Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 7

Etkileyici Damar Sözler

canım sıkkın ßu araLar .. kendi dünyamın çaresizLiği içerisinde daLıp gidiyorum..

Seni seninle yaşamak istiyorum, tek başıma değil!!!

ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat

hayat da filmler gbi olamaz mıydı?herşey masalsı.. єкѕιкѕιz..acısı bile değerli..
Etkileyici Damar Sözler
yaşam ve öLüm arasında her nefes bir pişmanLık yaşayanLara acıo, öLmüşLere imreniyorum…duygusaL oLarak afaLLadım, karşıLığında hissizim biLmektense ve korkmaktansa umursamamayı tercih ederim…

benden nefret edin çünkü sizden deilim….arkamdan hep küfredin….ben kendime kefilim dünyalarımız farklıdır anlaşamiycas eminim…

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!

benı yanlız bırakın..!! lanet olası bazı ınsanlardan nefret edıyorum..
harbi sözler
Dışımda KahkaLardan Bir Suret !! İçimde Kan AğLayan Küçük Bir VeLet...

İçiMdeKi bEn haLa seN kRizLerİnDe...

ßundan ßöle sénin giBiléré kaRnım Tøk ! Hayat sénin Rømeø ama aRtık Juliét Yøk...!!!

Kimsé ßana MasaL Anlatmasın Çøcukkéndé Sévmézdim Zatén

adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanTmadm (,..
damar yazıları
şizofrenik sessizliğimin attığı sadist çığlıklar mazoşist umutlarımı kırbaçlıyor yardım etme ölmek istiyorum

Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti….

Neye yarar,sözcükler!... Kalpleri kanatmaktan başka!...

....Geçici HaYAtımdaN KaLıcı KiM BiLemediM....
etkileyici harbi yazılar
hER GüN BİRaz dAHa YOk EDiyoRUm KEndİmİ..!!!! Her GÜn DİbE...daHA dİBe...EN dİBe bATMak Ne ACı..!! bEN müHim DEğiLİm...RUhuMa iYİ baKın...!!!

Yavaş yavaş gidiyor benden hayat; damarlarımdan çekiliyor içimdeki sen ! bense düşüyorum hiçlik ötesi bir hayata

Şimdi...Dayanamaz oldum bu yürek sancılarına artık kaldıramıyor bedenim senin uğruna olsada...

Susmayın biliyorum, ben bir yalan dünyada Gürültülü yaşadım, sessizce ölüyorum"...

Dü$Lermde pusLu ßi intikam biLeklermde ßayat ßir intahar øySa öLünücek ßir$ey yokmu$ Sen qidnce ya$anacak ßi$ey øLmadıqı kadar!)

ıyılıge daır ne varsa satmıs ınsan oglu seytana

YaRattıĞıN M€L€Ğin €LL€RiNi BıRaKMa...

~√V^√~√V^√V'^~hani senin için atıyodu ya----------------bak durdurdum
harbi damar sözler
Kessem kaç intihar akar bileklermden…
Assam kendmi verecek son nefes kalmşmıdr bnde

sen facebook'ta takıl twitter bende.

Atsam kendimi düşecek kadar ağır mıdır bedenim?
İçi gazla dolmuş bir balon gibiyim

Bu gece kanayan gözlerimi çıkarıp kaldırasım var
Bu gece kanımı dondursam?

Kalbim çürümüş içindeki her şey kokmuş buruşmuşken
Akbabalar bile suratını çevirirdi!

Kalbimi eskisi gibi attıracak kimse yok mu?

0 yorum: