Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Mart 8

Etkileyici Aşk Sözler

-YaşananLar bir çırpıda yok edilebilir miydi ?
Yok sayıLabilir miydi ? Bir anlıkTa oLsa ?

*göz yaşlarım acımı anlatmaya yetersiz!!

-Ya$Lanarak DeğiL Ya$ayarak Tecrüße KazanıLır
Etkileyici Aşk Sözler
Artık hayaLLér kurmuyoRum...
éskisi giBi déğiLim mutLuda déğiLim sanıLdığı giBi..
ama ağLamıyoRum arTık,
saRsıLan bişéyLér var içiMdé topaRLayamıyoRuum
arTık kiMséyé güvénMiyorum, sadece susuyorum..

Özlemiştim...
ilk defa o iki,
kısa etkileyici sözler
dudaklarımızı zorlayan
sözcükleri.
Çok duymuştum
Alışmıştım onlara.
Artık duymıyacagım o iki
kelimeyi...
Özledim...

En sonunda öğrendim galiba...

Aklımı kullanmayı...Beni takmayanı takmamayı...
VERDİĞİM DEĞERİ HAKETMEYEN İNSANLARI SİLMEYİ...Arkama dönüp bakmamayı...İnsanları değiştiremeyeceğimi...İnsanların dolduruşuna gelmemeyi...Çamura taş atmamayı...

Hiç kimse için kendime saygımı yitirecek birşey yapmamayı...
Gözyaşlarımın değerini bilmeyi aşk sözleri ve onları değmeyecek şeyler için harcamamayı...
Bir çift tatlı söze kanmamayı...
Ben izin vermeden kimsenin beni üzemeyeceğini...
Kendimin herşeyden önemli olduğunu ÖĞRENDİM...

$imdi tamda öyLe hatırLıyorum/
martı çıqLıkLarını ve sesindeki yosun kokusunu
boquLmadıqım tek deniz oLacaksın..
Gözlerin önüme geliyor,
Kaşların çatık sinirlisin.
Karışına çıkıyorum,
Ve gülüyorsun.
Ama yüreğim bile sen kokuyor…
Aldanmışlığım var yaşama.
Hayatımın her anı sen kokuyor.
Ardına bakma yıllarım, gözyaşlarım,
Hala sen kokuyor
Kapatıyorum sayfamı...
Seni yazmak geceler boyu, etkileyici sözleri sana acılı fazla bile..
Tasıyamazsın cümlelerimi!

bu devasa şehrin uçsuz bucaksız sokaklarında seni qörmem.. tesadüf mü yoksa kader mi?
sen qülerken qörmek mi beni üzüyor yksa unutulduqmu bilmek mi ?

Sen benimle hiç olmadın ki.
Olsaydın avuçlarım terlemezdi...
Isırmazdım dilimin ucunu...
Özlemezdim seni yanımdayken...
Kıskanmazdım.
Etkileyici Aşk Sözler
Korkmazdım yollarda yürümekten.
Islanmazdım yağmurlarda...
kısa sözler
Yıldızlara aya dert yanmaz,
böyle her şarkıda sarhoş olmazdım.
Korkmazdım seni kaybetmekten
ayaklarım kan revan atlardım sandaldan denize...
Ve her kulaçta haykırırdım seni..
Ama sen hiç benimle olmadın ki...
YA AKLIN BAŞKA YERLERDEYDİ YA YÜREĞİN.

Elimizi kanayan yerlere koyduk
Ve inandık..tüm saflığımızla..
Ve sevdik..taparcasına
etkileyici kısa
Ve kanadık.. ölürcesine
Ve sonunda sevgili..
Kan kaybından yitirdik sevdayı..


1 yorum:

Adsız dedi ki...

başarılı olduğum alan, odaklanmakla alakası oldukça fazla. kanepede uyuyakalacak kadar yorgun olduğum durumlarda çok daha kolaylaşabiliyor.

çoğu zaman bilinçsizce başardığım oldukça keyifli olan eylemdir.