Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 6

Duygusal Romantik Sözler

öle olur mu sandın benim güzel gururum!!!

kOyVeRdİM hAyAtı...

Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM!

Çok zor, inanmak yetmiyor, Lafla peynir gemileri yürümüyor
Duygusal Romantik Sözler
Kafamı kuma gömsem de, duymasam bu rezil sesleri, Nereye gidersem gideyim ensemde hep nefesleri

Bak ! Büyüdüm Hiç HeSapta Yokken..Büyümek Canımı Yaktı .. GüzeL Sanarken

..Adım SözLérimé KéfiL..!
romantik aşk sözleri
Seni sakLıycam inan; yazdkLaRımda çizdikLeRimde, $RkıLaRmda sözLeRimde...!)=

yoksn yokluunda öLüorum biLki sni çk sefiorm bu kez "kşké" yok ... susuyorum!


çaLdıkça çoğaLıyoRsun odada Sen aRttıkça ßen kayßoLuyoRum...
duygusal sözler romantik
qéLi$in gibi onuRLu oLmaLıydı qidi$in...ve öyLesine quRuRLu ßiti$in...!

yaLnızLık ya$amda ßi an ... hep Yeniden ßa$Layan
aşkı anlatan sözler
Unuttum sanma sakın....
Her köpek havladığında aklımdasın...
sözler
eLimde Artık Herşey SiLiorum Dünü… Lanet Ediorum qeçmişe…. Yaşıorm buqünü..
duygusal sevgi sözleri
üzqünüm sénin yériny tıpky sénin qißy 1iyLé doLdurdum

Hérqün kan akıtsada qörméz ßu qözLérim sén qéßéréné kadar.. cok susasamda kanımı akıtır içérim kanana kadar!!..

Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas..!

HyR iStéMém ß1R ßa$kSnı YaLnızda Ayaqa kaLkaßiLirim..!
duygulandıran sözler
Her Zmn GüLünmez Yaa AqLamak Lazım ßazen..!

yoksa hayat takLaya mı getirdi biZi ?!

tuhaf bi' yarıs iÇhindeiz ne sonu beLLi ne bası,,yhOk asLında kaybetmenin ve kazanmanın önemi..

0 yorum: