Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Mart 7

Sevgiye Dair Özlü Sözler

madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!

Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim Ağlamak içinde olsa gözlerini özledim

ECELE SÖZLÜ , ÖLÜME NİŞANLIYIZ , TESADÜFEN GELDİK , MECBURİ YAŞIYORUZ...

seninle başladığına inandığım bir hayatı,sen olmadan nasıl yaşarımmm.
aşkla ilgili film
Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..
özlü sözler
Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş.
Sevgiye Dair Özlü Sözler
Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, Seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlıgına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan..

Rüzgar alabildiğine hırçın, yagmur alabildiğine inatçı, yüreğim ise onlara inat sanki bir liman, tipki gözlerindeki huzur gibi.

Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarasım geliyor saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.
sevgiye dair sözler
Ne aradıysam bilki sende bulmuşum.
Senden öncesi yoktu
Seninle var olmuşum.
Sende bütün özlemler.
Sende bütün gelecek.
Beni bende arama.
Ben artik sen olmuşum.
sevgiye dair film
Rüzgar alabildiğine hırçın, yağmur alabildiğine inatçı, yüreğim ise onlara inat sanki bir liman, tıpkı gözlerindeki huzur gibi.

Günesin buz tuttugu yerde bir alev görürsen bil ki o yalniz senin için yanan kalbimdir.
komik
O kadar güzelsin ki yüzüne bakamyyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamyyorum. Dolanıp sarasım geliyor saramıyorum. Öylesine ba?anmy?ym ki sensiz duramyyorum.
Sevgiye Dair Özlü Sözler
Bir soluk kadar yakin,yildizlar kadar uzak derler sevgi için.Uzanirsin yetisemezsin,yetisirsin dokunamazsin,Dokunursun vazgeçemezsin,vazgeçersin ama unutamazsin.
Ask, gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalir ama dikenlerinden hesabini, gülden soramazsin.

Seni ne kadar sevdigimi ögrenmek istersen yere düsen her yagmur damlasini tutmaya çalis.Tutabildiklerin senin sevgin,tutamadiklarinsa,benim sana olan sevgimdir.

SERSERILER NE AGLAMAYI NEDE SEVMEYI BILIRMIS, OLAKI SEVDI BIR KEZ SEVERLERMIS VE OLAKI AGLADI GOZYASININ DUSTUGU YERDE OLURLERMIS.
Duygulu aşk nickleri , msn kişisel iletiler
BELİMİ BÜKÜYOR BÖYLE AYRILIK. VERDİGİN ACILAR HASRET TANIDIK. GORMEDIM Kİ BİR GÜN SENDEN YAKINLIK. DONMESENDE GERİ FARKETMEZ ARTIK...

ya severim sonuna kadar
yada tanımam ölene kadar

her gülen yüzü sanma bahtiyar,,,
her kahkahanın ardında binlerce gözyaşı varr,,,

Ya parçalarım bulutları seni bulurum.
Yada vururum kendimi senden kurtulurum.
Biliyorum ateşle oynuyorum ama
Ben o ateşi çok seviyor ve özlüyorum
özlü sözler
ßir gün öLe çok SevmeLiyimki Sonsuza dek içimdE kaLmaLı, kar$ımdaki inSan kar$ı koyamamaLı, ßir gün öLe çok SevmeLiyimki beni yaktıkLarında biLe kaLbim sapasağLam kaLmaLı, bu Sevgiden utanmamaLı, bu Sevgiyi boşa harcamamaLı..
aşka dair özlü sözler
SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

Sen yemeğimin tuzu, yüreğimin buzu, anasının en güzel kızı... Sen kalbimde en tatlı sızı, sen bütün varlığımın sevimli hırsızı... Sen sevdikçe sevilesi, övdükçe övülesi, öptükçe öpülesi, aşık oldukça olunacak aşkımsın
aşk dair film
HeR GeNÇ DeLiKaNLıNıN BiR SeVGiLiSi oLaBiLir AmA,
HeR GeNÇ KıZıN BiR DeLiKaNLı SeVGiLiSi oLaMaZ...!!!

H£R canlı öLümü Tadacaktır.

0 yorum: