Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 5

Ayrılık

Ayrılık nickleri , msn nickleri

SEVMEZ OLSAYDIM SENI O YALANCI GOZLERINI, SEVMEZ OLSAYDIM SENI O IPEK SACLARINI TUTMAZ OLSAYDIM O PAMUK ELLERINI. INANMASAYDIM O YALANCI GOZLERINE!

BIR GUN BENI ANIMSARSAN EGER, ONCE BIR GULUMSE GULUCUKLE AN ADIMI, BENI SEVEN BIR COCUKTU DE, VE SONRA SENI NE COK SEVDIGIMI OGRENEMEMIS OLMANIN ACISIYLA ESEF ET!

HATIRLASANA O ESKI YILLARI SENI NE COK SEVDIGIMI OZAMAN ISTEMEZDIN CUNKU BASKASINI SEVERDIN SIMDI NE OLDU YALVARIYORSUN DIZ COKUYORSUN AMA BASKA KAPIYA SANA VERECEK BIR ASKIM YOK EGER COK ISTERSEN NEFRETIM VAR...

SEN SIMDI KARA BIR KUSKUSUN! KALABALIK SEHRIN YITIKLERINDE, MAVI ELLERINI DE SIYAHA BOYUYORUM, OYLECE KALIYORSUN KENDI CEHENNEMINDE!

NEDEN IHANET ETTIN BANA, DUYDUM KI OTURDUN NIKAH MASASINA, BENSIZ MUTLULUK HARAM SANA!

NEYIN BILDIN KI DEGERINI! BENIMKINI BILECEKSIN! BUNUDA TABI MAHVEDECEKSIN.

AMA HER SIIRDE ASK SEVGI YOKTUR. BAZEN NEFRET EDERIM BAZEN KIN KUSARIM, NEFRETIM DALGALARDIR KINIM ISE ENGIN DAGLARDIR, ASILMASI ZOR ENGELLERIM VARDIR, AMA BENI YIKAN INSANLAR DEGIL YASADIGIM YILLARDIR.
Ayrılık nickleri , msn nickleri
Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi

Yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, Sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor.

Sana gitme diyemedim; Gözlerim gözlerinde kaldı. Susuz büyürmü hiç çiçek; Su sende çiçek bende kaldı.

Gözlerin sözlerini örtecek kadar masum, düşüncelerin duygularını bastıracak kadar acımasız,ellerinde ellerimi tutamayacak kadar uzaksa benim suçum ne birtanem.

Bir soluk kadar yakın yıldızlar kadar uzak derler sevgi için.uzanır yetişemezsin,yetişir dokunamazsın,dokunur vazgeçemezsin vazgeçer ama asla unutmazsın.
Ayrılık nickleri , msn nickleri
Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kırpımı kısalığında
kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı

Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere...

Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsanda eski günleri.Adımı arasıra an yeter.

Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın.Ben anlatamadım güller anlatsın.

Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum

Ayrılık nickleri , msn nickleri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

HASAAAAAAAAAN AŞKIMMM SENI ÇOK AMA ÇOK SEWİYORUM NIE BENI ANLAMAK ISTEMIYOSUN???BU AYRILIK SOZLERININ HEPSINI SANA GONDERIYORUMM OKUUUUU OKU DA BANA BIRAZDA OLSA HAK WERR

Adsız dedi ki...

sen gülerken yanındakilerde güle ama aglarken yanlız aglarsın öyle bir ağaca yaslanki yıkılmasın öyle birini sewki seni asla untmasın ben gibi ama artık cabalamıycam sana buseyle mutluluklar onu sewmediğini biliom her neyse adımı vermiom tek sunu bilki seni unutma yollarında cabalıom tekrardan mutluluklar emre