çocukların kısa ve dar paçalı pantollarla nonoş gibi dolaşmalarını izledikçe o günkü gibi üzüntü duyuyorum.