Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Mart 11

Süper kApak laflar 2017

Bu yazıyı farkettiğinizde, farketmenizle farketmemenizin bişey farketmediğini farkedeceksiniz!
Aşk bir tiyatroya benzer, en zor rolü bana verdiler! Önce sev, sonra unut dediler...
Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim!
Sen sensizliğin acısını nereden bileceksin sen hiç sensiz kalmadın ki!
BİRGÜN BİR RÜZGAR ESERSE ORALARA SANA OLAN SEVGİMİ FISILDARSA KULAĞINA UNUTMA SENDE Süper kApak laflar 2017 O RÜZGARLA BANA BİR TUTAM SEVGİ YOLLA.
SEN ÇATLAYAN DUDAKLARIMA BİR DAMLA SU İÇİMDEKİ YAŞAMA TUTKUSU AVUÇLARIMA DÜŞEN KARTANESİ, SEN! SEVGİLİM, SEVDİĞİM, TAPTIĞIM, HERŞEYİMSİN...
SENİ NE KADAR SEVDİĞİMİ BİLMEK İSTERSEN GÖKYÜZÜNDEN DÜŞENYAĞMUR DAMLACIKLARINI TEK TEK TUTMAYA ÇALIŞ TUTAMADIĞIN HER DAMLA SENİ SEVDİĞİMİN İSPATIDIR.
Seni unutmayı düşündüm bu gece. Bir sigaranın üstüne tumblr yazıları 2017 adını yazdim. Sigara bittiğinde unutacaktım seni. Duman duman atacaktım,seni içimden. Rüzgar savuracaktı, kullerini fakat...Seni unutmayı düşünürken. Nerden bilebilirdim ki. Seni her nefeste içime çektiğimi!

