Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 9

Güzel aşk sözleri etkileyici

* lütfen rahatsız edip konsantrasyonumu bozmayınız, bulaşık yıkıyorum.

* öğrenci kimliği yerine carrefour kartıyla okula giden öğrencinin dramı

* beyaz atlı prensini bekleme, seyise razı ol, yoksa beygire kalırsın

* hemen canımı alma rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim...
Güzel aşk sözleri etkileyici
* güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.

* hayat b**tan ama grafikleri güzel

**Dün gece seni rüyamda gördüm dedin eeeee doğrudur sen beni ancak rüyanda görürsün....

**aglamak derde deva olsaydı eczaneler sogan satardı
sevgi mesajları
"..Ve mutsuzluk bir kıta sahanlığı gibi büyür.Sen çocuk ,sakın çoğalma olur mu? "

Senden Haric Kimse Yoq...Sende Yoksun!
uzun sevgi mesajları

Dikkatli bakıyor musun? .. Belki de bazı şeyleri saklıorumdur? (:

ÖLürken BiLe Yanımda OL SewgiLim Cennet BiLe ÇekiLmez Sensiz...!

Boşversene Sevgi İçinde sakLadığın YaLanındı senin Ve Ben Bunu Sana Hiç Söylemedim..Benim Üstümtede Deneyene Dek..
isyankar
garip bir rüya gördüm bugün
ceLLatLarLa aram açıLdı.

BeLimi Büküyor Böyle AyrıLık..Werdiğin AcıLar Hasret Tanıdık..Görmedimki Birgün Senden YakınLık..Dönmesende Geri Farketmez Artık..!

Dünyayı Terk HaLindeyim Bedende Değilse de Henüz Duyguda,Düşüncede,Düşte...!

Başka Sularda O Şimdi..Başka Rüzgarlar Arıyor..Başka Yollarda Yürüyor..

Ben Ruhumu Wücudumdan Azad Ederken;Kollarını Aç Cesedime...!
etkileyici sevgi yazıları sözleri
Sonsuzum Oljak Kişiyi Arıyorum...!

Her Zaman Saf Rolü Oyna Ama En Çakalı Sen Ol:...!

Geweze Gibi Bi Ölüm Suskun Bi Hayat Getir Bana...!

Awuçlarım Terlerdi ,İçim Titrerdi..Söylemek İstediklerim de ,Benimle Birlikte Erirdi..'Sen Bana Bakınca..!1
Güzel aşk sözleri etkileyici
Güzel Wücudlar Boş Suratlar , Benimse Yenmiş Tırnaklarım Titrek Ellerim War...!

**gecelerdir aynı şey yüzünden uyuyamıyorum.benim hakkımda ne düşüneceğin umrumda bile değil.belki bunu benden beklemiyordun ama olan oldu.belki bunu söylemek için çok erken ama bence zamanı geldi.sana şimdiye kadar cesaret edemediğim bir şeyi söylemek istiyorum.düşündüm ve korkmuyorum.çok ciddi bir cevap bekliyorum. SENCE HAMAM BÖCEKLERİ TERLER Mİ??
güzel aşk mesajları
**BANA YAMUK YAPMA AMA KARE ÜÇGEN FALAN YAPABİLİRSİN

**ben güzele güzel demem kafam güzel olmayınca

**AŞKIM SENİ SEVİYORUM AMA PARAYI DAHA ÇOOOOOOOOK... LAKİN; PARANIN NE ÖNEMİ VAR MÜHİM OLAN MİKTARI)

**KARAR VERMİSTİM SANA DÜNYANIN EN GÜZEL EN SİRİN EN MATRAK EN NADIDE EN GOZ ALICI HEDIYESINI GONDERECEK TIM AMA POSTACI BANA BAGIRDI (CIK O PAKETIN ICINDEN)DIYE?

* sadettin teksoy kadar zeki, pavarotti kadar çevik, ilyas salman kadar yakışıklıyım

* zenci mahallesindeki solaryumcu

* hangi deniz nereye dökülüyor banane ben içimde boğulurken
aşk sözleri uzun
* a$k bir sabunsa köpürt beni pakize

* 14 şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başlamıştır!.

* halk kahramanı nuri alço

1 yorum:

Adsız dedi ki...

insanı yerli yersiz mutsuz eden de bi bakıma düşünebilme yetisiymiş aslında. daha az düşünebilmeyi öğrenmem gerektiğini her geçen gün daha da iyi anlıyorum. anlamak çözmeye yetsin.

şu saatte hastaneden gelmişim! yorgunum, hastayım ve uyumaya çalışıyorum ancak bize misafirliğe gelmiş olan halam yan odada resmen kazı çalışması yapıyor!