Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Nisan 23

Komik msn nickleri

Komik msn nickleri,komik nickler, msn nickleri,güzel msn nickleri
Daire kiralayamıyorsan , kare kirala..



Dayı ins. Mesajlarım sana ulaşmıştır ..bundan emin olmak için sana başka siteden de mesaj yazıyorumm. Oldu s.a



Dereceye girmek için çok çalıştı ama hasta oldu derece ona girdi



Devlet’i Osmani Ali’de terfi’i temayuzilim irfan ile olmaz ya olacak kuvvetli iltimas ya olacak medeni haz yada olacak delikle temas



Dişlerin tıpkı yıldızlar gibi sarı ve birbirinden o derece uzak. Arada onları fırçalasan?



Doğa’nın kanunu varsa Arif Sag’ın sazı var...

Komik msn nickleri,komik nickler, msn nickleri,güzel msn nickleri

Dün eski dostlarla karşılaştık.eski günlerden konuştuk.sonra toplu bir resim çekinelim dedik ama sen yoktun biz de topsuz çektirdik



Dün gece seni o kadar aradım ki, soğuk vücuduma dokunmanı o kadar istedim ki, yatağa çıplak ve sensiz girmek zorunda kaldım! Neredeydin benim canım pijamalarım?.



Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı..



Dünyada ibnelik olmasaydı; yuvarlak olmazdı..



Elleriyle beyaz vücudumu ellediler dudaklarıyla emdiler, ateşiyle yaktılar,bilmem ne istediler benim gibi sigaradan?

Erkekler araba gibidir, dikkat etmezsen altında kalırsın.



Erkekler neden evlenemeyecekleri kadınların peşinden koşarlar köpeklerin kullanamayacakları otomobillerin peşinden koşmaları gibi
Komik msn nickleri,komik nickler, msn nickleri,güzel msn nickleri

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bence ben 5 veriyorum