BIRAKIP GİTTİN BENİ SENİ UNUTTUM SANMA ZAMAN ALIŞMAYI ÖĞRETİR BELKİ AMA UNUTMAYI ASLA!..
Ne seni unutacak kadar zaman geçecek Nede geçen zamanseni unutmaya yetecek Bırakıp gitsemde unuturum sanma Zaman alışmayı öğretir. UNUTMAYI ASLA
Ben birine Tesadüfen Rastladım Bakışları Beni Çok Etkiledi,Duygusal Yaklaştım Kabul Etmedi, Dostluğumu Sundum Reddetti; Ben Onun Mağrur Edasını Sevdim...
beni bu evde,bu mahalede,bu sokakta,bu sehirde ve bu dünyada göremezsen eyer ey sevdiyim, bilki ben senin gözlerinin daldigi yerdeyim
.w!japa u!wah wnjoh!nas (baş aşşagı okuyun)
MUTLULUGUNGÖKYÜZÜNDEN DÖKÜLEN BAHAR YAGMURLARI KADAR BOL OLSUN GÖZLERİNDEKİ MUTLULUK İSE:MUTLULUGU ARAYANLIRIN"UMUT" IŞIGI OLSUN.
yagmuru özleyentopraklar gibi, rüzgarı bekleyen yapraklar gibi,sevgiye susamış dudaklar gibi delicesine özledim seni..
AKLIMDA OLDUĞUNUN YARISI KADAR YANIMDA OLSAYDIN HİÇ SENSİZ KALMAZDIM
HERKESi BiR ZAMAN iCiN ALDATABiLiRSiN, BAZI iNSANLARI HER ZAMAN ALDATABiLiRSiN AMA HERKESi HER tumblr kapak sözler ZAMAN ALDATAMAZSIN...
Gözlerim yasli,icimde bir sizi,yarim benden ayri,kapim kapali anahtari sakli, biri yarimde digeri paspasin altinda...
Aşk, onu ne kadar sevdigini anlatabilse, onu her gördüğünde karşısında hiçbirşey hissetmeyen salağı oynamayacak belki...
o eski sevdalar bitti demeyin aşk çöllerde kaldı deyip geçmeyin halimi görmeden kararvermeyin yirminci asrın mecnunuyum ben
kapattım kalbimi senden başkasına benim için birtek sen varsın kim ne derse desin aldırmam yanımda hep sen sen olacaksın
Sevmeden sevilmeden bu hayat yasanmazki,kalplerdeki heyecan sebepsiz baslamazki, sen olmassa,yanimda avutamam kendimi,dört kitaba dil olsam anlatamam derdimi...
BANA BIR SARKI SÖYLE ICINDE HUZUN OLSUN BASINA KUSLAR KONSUN SONUNDA GURBET OLSUN YARE DOYMAMAK OLSUN BANA BIR SARKI SÖYLE
NiYETiM ACiZANE-i TACİZ ETMEK DEGiL BiLAKİS EFKAR-I UMUMUDE NACiZANE BiR ASK TEKLiFiDiR VERECEGiNiZ HER MÜSPET CEVAP HARABE-i YÜREGiMiN DERMANI OLACAKTIR
Gayem Zatıalinizi Taciz Etmek Değil, Efkarı Umumiyede Muhabbet Kurmaktır.Cevabı Musbetiniz Kalbi Hazalimi Tamiri Temin Edeceginden Desti Muhabbetinize Talibim
@)-,-'-,- ASKIM -,-'-,-(@@)-,-'-,- RUHUM -,-'-,-(@@)-,-'-,- BiRTANEM -,-'-,-(@@)-,-'-,- SENi -,-'-,-(@@)-,-'--,- SEVIYORUM
HANİ SÖZLER VARDIR GÖZLERİ AĞLATIR.HANİ GÖZLER VARDIR SÖZLERİ ANLATIR.HANİ ANILAR VARDIR DEĞERİ GEÇ ANLAŞILIR.BİRDE AŞK VARDIR O DA SENİ ANLATIR...
Hayatta kimse için ağlanmaz! Zaten Süper kApak laflar 2017 ağlanmaya değer insan ağlatmaz! Eğer bir gün ağlarsan, başını dik tut ki göz yaşların ağladığın insan kadar alçalmasın...
senin gözyaşın olmak isterdim!gözlerinde doğup,yanaklarında yaşayıp,dudaklarında ölmek için!
sen ne bir gül ne bir buse ne de bir gelinciksin sen erişilemeyecek kadar yüksek bir dağın koparılamayan kırçiçeğisin bebeğim
Ben seni hiç sevmedim ki okulda bana ısmarladığın tostu sevdim ketçapı sevdim kolamın son fırtını sevdim Ben seni hiç sevmedim ki kantinciyi sevdim Eceviti bile senden çok sevdim
Bayley's kadar tatlı,Tequila kadar çarpıcı, kanyak kadar sıcak, şampanya kadar özel, kokteyl kadar karmaşıksın...seni seviyorum
BENKİ ASİ SÖZ DİNLEMEZ,HAKSIZLIĞA süper tumblr laflar BOYUN EĞMEZ.SENİN İÇİN HEMDE KAÇ KEZ,YAŞLAR DÖKTÜM İNANMADIN...
KOLLARINLA BENİ SARMALAYAN SEN OL DAKİKALARCA,SEN BİR BENİM OL,BİR BENİ SEVEN,SEN BİR BEN OL,İÇİMDE BENİMLE BÜYÜYEN
SON DEFA ESMEDEN DENİZLERİME EY! DELİ FIRTINA BAĞRIMI YAKMA NEREYE GİDERSEN BENİDE GÖTÜR BU SAHİLDE BENİ YALNIZ BIRAKMA
düşmezse düşmesin yakamızdan ölüm bizimde dünyamıza sabah olacak gülüm o güzel gülüşüne bir kurşun sıksada ölüm unutma umuda kurşun işlemez gülüm
sensiz kaldığımda etraf sanki bir çöl nereye gitsem yoksun bulamıyorum hiçbişey yok...ne senden bi hatıra ne başka şey....haykırıyorum ama sadece ben duyuyorum
beyaz bir incisin sen ,bilmem ne cicisin tumblr sözleri yazıları 2017 sen,sana canım diyemem,canımın içisin sen...
SEN GÖZLERİMDE BİR RENK,KULAKLARIMDA BİR SES,VE İÇİMDE BİR NEFES OLARAK KALACAKSIN
SENİ O KADAR ÇOK SEVECEĞİMKİ BENSİZ GÜNLERİNİ YOK SAYACAKSIN SENİ SEVDİĞİMİ HİÇ SÖYLEMEYECEĞİM GÖZLERİME BAKIP ANLAYACAKSIN.
BİLİYORDUM SENİ SEVİYORUM DERKEN YENİ BİR ALFABE KEŞFETTİĞİMİ,KİMSENİN OKUMA YAZMA BİLMEDİĞİ BİR KENTTE...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kesinlikle cok pahali, maddi degeri oldukca yuksek hediyeler degil o kadina bahşedebilecegin sevgiyi bahşetmen yeterlidir.
tabi gunumuzde ki kadinlar bahsettigim hediyeyi kabul ederler mi bilemem elbet ama hediyenin maddi degil manevi degeri paha bicilmez olmali ki bir anlami olsun.
nasıl bir hediye olduğunun pek bi önemi yok, herhangi bir hediyeyi verirken gözlerinden akıp ruhuna dokunabilmek
her şeyden önce içinde huzurla yaşanacak,başınızı sokacak bir "ev" nokta .
ondan sonra içinde değişim kartı olan parfüm de olur, kitap da olur , anneye aldırılmış bluz da olur.
hani günün birinde büyük aşk bitip de boşanma moşanma olduğunda kendinizi kapı önünde bulmayasınız diye

