Güzel Sözler Aşk Sözleri Yazıları

27 Şubat 2017 Pazartesi

Komik Minibüs Olayları Diyalogları

Hepimizin başına gelir bu olaylar bu konuşmalar öyle değil mi, ölesiye komiktir hem de. Minibüsler komik olaylar için birebir, bu 2007'de de böyleydi 2017'de de böyle. Mesela geçen ne okudum biliyor musunuz, Geçiş önceliği kimdedir deniyor şıklar, polis, ambulans, itfaiye, esenyurt minibüsleri. Cevap tabiki esenyurt minibüsleri fjkalsfhkjaa Coşmayın durun durun coşturacağız sizi, komik konuşmalarla minibüste geçen komik olaylarla.

Komik minibüs diyalogları
Komik minibüs diyalogları
- kardeş duymuyor musun ineceğim diye söylüyorum kaç seferdir!
- (terlemiş şekilde) baba az gelebilir misin?
- (kafayı uzatıyorum sinirli sinirli) kardeşim dur artık ineceğim!
- (sessizce) lütfen ısrar etme duramam.
- (bağırarak) hasta indirsene lan!
- ....... (direksiyona sarılarak) aga frenler patladı bi 10-15 dakika önce!!!
sonrasını sormayın
-ankaragazozu
ben öğrendim ama yavaşlayarak durup herkesi indirmişler tüm minibüs ahalisinin.

yıl 1998 taksim maslak minibüs hattında çorabından birinin o dönemin kral telefonlarında sony ericsson'u çıkarması..
-bleuarcont
( not: nefret sözleri )
k'lı m'lı bir modeli vardı hatırlayamadım ama telefonun modeli gözümün önünde. bir de şu var dikkat etmek lazım telefon bu sonuçta minibüs olayları değişik şeyler.

25 Şubat 2017 Cumartesi

Ağrı'da Dbp'li Sırrı Sakık Görevden Alındı

Ağrı Belediye Başkanı Dbp'li Sırrı Sakık 

Yeni duyulan bir haber bu. Ağrı'lı Belediye Başkanı Sırrı Sakık'ı görevden alan İçişleri Bakanlığı. Bu haberi Sırrı Sakık Twitter'daki sosyal medya hesabından iletti. Yaptığı açıklama şu şekilde:

"Kamuoyuna: Üç yıldır yürütmüş olduğum Ağrı Belediye Başkanlığı görevinden bugün itibariyle alındım. Halkımızın bize bu sorumluluğu verdiği günden bu güne arkadaşlarımla birlikte hayata geçirdiğimiz her proje ve her hizmetle, Ağrı'yı Türkiye'nin en huzurlu kenti yaptık. Alnımız açık, vicdanımız rahat. 2 Mart 1994'te yani tam 23 yıl önce parlamentodan alınıp demokratik siyasetin dışına itilmiştik ve bugün tarih tüm günahlarıyla tekerrür etti. Fakat, bedeli ne olursa olsun, bu topraklarda bir gün barışı muhakkak inşa edeceğiz.

Ağrı'da bu süre zarfında birlikte çalıştığım tüm belediye emekçilerine, tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Hoşça kalın."
Ağrı Sırrı Sakık
Ağrı Sırrı Sakık
 Açıklamada sanki üzülmüş mü kırılmış mı bilemedim.

24 Şubat 2017 Cuma

Yurtdışında Yaşayan Türklere KDV'siz Konut Satışı

KDV'siz Konut Satışı

Bugün okuduğum bir haber. Başta iyi bir şeymiş gibi geldi de sonradan fark ettim ki iyi bir şey değil. Okuduğum businessht'den alıntı yapayım:
Yabancılara tanınan KDV’siz gayrimenkul alma hakkı, çalışma ve oturma izniyle 6 aydan fazla yurtdışında ikamet eden Türklere de tanındı. Yabancılara tanınan KDV’siz gayrimenkul alma hakkı, çalışma ve oturma izniyle 6 aydan fazla yurtdışında ikamet eden Türklere de tanındı.
Yurtdışında Yaşayan Türkler
Yurtdışında Yaşayan Türkler
Bu oradan bakınca nasıl görünüyor şöyle anlatayım. Siz 530 bin liraya bir ev aldınız diyelim, bunu 6 ay veya daha fazla süredir yurt dışında yaşayan biri 450 bin liraya alabilecek.
( Eski konularımızdan biri: Güzel Anlamlı Sözler )

22 Şubat 2017 Çarşamba

Hürriyet ve Asena Atalay Yazıları

Kim Bu Asena Atalay

Hepimiz biliyor tanıyoruz sanırım Asena Atalay'ın kim olduğunu, evliliğini, nasıl bir hayat yaşadığını, lamborghinisini. Böyle mi yazılıyordu bu araba? Ben yazamıyorum o aldırıp biniyor öyle bir şey bu düşünün artık. Her neyse konuyu nereye bağlayacağım, konuyu Hürriyet ve haber yazılarına bağlayacağım. Arkadaş gün geçmiyor ki bu haber sitesi, bu kişi hakkında bir haber yapmasın. Ve haberlere bakıyorsunuz haberler de zorlanarak çıkartılmış haberler, sözler. Bir haber niteliği yok bu yazıların, zaten günümüzde hemen hemen hiçbir haber sitesinde kalite yok ya neyse o konudan söz etmeyeyim hiç.

