Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 10

Komik özlü sözler

Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler. Bulutlara öyle baktım. Ama şimdi yalnıca güneşin önünü kesiyorlar, yağmur ve karla kaplıyorlar her yeri. Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma...
Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır...
Ben, bir insanı sevme cesareti gösterdim; sen ise, bir "insan olma" cesaretini bile gösteremedin...
Seni düşünür , seni özlerim , sevgilerin komik özlü sözler özlemlerin derinliğinde ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , bir sonbahar serinliğinde... Seni , senden uzakta , sensiz ,seninle yaşıyorum.
En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.
Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin.
Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GÖZLERI GÖZLERINE.
Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir

Bir silahım olsaydı, bir silahım ... Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.
Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu 2017 özlü laflar az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.
Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, espirilik sözler sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...
Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır
Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.
Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!!
Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.
Hayat ve yaşadıklarını bir okyanus gibi düşün.... Çılgın ve deli dalgalara isteyerek girmezsin... Durgun sular kendini belli etmez ve ne zaman coşacağını sen bilemezsin."
DiR'ler ve DIR'lar ile biten bütün sözler yalandır.
Gerçek dostlar yıldızlara benzerler , karanlık çökünce ilk onlar gözükürler.
Biz birbirimize dönmüş iki ayna gibiyiz. İçimizde binlerce olsada görüntümüz biz sadece birbirimizi görürüz...
Gerçekleştiremediğimiz Hayallerimizin Sembolü, AĞLAYAN ÇOCUK
Umarım sevgime layık olmayan sen ahıma kurban olmaya alışırsın
İnsanlar her ne kadar sonbaharı ayrılık mevsimi komik özlü sözler kabul etmişlerse de, kaderde ayrılık varsa sonbaharı beklemez.
Aşk bir güle benzer çiçek kısmında aşkın sonsuzluğunu yaşarsın ,diken kısmında ise sonsuz acıları yaşarsın.
Bulutlar yağmasa da yağmur yüklüdür sevmesini hissetmesini bilene
seni aklıma düşüren yerçekimi değil ;yalancı yıldızlar öyle uzaksın ki; üflesem soguyacaksin....sarilsam özlü yazılar okyanus
Umuda kurşun sıksa da ölüm,Unutma Umuda kurşun işlemez GÜLÜM
ONCA MAZLUMUN GÖNÜLDEN KOPAN AHLARI ELBET İNDİRİR BİR GÜN TEPENİZDEN LANETULLAHI
Eğer güzelliği içinizde taşımıyorsanız, dünyanın neresine giderseniz gidin onu bulamazsınız
güzel kalmayı becerebilenler yanlızca güzelliği hakedenlerdir.
Ne zaman çöller deniz denizler çöl olursa,güneş doğmayı unutup ay çimene düşerse,dağlarda nilüfer çamlarda gül biterse,işte o zaman seni unutup espirili 2017 yazıları başkasını SEVERİM!
Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım daha çok riske girip sana aşık olamaktan!!!!
Yüzükte başka isim , yürekte başka isim olmaz. İnsan olana bu yakışmaz.
Sevmek saçak altına sığınan göçmen kuşun kar tanecikleri arasında uçuşan beyaz tüyünü görebilmektir
KAHREDER GÖZLERİNİN O MASUM BAKIŞLARI KARA MELEK.
Evlilikte başarı yalnız aranan kişiyi bulmakta değil havalı aynı zamanda aranan kişi olmaktır.
Evlenmek kafese benzer içindekiler çıkmak için,dışardakiler girmek için uğraşır.
Güler yüzle söylenen bir yalanı bir anda yuttuğumuz halde acı gerçeği ancak damla damla yutarız.
Silgi kullanmadan resim çizme sanatına hayat denilmektedir.
Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre,insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir,yada evlenerek aşklarını sahteleştirir
Bende Mecnundan fuzun aşıklık istiadı vardır,aşıki mecnun menem mecnunun ancak adı vardır
Yaşamak Gecenin Tüm Karanlığına Rağmen Buğulu Bir Cama Güneşi Çizebilmektir YAŞAMAK DİRENMEKTİR
Bu gece kayarken yıldızlar gökyüzünden ve gözümden yaşlar süzülürken dilek tutmadım ilk defa sadece teşekkür ettim tanrıya bu gece yanımda olduğun için!!
Seni sevmek acıların en büyüğü olsa gerek,seni düşünürken gözyaşı dökmek yaşanabilecek en büyük sevinç demek.
Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde komik sözler kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş.
Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum
DUYGULARINIZI BELLİ ETMEKTEN ASLA ÖZÜR DİLEMEYİN BURADA GERCEKLER SiZDEN ÖZÜR DİLESİN.
HATIRLARMISIN!SEN DOĞDUĞUNDA AĞLARKEN HERKEZ GÜLÜYORDU .ÖYLE BİR ÖMÜR GEÇİRKİ HERKEZ AĞLASIN ÖLDÜĞÜNDE SEN MUTLULUKLA GÜLÜMSE.
EVEREK YASAMAK HAYATTAKİ EN BÜYÜK MEYDAN OKUMADIR
Ben Yalnızlığımı Anladığım Zaman Çaresiz Kaldım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hediyeler, bana hazırladığı fotoğraf albümü onu geçtim ben daha telefondaki fotoğraflarımızı bile silemedim. bunları ne yapıcam her an göz önünde.

1)zaman ve ömür kaybı
2)ayağımın küçük parmağını sehpaya çarpmamda hissettiğim acıdan bile daha vahim olan şey.
3)kendine güven problemi/tusunami
4)sığ bulduğum arabesk şarkıların derin anlam kazanması
5)o kadar ahımı almasına rağmen benden daha mutlu mesut yaşayan
6)öfff
7)içelim bu akşam