Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Nisan 13

Yeni msn nickleri

Yeni msn nickleri , aşk nickleri

ama bunlar gerçekten hiç bir yerde yok çünki hepsini ben sqlladım ama tutu sanırım.......


sendemi bıkacaksın beni... seni farklı sanmıştım..sendemi sıkıldın hemen oysa yeni başlamıştım...


Yeni msn nickleri , aşk nickleri
adın çıkmış 9'a inmiyorki 8'e ben nasıl gönül verdim senin gibi keriz bir türlü adam olmazsın ne yapsan boş palavra sen beni anlamazsın sevgin yalan aşkıda salla


sen nasıl bir insansın adam gibi adam ol benden bu kadar oğlum istemezsen orda yol!!!...

canım çok sıkıldı yine sevgilim hangi alemde gelsede beraber olsak...cafelerde takılsak =)


yoksa sen??..uzaylımısınnn jnmm =)))


böyle kızı bu alemde zor bulursun anla canım ben seni seviyorum bak sende sevde anlaşalım ...

dönüşü yok bu yolların ya gidersin yada gelir..ikisinden birini seç yoksa ecel geliverir


kaç sevgilin varki senin ben kaç numarayım oğlum o kızlar neyim olur bilirmisin?? ben yürürüm onlar yolumm
Yeni msn nickleri , aşk nickleri

param parça et kalbimi incit kır at ne fark eder sevme tmm kabullendim ama bir kez baksan yeter


ben bugün ölebilirim şuan ölebilirim her an ölebilirim ama ne zaman doğacağımı bilmiorum:S


sessiz ıssız sadece karanlık anlamadınmı hala!!! anlattığım yalnizlık


sus ne olur konuşma gerek yok yalanlara
ne yaparsan kabulum alıştım oyunlara


uzak olsada yerin...ben genede seninim


ağladığıma bin pişman şimdi gözlerim pişmanlığına ağlıyor

Yeni msn nickleri , aşk nickleri

1 yorum:

TuTsAk dedi ki...

slm kardeş bu nıkler gusel ellerıne saglık ben 2 tane aldım sen yaz sıteye ben ara ara gelırım işallah.....