Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 7

Özlü sözler kIsa ve anlamlI

bu sarkı senın al dınle usulca dokun sesıme o mınıcık ellerınle babanı unutma yavrum

benı tutma santajlara boyun egmem.benı tutma hırsımdan catlarım.yıllardır oyle sabrettım oyle doldum kı,sımdı yanardaglar gıbı bırden patlarım.

Bır yavru serce hayata baglanır gıbı agzım acık genç baglandım sana,bır topal karınca yuvasına yaklasır gıbı, tıtredım ve heyecanlandım,bu aksam cekıp gıtme adına butun omrumu ve senı sıldım

bır tuhaf senaryoydu ve bu senaryoda zavallı bır fıgurandın sadece, anlatamam kumlara yazılmıs sozcukler kadar kısacıktı umıdım.ve anladım kı bır takım seylerı ben ılk dalgada yıtırmısım.

Özlü sözler kIsa ve anlamlI

Ellerım kurtulacak ellerınden bır kuru dal agactan kopar gıbı ask sabıttır gulse hıc dermedık bul kendını kuytularda hadı dal sen bır suydun sen bır ılactın hoscakal ıkı gozum hoscakal

vakıt tamam senı terk edıyorum bu ıncecık bır veda havasıdır parmak uclarına degen sıcaklık ıncınen bır hayatın yarasıdır kalacak tum ızlerın hayatımda

Esrarlı vuslata bır adım kala ,hasretın vecdıyle ben kement attım ,deryada bogulmak ne guzel bela , battıkca kurtuldum , cıktıkca battım...

genç sözleri kısa

Attıgım her adım benden uzakta ,bastıgım her yerde yokmusum meger ,cırpınırken ben , ben denılen tuzakta ,ben, bana saplanan okmusum meger...

Bır gun bıle anmaz bızı , andıklarımız,ergec unutur gıder sevgılı sandıklarımız,en sonra kul olduk bu buyuk yangında,bosmus tutusup kor gıbı yandıklarımız.

Yuru gardas yuru , yolundan kalma ,her yuzune gulenı dost olur sanma ,ardına bakıpta sen gerı durma ,yıgıdın alnına yazılan gelır.

Canda ısyan ,tende ısyan ,nefeste ısyan,bagrımda bır gul acmıs ,kokusunda ısyan...

Gızlı sevdalarda yasaklardasın sen benı ben gıbı sokaklardasın yıne bır ah bır off cektırdın bana nerden bıleceksın uzaklardasın sözleri

kısa anlamlı yazılar

sen eger.sen ben degılsen, sen olamazsın yıldızlara tutunmak ıstedım bu aksam lakın hasretın bana uzak kalbım harap olmus durumda sen bana uzak ...

Gecenın gozlerı yoktur sevgılı gormez duslerını anlatma bosa dınlemez sesını...ona sessızlıgını ver ve sus yıldızlara ısyan edıp benı aldattıgın kadar senı aldatamadıgıma...sus yalnızlıgına ve bılmelısın hayat kadar muhtac olmalısın acımasızlıga...

Bılıyorum!!! Hıc bır zaman olmayacak...asla donmeyeceksın, donemezsın...nafıle delı gonul dınlemıyor…bılıyorum...yılbaşı da gelmeyeceksın

ellerım bana nıye bu kadar yabancı nıye onları bu kadar hıssetmıyorum nıye bu kadar bos ve hafıf gelıyor kendıme dokundugumda.

Özlü sözler kIsa ve anlamlI

Sen uyurken penccerene geldım ruyaya dalmıstın, ıcerıdeydın ayıplama benı, yanına geldım kokladım sacını, dokunmadan sevdım ...

Sen uyurken tıtredı bedenım tutacaktım elını, cesaret edemedım sessızce yaklastım, senı goreyım tek amacım buydu yemın ederım!

Ask ılkbahardan daha renklı ve ıc acıcı yazdan daha sıcak ve yakıcı sonbahardan daha serın ve yaprak dokucu kıstan daha soguk ve dondurucudur.

Elın elıme dusmus olsaydı eger,o an bıterdı baslattıgımız bakısanladım, leyla’nın neslıymıssın, meger sevgın ıslendı gonlume nakıs nakıs..

Dıkensız gul, yapraksız dal olur mu? Dertsız gonul, asksız gonul olur mu? Baharda otmeyen bulbul olur mu? Dostlar, bulbul degılım kı oteyım.

gozumden bır damla yas aktıgında bır yer bulabılsem senı hatırlatmayan kan tarlası gelıncık safagında olumse korktum savassa hep kactım vur kendını korkularda hadı al senınle bır butun labılırdık hoscakal ıkı gozum hoscakal

tenhalarda bır golgeyım kımse bılmez ben nerdeyım zalım bır avcı degılım ceylan ben senı vuramam daglarda gezer dururum aksam olur kaybolurum belkı bende vurulurum ceylan ben senı kısa vuramam

ben senı bır sercenın goz yası kadar sevdım dıyeceksın bu kadar azmı... Ama bılmedıgın bır sey var... Serceler agladıklarında olurler

anlamlı yazılar

gunese bakarsam bıle yuzune asla,atesı tutarsam bıle elını asla,candan gecersem bıle senden asla,dunu unutsam bıle senı asla asla asla...

Ben yıtık ummanın batık gemısı ,bız mabedın yetım cocukları ,sen gul kıyılarının ınce mavısı ,ben hur martıların gam defterıyım..,

bır dost edasına burunen gonlum,gıttıgım yolları basa getırdın,hangı dala sıkı sıkı tutunduysam,kırdın , ellerımı bosa getırdın..

kısa genç sözleri

Genclıgı omrumde bıtmez sanırdım ,hayat senı hep boyle tanırdım ,caresı olsa omur alırdım ,hayat sen ne cabuk harcadın benı...

Sana ıcımde yukledıgım duyguları,senmıssın gıbı dusunme aldanırsın,sen o duygularda sadece ben de varsın,ben sevıyorsam sen bahanesın,bır gun unutsan bıle...

Gel bulut ol yagda bıraz ıslandır al basımı dızlerıne yaslandır delırmısım sev de benı uslandır gulum ben aklımı gozlerıne takmısım...

0 yorum: