Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Mart 9

Süper Kapak Laflar

Hayat dediğin
1 çay,
İnsan ise sadece
1 şeker,
Karıştırdıkça hayattan
Tad aldığını sanırsın
oysa ki,
Hayatın sen erittiğini
Çay bitince anlarsın.

* hayat üç buçukla dört arasındadır. ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın...
Süper Kapak Laflar
* dünyada öyle adil bir düzen var ki; kimseyi atlamadan hepimizi tek tek düzüyor!

* ben mevlana değilim...adam ol da gel!!!!

* kader sana hayat diye ekşi bir limon uzattıysa, sen üstüne tekila ve tuz iste!

* siyasi içerikli erotik karate filmi: "uzaylı lezbiyen vampirler"
morartıcı sözler
* bugün 23 nisan, oha falan oluyor insan

* kıyamet gelse de kopsak.

* senin sevginde yalanmış. bana yalanmamış lazım!

* sıradanım, ama en ön sıradan!

* gökte bir yıldız olsam ilk sana kayardım!

* intihar pompacısı

* tencerem dibin is tutmuş, deniz seki klarnet yutmuş

* 5 in the car, 15 at the house...

* budaklı neşe odunu
kapak morartıcı laflar
* ben bir trolum gülhane parkında ne sen bunun farkındasın nede gardlar farkında

* arnold civardagezen

* ali kırcanmıbelimi

* vitrinime değil iklimime gelenlere..kalbimi vereceğim aslımı görenlere
aşk alıntıları
* durumum çevrimiçi, beynim meşgul, ruhum hemen dönecek, aklım dışarıda, elim telefonda, kalbim çevrimdışı...

* two beer or not two beer

* adres yaz 053x xxx xx xx'a gönder gelip ağzını burnunu kırayım...

* pamuktan prenses mi olur?? prenses dediğin taş gibi olur!

* bençokayrılıklaryaşadımoyüzdenherşeyibitişikyazdım

* la havle vela corvette

* aaaa bir matematiğe benzer, yatağı topla, elbiseleri çıkar, bacakları böl, çarpmaya başla

* yıldız dediklerim teker teker kayıyor

* yarabbim daral has come to me

* hayatında hiç oturum açmamış adam

* fırat kenarında kayık değilem,yardan ayrılalı ayık değilem

* sick thread
Süper Kapak Laflar
* sen köpek gibi seversin o seni belediye gibi zehirler

* tüm kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya evet!

* farkındalık kazanmış düdüklü tencere gibiyim, zamanı gelince öterim

* babamın bir dakikalık zevkiyim

* keseceği kediyi petshop'tan alan elit satanist

* allah yoktur diyen ateisti döven satanist

* kolumda jilet yarası,o bir kahpenin hatırası...sevdik de ne oldu efes zengin oldu

* yangında ilk beni kurtarın

* cenaze namazimi jack nicholson

* evrimdışı

* sev ama mevsimlik olmasın, yaz'ın açıp kış'ın solmasın

* kürdanla anakart tamir eden adam
süper morartıcı sözler
* mutluluğun resmini t cetveliyle çizerim

* paramız olmasa da cebimizde her kahvede masamız, her kavgada şeklimiz ve her kızda bir resmimiz vardır.

* öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!

* edison elektriği buldu ama parasını biz ödüyoruz

* sevdik de ne oldu tuborg zengin oldu
kapak laflar
* beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?

* yıllardır oturum açmayan adam

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok genel olacak belki ama
ben dahil sen dahil hepimizin bilinçsiz yalancı olduğunu düşünüyorum
ne demek istiyorum
verdiğimiz cevapların düşündüğümüz fikirlerin gereken soruları kendimize sormadığımız veya soramadığımız için kendimize ait zannettiğimiz argümanların yalanından bahsediyorum
her ne kadar sürekli kendime daha fazla soru sorup verdiğim kararların nedenini bulmaya çalışsam da yetersiz olduğunu düşünüyorum
cesur değiliz efendim
zannediyoruz ki gün içerisinde veyahut gece yatağımızda uzanırken kıldığımız doğruları biz seçtik ve olması gerekeni yapıyoruz
böyle değil
çok cesur bir şekilde cesur değiliz
üzücü olan da sanırım bu
"korkak ölmekten de korkmuyor değilim"