Asena Atalay Erkin
Asena Erkin'di tabi artık Asena Atalay
Bugün de bakanlar görmüştür yine haber çıkmış Asena Atalay ve hayatı hakkında. Dürüst olmak gerekirse ben Asena Atalay'a ısınmış, onu seven birisi değilim ama kadının hayatı hakkında o kadar çok haber çıkıyor ki, bu olumsuzlukla empati yapınca Asena Atalay adına da üzülüyorum. Üzücü duygusal etki yapan yazılar bunlar.

20 Şubat 2017 Pazartesi

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nde Çıkan Yangın

Sanat Merkezi'nde Çıkan Yangın

Bu haberi duydum ve çok üzüldüm, hep iyi haberleri veriyoruz güldürüyoruz ama bu konular da çok gerekli. Müjdat Gezen Sanat Merkezi'ni sever ve bazı oyunlarına giden biriyim. Aralarında birçok öğrenci arkadaşım var, aynı zamanda mezun olanlar da. İnsan üzülüyor bunları böyle durumları duyunca.

Yangından sonra plastik şişe ve eldiven bulunmuş kundaklama olabilirmiş ama sanmıyorum düşük bir ihtimal bu.

Müjdat Gezen Sanat Merkezi Yangını
Müjdat Gezen Sanat Merkezi 
Yangın konusunun yanında 2017 güzel aşk sözleri için tıklayın

Bu arada değişik siyasi yorumlar da geliyor. Ama sitemizde siyasete el atmıyor konusunu açmıyoruz olay yeri incelemeden rapor gelmeden hiçbir şey net değil unutmayın.

17 Şubat 2017 Cuma

İhanetle İlgili Ünlü Sözler

İhanet Sözleri

Bir düşmanı bağışlamak arkadaşı bağışlamaktan daha kolaydı.

William Blake


İhanete uğramak için öncelikle güvenin olması gerekirdi, 2017'de bile insanlara hala güvenen var.

Suzanne Collins

ihanet sözleri
İhanet Sözleri

Herkes hayatları boyunca en az bir kötü ihanete uğrar. Bizi birleştiren şey budur. Hüner, bu olduğunda başkalarına olan güveni yok etmesine izin vermemek. Onu senden almalarına izin verme.

Sherrilyn Kenyon

Güzel sözleri sitemizde bulabilirsiniz.

Her ihanet mükemmel bir an, diğer tarafta kurtuluşlarla dolu bir para veya kuyruk damgasını içerir.

Barbara Kingsolver


İhanet, öğrenmekle ilgilidir.

Linda Talley

15 Şubat 2017 Çarşamba

Bedava Clash Of Clans Çarlar ve Apk

Ücretsiz Clash of Clans Çarları

Clash of Clans'ı bilirsiniz, ücretsiz online bir oyundur. İnternette de çok oynayanı var. Bu ücretsiz Clash of Clans oyunu için gerek clash of clans hileleri gerekse bedava çarlar hiçbir zaman eksik olmaz ihtiyaç duyulur, biz de nette bulunan bedava clash of clans çarlarını sizler için derledik. Fakat bu bilgiler nette görünmesin diye resim hâlinde oluşturduk. Alttaki resimde görebilirsiniz, ama acele edin çarlar özellikle bedava ücretsiz çarlar oyuncular için çok önemli kapılmış olabilirler.

Bedava Clash of Clans Çarları
Bedava çarlar
Hepsini tek tek denedim clash of clans'a girip. Hile yok hurda yok temiz hesaplar. Clash of clans hileleri diyenlere de inanmayın zaten yok öyle bir şey. Bu çarlar da oyuncular oyuna ısınabilsin diye oluşturulmuş bedava ücretsiz çarlardır. Clash of Clans oyununu ilerleyen zamanlarda daha detaylı inceleyeceğiz.

Güzel Aşk ve Kapak Sözleri

Güzel Aşk Sözleri

1. Seni düşünmeyi bırakamam

2. Sizi hak etmek için neyi iyi yaptığımı hiç bilmiyordum.

3. Dün gece yıldızlara baktım ve sizi her zaman sevdiğim bir nedenden dolayı eşleştim. Yıldızlardan kurtulana kadar iyiydim.

4. Karşılaşma, şimdiye kadar benim için en iyi şeydir.

Güzel Aşk Sözleri
Güzel Aşk Sözleri

5. Bana aşık olduğunuzda ecstasy'de kaybolmaya başladım.

6. Tatlı bir konuşmacı değilim ama eğer romantik bir şeyler söyleyebilirsem, söyleyeceğim tek kişi siz olursunuz.

7. Bir resim 1.000 kelimeyi anlatıyor ama benim gördüğümde gördüğüm tek şey 3: Ben ... seni seviyorum.

Özel İhanet Kapak Sözleri

8. Onu durdurun ve kollarınızı omuzlarına yerleştirin ve sadece gözlerine bakın ve şunları söyleyin:
"Çok güzelsin" ve onu öpün.