Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Haziran 4

Renkli şekilli sözler

Renkli şekilli sözler

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ !


●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●


qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!


DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...


$eYtaNmIsIN? MeLeKmİSİn? SaNkİ ßeNdEn YüReKLiMiSiN?


$eytanıN teK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ !


.. kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!


güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...


insanLıK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !


yoK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içinn !


aşKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

karizma msn nick


yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !


deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRakK !


'' İnanıyorsan Savunduklarına, Arkasında Duracaksın...Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!''


senin maRKa oLduqunN yeRde etiKeti ben koyarRımmM !


Onun benim için ağladığı her bir damla gözyaşında ben derin sularda boğuldum


^kArAnLıK hApSeDiYoR bEnİ,gÖrEbİlDiĞiM tEk ŞeY,mUtLaK dEhŞeT,yAşAyAmIyOrUm,ÖlEmİyOrUm,KıSıLı KaLdIm KeNdİ iÇiMdE,kEsİp Al HaYtıMı


[[==>..bo$weR heP ayNı masaL 'hayaT we ßen' i$Te o KadaR..<==]]


[ŠїĿэмїyояѕáη кáяáŁıyacáкѕιη ! ]


birR çıqLıK buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !


Ne Kaldı Geriye Ztn Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!!


BiR Lodos Lazım Şimdi Bana,BiR Kürek bir de Kayık..Söverim gelmişine geçmişine Ayıpsa AyıP!!


Dost Dediğin ; Dost Ağlayınca Seninde Ağlaman Değil !! Dost Dediğin ; Dostun Ağlayınca Senin Kafana Kurşun Sıkman Demektir . . .



GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar DeLiKaNLı]


ÇoK öZüR DiLiOrUm ELLeRiNi tUttUğUm iÇiN... ÇoK öZüR DiLiOrUm gÖzLeRiNe bAkTIğIm iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiOrUm SeNi İnSaN yErİnE KoYuP SeVdİğİm iÇiN..


Belki"lerden, "İhtimal"lerden, "Keşke"lerden Medet Umuyorum. Senin Büyük İhitmalle Yabancısı Olduğun Düşler Büyüterek... SonsuzLuk Koyuyorum Senin O Güzel Adını...


Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..


SaYenDe YoLa GeLdi KaLbim YanLı$ı DoğRuYu AyıRıOr Sen ekSiLeLi HaYaTımDan YüZÜmDe GüLLer aÇıOr



BuLUtLaR AğLıYoRsA bEn SuSaRıM :!: BeN AğLaRqEnDe OnLaR SuSSuN!


kaR$ıLıjsız duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye bye=))


Kırgıήıм ..Kįмέ oĿdцgцήц Nέyέ oĿdцgцήц ßįĿмέdέή Kırgıήıм..ßέĿkį Hąyątą ßέĿkį Kέndįмέ Kırgıήıм Sądέcέ..


"HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"


"Yaşam aCı ßiR SoğaNa ßenzeR, SoğaNı KaT KaT SoyarkeN, ZamaN ZamaN aĞlatıR."


qiT Ne duruosuN seNde qiT sNNde bi faRkıN yOkmuss...


heLaL oLsun sNa ßi kaLbi parçaLadın ßi yaşamı ßiTirdN heLaL oLsunn...


çoK korkyOrdum sOnnda sNde qidersiN die qiTTin iştee qiTTin...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

güzelmiş yaa elınıze saglık

Adsız dedi ki...

süqqer nickler var burda yaaa....

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus

Adsız dedi ki...

Çokk beğendim
Devamı inşallah gelir

Adsız dedi ki...

güzel ve etkili yorumlar ben beğendim şu günlerde de çok kullanıyorum tavsiye ederim