Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 31

Aşk Sözleri Resimli

*Hayallere dalıp gitmem ben,
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim.

*Aşkınla sararıp solacak kadar,
Sevginle resimli aşk sözleri bahtiyar olacak kadar
Uğruna canımı verecek kadar
seviyorum desem inanırmısın ?

Aşk sözleri

Sen beni benim seni sevdigim kadar sev ki ,ben senin beni benim seni sevdigim kadar sevdigini bileyim.

Aşk sözleri

Hayallere dalip gitmem ben, Çünkü tek hayalim sensin benim! Hiçbirsey isteyemem ben Çünkü birtek istedigim sensin benim.

Sevmiyorum su saatin sesini,akmasin dursun zaman.herseyin bir öncesi ve sonrasi vardir derler ya; YALAN. senden önce vardim belki ama askim senden sonra olmayacagim inan.

Ask kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düsünmektir.Ve ask öyledirki nerde imkansiz varsa onu seçer.

Gecenin karanliginda, günesin isiginda, Suyun damlasinda, selin coskusunda Kimi yanimdasin kimi rüyamda Ama hep aklimdasin sakin unutma...

Güzel Aşk sözleri

Sen benim incimdin. parildayan masum güzelliginle seni sarp kayaliklardan tirnaklarimla kazidigim bir istiridyede bulmustum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.

Günesin dogdugu da bir gerçek battigi da... Kalbimin attigi da bir gerçek, günün bittigi de... Ne çikar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, iste o en büyük gerçek...

Yedi ayri iklimden yedi çesit ari getirseler yedi çesit ari yedi ayri çiçegi dolassa yedi ayri çiçekten bal yapsa senin kadar tatli olamaz...

---------------------------------------------------
♥ Bir telefon bekliyorum, sevgilim resimli 2017 diye başlayan, seni seviyorum diye biten. Bir telefon bekliyorum, dün gelmesi gereken ve bugün hala gelmeyen…

*Belki hatıralar unutulup gidecek,
Belki bu sevgier yok olup eriyecek,
Ama şunu unutma,
Bu kalp sonsuza dek seni sevecek...

*Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,
Suyun damlasında, selin coşkusunda
Kimi yanımdasın kimi rüyamda
Ama hep aklımdasın sakın unutma...

*Bırakma beni sevdiğim 2017 sözleri güzel gidişine dayanamam,
Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,
Dönerim dersin ama kadere inanamam,
Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...

♥ Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…
♥ Hayatta iki kör tanıyorum; 1.’si senden başkasını görmeyen ben, 2.’si beni göremeyen sen…
♥ Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamını taşısaydı ve sen bana, seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inanki bir tanem her gün yağmur yağardı…
♥ Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı…
♥ Seni asil insanların basit sevgileriyle güzel aşk yazıları değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim…
♥ Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır, sakın ağlayayım deme! Belki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır…
♥ Bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye bir tanem…
♥ Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek resimli istersen yere düşen yağmur damlalarını tutmaya çalış, tutabildiklerin senin sevgin tutamadıklarınsa benim sana olan sevgimdir…
♥ Ağlayışımm terk edip gidişine değil. Ben, sensizken, senden diye sensizliğini de sevmiştim. Sen, seninle, seni de sensizliğini de alıp gittin…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

otuz yaşından sonra aşık olunca ne oluyor biliyor musunuz?

deneye deneye, “buradan aşk çıkmaz, ben tek başıma çok mutluyum!” demeyi öğreniyorsun.

birinin gitmesi değil, kimsenin gelmemesi yoruyor. yorulurken büyüyorsun, kalp ağrılarıyla da yaşamayı öğreniyorsun...