Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Nisan 27

Sevgi nickleri

Sevgi nickleri , msn nickleri , yeni msn nickleri
ÇöLüN,SuYa ÖzLeMi,BeNiM SaNa OlaN AşKıMıN YaNıNdA HİÇ KALIR

Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığımölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA KARIŞAMAM

Kalbim her dakika hızla çarpardı göğsümün içinde ateş var gibi

Aşıkım ek iş olarak da öğrencilik yapıyorum

(ya Yari Dalgali Olmali Deniz)--ya Tam Durulmali , Ya Da Kudurmali,,(yari ümit Vermemeli Sevgiliye)-- Ya Adam Gibi Sevmeli , Yada çekip Gitmeli...

Eğer beni bu BİLGİSAYARDA, bu KOLTUKTA, bu şehirde b
ulamazsan,
Sevgilim bilki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

Durumum çevrimiçi,Beynim meşgul,Ruhum hemen dönecek,,Aklım dışarıda, Elim telefonda, Kalbim sende

Kalp kırmak o kadar kolay ki bir hata yaparsın hemen kırılır peki ya o kırılan kalbi düzeltmek kırmak kadar kolay mıdır

Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...

Seni bir öpsem iki kıskanır, iki öpsem üç alınır, dört öpsem beşin aklı kalır. Benimle tüm sayıları denemeye varmısın?
Sevgi nickleri , msn nickleri , yeni msn nickleri
Ben seni unutmak için sevseydim, sana olan tutkunluğumu kalbime değil,
Güneşin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.

Bir yudum zehir olsan, biran bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için

Ben sana uzaktan bakmayı ben seni uzaktan sevmeyi ben sen bilmeden seni yaşamayı sevdim bitanem

Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.

Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye biraz zaman istedim düşeneyim diye.ertesi gün gördüm onu bir başkası ile kulağına fısıldadım aşk ızdırapdır diye

Sen ne biçim aşıksın sevdiğine seviyorum bile diyemeyen sen ne biçim aşıksın sevdiğine değer vermeyen nasıl aşıksın be sen nasıl aşıksın

Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir..

Senden o kadar nefret ediyorum ki ama o kadarda seviyorum artık unutacağım seni sen de unut beni biricik nefretim...

Bazi rüyalar digerlerinden çok uzun sürer. Bazilari da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam su an bu mesaji okuyor.

Al hadi hançeri eline vur hadi sırtıma acıma canım nasıl olsa kahpelik son modaa !!!

Mesajı okuduktan sonra elini kalbine koy güleceksin. Sana ruhumu yolluyorum birazdan öpüleceksin.

Sevgi nickleri , msn nickleri , yeni msn nickleri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mekedjkgfldjgıdfjghıdfjhpfdjhıfdjgcmbklcvmbklvcmbklflkjfdoıhnfdljıfvdkşlkgdşkşdkgşdkgğdgpdkfdşfkşfdgkşfdkşkvklşckvşlkvkfodpkgofkgpofgpcjdkfkckclkxşckxşckdşlkf

--..--●●вüşяα●●--..-- dedi ki...

●ѕєνiуσяυм ѕєνмєηiη α¢ı νєя∂iğiηi, нєя ѕєνєηiη ѕєνiℓмє∂iği вiℓє вiℓє ... αмα уiηє ∂є вiя υмυт тαşıуσяυм .вєℓкι ѕєνєη ѕєνiℓιя ∂iує.●