Adsız dedi ki...

kendimi sherlock holmes gibi hissediyorum adeta.
arkadaşım 2 ay önce başka bir arkadaşının vasıtası ile bir adamla tanışıyor. bizim kız rize de tanıştığı çocuk ise almanya da çalışan bir plastik cerrah.bu yüzden hiç birbirlerini canlı görmediler. ben bu arkadaşımla uzun zamandır görüşmüyordum geçen de bir araya geldik . çocuğu anlattı adeta bir iyilik meleği. vesile olan kız zaten adamın kuzeni ve bu kuzeni vasıtası ile burada bir sürü yere yardım yapıyor. geçen yıl bir çovuk evlat edinmiş, çok zengin ve aşırıııı yakışıklı . resmini görünce oha dedim böyle adam olmaz. adam aşırı yakışıklı, adam çok zengin , adam cerrah , adam düğününde takılacak takıları löseve bağışlayacak kadar iyi biri.
dahası da var adam deli güçlü biri , istediği an istediği kişilerin numarasını dinliyor devlette gizli işleri varmış. kızın dediğine göre insanları kaybediyormuş. öldürme kısmında değilde kaybetme kısmında. arkadaş kimseye söylemeyeceğimi bildiği için bir tek bana anlattı. yani öyle dedi. ya biliyorum yazarken bile komik. arkadaşa dedim , sibel sen hiç görmediğin adama nasıl böyle inanabiliyorsun, anlattığı şeyler hiç akıl alır gibi değil , belki doktor bile değil sallıo ,araştırdın mı çalıştığı hastaneyi. benim salak arkadaşım evet baktım dedi. kesinlikle doktor orada şüphe yok. hatta annesin burnunda sorun varmış sibelin bunu duyunca çocuk ben ameliyat edicem demiş. hatta aracı olan kuzeninin burnunu yapmış falan filan.
ya anlatılana göre bu kadar güçlü biri 37 yaşına kadar neden evlenmemiş , neden yüzünü bile görmediği kadına hemen evlenme teklifi ediyor saçma geldi. bide attığı resimler biraz ergence. demin arkadaşın bana attığı resimleri google da bi taratayım dedim.
ohannesburg o da ne !!!!! resimler kostas martakis denen bi adamla eşleşti. bir tane daha resim vardı onu da tarattım yunan bi site bu resimle ilgili bir yazı vardı. yazıyı google çeviriye aktardım. dio ki , objektif kriterlere göre yunanistanın en yakışıklı erkeklerinden kostas martakis ..... diye devam ediyor.
ulan adam resmen elin yunan heykelini almış benim diye kıza yutturmuş. bide yok cerrahım , yok gizli görevim var zart zurt ....50 tane yalan. bide kızla sürekli buluşalım türkiyeye geleyim falan diyor. hadi diyelim bu psikopatın dengesizin teki sırf itlik olsun diye bunları yapıyorda ya bu aracı kıza ne demeli. bu kız diyo ki benim arkadaşa , sen herkese yardım ediyorsun , benim cerrah bir kuzenim var o da senin gibi sürekli birilerine yardım ediyor siz tam aynı kafadasınız ,sizi tanıştırıcam . benim arkadaş çocuk aşırı yakışıklı bu beni beğenmez diye görüşmeyi reddediyor. çocuk da güya kızı beğenmiyor ama kızdan olumlu yanıt almadığı halde buna yazıyor (ne demeye yazıyorsa ) ve konuşmaya başlıyorlar.
aklımın almadığı şey şu , bunları tanıştıran kız aslında kızın arkadaşı. insan neden arkadaşına böyle bir yamuk yapar durduk yerde. bana göre çocuğun doktor olması da yalan. ee peki neden durduk yere insanların hayatını piç ediyorsun. bu kız sana bir şey yapmadı ki intikam alırcasına böyle yamuk biri ile tanıştırıyorsun.
arkadaşa attım şok oldu. en başta dio ki ,bu çocuk onun resimlerini almıştır. ahahaha ulan güler misin ağlar mısın. neyse sonunda inandı. zaten dün ayrılmışlar. keşke ayrılmasaydı anlardık neyin ne olduğunu tongaya düşürürdük. arkadaşın demesine göre asla aramazmış. bence bir iki kere arar sonra uğraşmaz. ne uğraşacak etrafta keriz çok. biri gider biri gelir.

insanlara kolay güvenmiyorum haklıyım da etraf psikopat dolu. ayrıca müge anlı izlemenin faydalarını da siz de bu entry ile görmüş oldunuz :d