Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 6

Kısa ve Öz En Güzel Aşk Sözleri

senin neolduğun benm içn önemli deil.sonuçta gözlerimn sanabaktığı kadarsn.ben ogözleri senden çektiğm an hoşbi anı olarak kalrsn


DertLeri Koy Kenara geL yanıma Cüzdan doLu Para Düşmen Dara ... Askım Askı Bosver sımdıLıq Kes Sesini Yapma biLmisLiq.
Kısa ve Öz  En Güzel Aşk Sözleri

sen benim farkımı farkedemedin, artık farketsen de farketmez, beni farkedenler senden ÇOK FARKLI!!


bir şiirin içine sığındım,ayrılıklar bitince haber verin!!!


yanımda kimse olmadığından değil yalnızlığım,yalnız olduğumu söyleyebileceğim kimsem olmadığı için yalnızım...


kaç sokak var gördüğümde ağladığım bilirmisin? yalnızlıktan midem bulanır gel desem gelirmisin?


aşık olmak değil bir ömür boyu sevmektir marifet...
kısa en sözler

hayat kalbini okuyacak bir şarkıcı yaratmadıysa, aklını konuşacak bir filozof yaratır...


ölüm öncesi yorgunluk var gözlerimde... gölgem bile boğmak için fırsat arıyor!!!
mutsuzluk

bıcaklar kesmedi de tenimi bir kötü sözle öldüm...
kısa ve öz sözler

düşünce şeytandan davranış tanrıdandır hangi düşüncenin davranışa dönüşeceğine karar verense insandır!!!
güzel aşk sözleri

DeRdI oLaNı DıNlErm.....DeRdIM VaRsA dERde YoL AçAnI sIlEr GeCeRIm:!!!



zaten büyük aşkların adamı olamazdın sen. adresim yalnış kahramanım yalnıştı!


Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...



Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

en güzel aşk sözleri


A$k KıZ Arkada$ıNıN DuDaqıNDaN ÖpMeK Kadar UcuZsa ßeNDe O A$kI SaTaCaK KaDaR $eReFSiZiM.



bütün trajediler ölümmle biter bütün komediler ise evlilik le!



sevda dudaklarımdan akan sözcükler değil yüreğimde kanayan yaram



zırhın içinde olan kaderdir evladım insan değil

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yazmak zormus lan. vay amina koyim. yazip da sildim ya defalarca... ne diyeyim? her sey gibi bu da zormus.
annemi ozledim. hayatta tabii ki. ama benimkinde degil.
babami ozledim. hayatta tabii ki. ama benimkinde degil.
aramda on yas olan kardesimi ozledim. hayatta tabii ki. ama benimkinde degil.
aramda yirmi yas olan kardesimi ozledim. hayatta tabii ki. ama benimkinde degil.
kendimi ozledim. hayatta tabii ki ama kendinde degil.
ıntihar tesebbusunde bulundum dort ay kadar once. ama...
ama nihayete ermedi kardeslerimden sebep. sonuna kadar bekleyemedim. ılk kez bencil olamadim. ufakligi karanliga gark edemezdim. bu kadar erken tanistiramazdim onu kor kuyularla. akli o kadar selim ki; yapamazdim, yine de anlayamazdi beni. ergen ama biraz daha zaman var.
belki 1 senem var hepitopu.
tekrar terk-i diyar eylemeye can atan bu ruh, artik bi' seyi bahane edemeyecek kendine. bir kere tattin mi ölümü...