Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 30

anlamlI sözler resimli

♥ Aramızdaki mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın…
♥ İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar…
♥ Sonbahara inat ağaç hala yeşermekte, anlamlı sözler resimli geceye inat gün hala ağarmakta, ben ise kadere inat hala seni sevmekteyim. İnat bu ya, mahşere kadar “seni seveceğim”…
♥ Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordayım!

anlamlı sözler resimli
anlamlı sözler resimli
♥ Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir…
♥ Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o, yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir…
♥ Gayem zat-ı alinizi taciz etmek değil, efkar-ı umumiyede muhabbet kurmaktır. Cevabı müspetiniz kalb-i hazalimi tamir-i temin edeceğinden, desti muhabbetinize talibim…
♥ Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi, şeytan mı bilmem ki nesin…
♥ Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkumu kalbime değil, güneşin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım…

♥ Allah‘ım canımı bir sonbahar günü al ki, o vefasız getirecek bir gül bile bulamasın…
♥ İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim…
♥ Dünyada 2 renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Sen beni unutursan kırmızılar solsun, ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun…
♥ Dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki…
♥ Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur…
♥ Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak…
♥ Tek başıma değilim, ben ve ümitsiz aşkım var…
♥ Ayrılık küçük sevgileri öldürür, ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp, yangını körüklediği gibi…
♥ Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları anlamlı aşk yazıları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana…
♥ Başkasına kendinden fazla değer verme, ya onu kaybedersin ya da kendini mahvedersin…
♥ Dün çiçekcinin önünde bir gül gördüm, dünyanın en güze lgünü benim diye haykırıyordu… O gülü aldım, ama en güzel gül olduğu için değil… Seni görüp utansın diye!
♥ ARAMIZDA ALEVDEN BIR DENIZ OLSA BANADA MUMDAN BIR KAYIK VERSELER HIC DUSUNMEDEN OLUMU O MUMDAN KAYIGA BINER GELIRIM SANA.
♥ seni yyldyzlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranyzda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin
♥ ÖNCE DÜSTÜGÜMDE KALKMAYİ ÖGRENDİM SONRA ALEVE DOKUNDUGUMDA ACİYİ SEVMEYİ ÖGRENDİM SEVİLMEYİ SONRA TERKEDİLİP BEKLEMEYİ SAYENDE UNUTULMAYİDA ÖGRENDİM HERSEYİ ÖGRENDİMDE YALNİZ UNUTMAYİ ÖGRENEMEDİM
♥ insanlar kirmizi güllerin pesinde kosarken ayaklari altinda ezilen papatyalarin farkina bile varmazlar
♥ SENI SEVIYORUM! DIYEN DILLERE DEGIL…SENIN ICIN AGLAYAN GOZLERE INAN…
♥ Öyle mutlu ol ki; güzellikler bile seni kyskansyn. Gözya?laryn yana?ynda nem de?il dadaklarynda kahkaha olsun. Mutluluklar hep senin olsun.
♥ Sen en mükkemmel sevgiyi hak edicek kadar güzel fakat herkezin seni sevmeyi hak etmiyeceği kadar özelsin…  Rüzgarin kemanini çaldigi ve resimli anlamlı yazılar damlalarin pencerene vurdugu bir gecede yatagina uzanip hayalini kurdugun ve keske dedigin tüm güzellikler senin olsun…

♥ Seni Seviyorum” derken asla yalan söylemedim. Yalan söylerken de asla “Seni Seviyorum ” demedim ♥ Bir gül olmak isterdim! anlamlı sözler resimli Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için?
♥ OYLE BIR TUTKI ELIMI KIMSE BIZI AYIRMASIN OYLE DELICESINE SEVKI BENIM GIBI TUM YUREGINLE HERKES ASKIMISI KISKANSIN VE OYLE BAKKI TUM SEVGINLE SENSIZ YASAMAK BANA HARAM OLSUN GOZLERIN KALBIME ASKI KAZISIN.
♥ ELIMDE DENIZDEN ÇIKARDIĞIM BIR MIDYE KABUĞU VAR.DENIZDEN O KADAR UZAKKI. TIBKI BENIM SANA UZAK KALDIĞIM GIBI.
♥ Karanlık gecelerde tek beyazım Bunaltıcı sıcaklarda sevda ayazım ol Göğe martı kadar yaraşmaz ki başka kuş Gönlüme senden başkası yaraşsın Sen kanat çırp ki gök kubbemde Sevda gülüm hicabımla kızarsın
♥ Askin ilk solugu mantigin son solugudur.(
♥ Bir su gibi berrak , bir cicek gibi sevgi yüklü , gökyüzü gibi yalyn, okyanus kadar derin, kelimelere sygmayacak kadar büyük bir sevgymyz oldugunu sakyn unutma !
♥ Bugün ağlamayı düşünüyorsan sakın yapma çünkü bir yerde senin bir gülüşün için yaşayan biri var
♥ ASK:GÜLÜ DIKENIYLE AVUÇLAMAYA BENZER. ELLERIN KAN IÇINDE KALIR AMA DIKENLERIN HESABINI GÜLDEN SORAMAZSIN…..
♥ Ne seni unutmak için bir çabam var içimde, ne de aşkımı körükleyen bir rüzgar,ne de seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm,ne de seni görmeye dayanacak bir kalbim var
♥ Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.
♥ Gel, bir bestem de sen ol Sevda şiirim, aşk erim Ben seni güftesiz de söylerim Çünkü ben Güftelenmemiş aşkların talibiyim Gel, bir martı da sen ol omzumda
♥ NE OLURDU BIR YAPRAGIN DAHA OLSA!BAK SEVMIYOR ISTE BENI HAIN PAPATYA!
♥ aci ve hüzün bir yildiz kadar uzak,mutluluk resimli sözler gozbebegin kadar yakin olsub.umutlarin gercek,gerÇeklerin mutluluk,mutluluklarin sonsuz olsun..
♥ INSANIN INSANA VEREBILECEGI EN OLUMSUZ HEDIYEDIR SEVGI…
♥ Gozlerin gozlerimde, ellerin ellerimde, askın icimde ve ruhun bedenimde oldugu surece seni cok sevmeye devam edecegim…
♥ Hani uzakta yıldız parlak gelir ya insana uzakta olduğun için tutkunum sana… Hani en güzel imkansız gelir ya insana imkansız olduğun için aşığım sana…
♥ Acımak sevgi değildir,üstünlüğün kabulüdür. Hoşgörü sevgi değidir, istemediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir, gereksinimin karşılanmasıdır. Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi varolmaktan kıvanç duymaktır. Sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

21.yy klişelerinin bir diğeri farklı varyasyonlarıda olsa genel olarak genel düzeni yöneten insanların şu telefonun bilgisayarın sosyal medyanın başından kalkmayan yeni nesil bizler içinde biçtiği gelecek.
farklı olmanın yolu var mı hepimiz için bilmiyorum kendim için bir dağa yerleşme fikri daha makul geliyor.bu denli herkes gibi yaşamak kabus gibi bir fikir zaten bana kalırsa akıllı bir yazarın distopyasını bili yaşıyor olabiliriz.