Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mart 11

Mevlana Özlü Sözleri

KraL OLmayanLara Taç Taktım İşte En Büyük Hatayı Burda Yaptım...!

Yapmış olduğun hatayla
Kendini ispatladın
Sevmesende ne kadar adi olduğunu kanıtladın...!

Acılar ve çileler eksik olmadı benden
Beni mahvettin iğreniyorum senden...!

düşman kelimesinin anlamını arkadaş sıfatını taşıyanlardan öğrendim ..


Her roManda bİr kAhraMaN oLduM ama eN cOk kEndİ hiKayEmdE yoRuLduM..

Mevlana Özlü Sözleri

*HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR...bENi kAybEtmEyi mevlana yazıları sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK...


Sözlerin Büyük Yüreğin Küçük...Yanlışların çok Doğruların Yok.Kendine göre şanslı bana göre zavallı!!


` ké$kéLérimin pi$manlıGıSın ...!


KorKtuĞum YitiRmek değiLki vaZgeçeMemeKti beLKi de istediğiM tek bir reNKti ama siYah değiLdi


"Sana İhtiyacım Var.. GeL!!!" Diyebilmekmiş Güçlü Olmak..
Sana "Git.." Dedigimde Anladım...



Git demiy0Rum ki..! | | Gelme sadece...!


giDen gitti | gittiği gün bitti | giDeni ben diil | giDen beni kaybeTTi |


Ama ben hala… Garip Neyse…


Düşünméktén utanmıyorsan söyLéméktén dé utanma!

Bir Sigara'nın Aydınlatacağı Kadar Mevlana Özlü Sözleri Işık Olsan Bile Hayatım'da Yine'de İstemiyorum Artık Seni...

Benden bir iz kaldıysa ne olur iyi bak…

Anlamı yok düşlerin peşinden koşup düşüşlerin…


Var oluşumu göremedin... yok oluşumu izlé...

kimse anlamaz biliyorum.. canımı yaksa da hayat .."bak" ben gülüyorum…


"ßén séni séviyorum ama..."Larına ünlü yazılar karşıLık
"...ama ßén séni séviyorum"Larım vardı..
gittikcé dévrikLéşti..
SiLdim hépsini..


Git ! ardına ßakma..
Gözya$Larımı siLerim Sonra..!

sen asla benim olmayacak kadar uzaktasın bana..


Herkes uyurken düşlerine ben sevilmediğimin altını çiziyorum paranaaai bol satır aralarına...
Çizdikçe Çoğalıyor yalnızlığım...


ßu Dünya’Da ßenim oLmaYaßiLiRsn Ama RüyaLaRımDa ßeniMsinn


Gideni seyretmekte saklıdır asıl acı!



Acıya vereceğim kalmadı..mutluluktan alacağım var…!


| Sevmeyi SenDen iyi Bilirim ama...BiR KalemDe De SiLeBiLiRim.. |


KaL Dedim Gittin .. Benim HikayemDin Bittin ..
Yüzümden gitmeyen acı gülüşte hiç sönmeyen yangınLarın izi var..!


Çekilin yanımdan gelmeyin üstüme ünlü mevlana alıntıları İyi gün dostlarım tutmayın elimden!!


Aşk diyorLar aDına
SözüM oNa geLip geÇermiş !!
Bak geçmedi hala ?..

Hayatta Hiçbir$eyim Az olmadı Senin Kadar Ve Hiçbirşeyi özlemedim Seni Özlediğim Kadar..!


Her şeye rağmen
Ayakta kalma savaşı..



Taş olsan dile gelirdin.! İşte öyle sevmiştim..2017 ünlü özlü sözler Susacak kadar bile yanımda değilmişsin,geç fark ettim...



Zor.. geçmişi unutmak çok zor..beLLi bir şey oLmayacağı ne sen boşuna soru sor..ne de kalbini yor


Romanin son sayfasi
Eksik ya da yazilmadi
Finalini bilmeden
Okuyorum...




Bir sevda sözü fısılda, hazırım inanmaya!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sizce?
-çiçek
-çikolata
-bir tutam sevgi
-evi toplama+yemek+bulaşık
-ekşi sözlük
- gamergirl ise r6s veya pubg (para yoksa fortnite indirin 7gb dosyaya koyun yanına not yazın)
-efkarlı olduğunda 1-2 paket sigara yetmezse sarın puro için aq
-istediği kıyafet vs.
-starbucks'dan en sevdiği kahvenin en büyüğü
daha sayabilirim .
inci kolye demiş bi arkadaş. babamın annemi kaçırdıktan ve hemen evlendikten sonra aldığı kolyeyi, annem bana verip sende evleneceğin insanın boynuna tak demişti önceden. birsürü insan geldi geçti hiçbirine takmadımda,kendimce layık gördüğüm insana takmıştım. öyle böyle derken uzun bi süre sonra ayrıldık ve anlamını bildiği halde ayrıldıktan sonra çöpe attı. amacım ne cinsiyetçilik, ne erkek üstünlüğü zırvaları falan değil, kadınlar hediye anlamında hiçbirşey haketmiyor. çünkü yeni birini bulur bulmaz tiksinirler senin için dünya kadar anlamı olan o hediyeden. ben mi? doğum gününde yaptığım süprizlerden kalan gülleri bile hala saklıyorum.