Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Nisan 3

Garip

Garip nickler , msn nickleri

ALısma ßana,Ne yapcaam ßeLLi oLmas, ßuqün vaRım,yaRın ßiRden yok oLuRum...

вιz ѕιz ѕσкαğα çıкαякєη αηηєηιzιη υуαя∂ığı σ кöтü çσ¢υкℓαяız вιz αηкαяαgüçℓüуüz..

αşк ιçιη уαşα!! αмα αşк ιçιη öℓмє (ѕєηι ∂є υηυтα¢αğıм σ ѕαнтє ѕєνgιηι ∂є)

ιçιм∂є özℓємιм вιтмє∂єη ∂αнα göηℓüмü кє∂єяє вıяαкıρ gιттι ηє нσşçαкαℓ ∂є∂ι ηє∂є єℓνє∂α уαвαη¢ıℓαя gιвι вıяαкıρ gιттι..»

----------------çıкмαzℓαя∂αуıм-ιѕуαηℓαя∂αуıм-тяιρℓєя∂єуιм----------------üѕтüмє gєℓмєуιη


ßir warMış ßir yoKmu$ die başLar bütÜn masaLLar, ßizim ki 0 mishaL

öLdürmék iÇn siLah, HanÇer Mi oLmaLı? SaçLar ßağ, qözLer siLah, qüLüşLer Kur$un oLamaz Mı ?

VaRıMı YoKTaN aLdIm ÇoKTaN DaLdıM DeRiN uYKuMa VarDıM...

..>>> SiZ bEnIm HaVaM dEgIl NeFeSiM bIlE OlAmAsInIz<<<...

Sana açıLan kaLbim istéRdi a$kı ve sévgiyi sén sevmediN oNu o gebeRdii ::..


Beni Tanımıyorsunuz Ahkam Kesmeyin Arkanıza Gölge,İçinize Korku,Mezarınıza Konu Olurum

Leş Kargalarını Seferber Gördüm,Kimini Yer Kimini Bakar Gördüm,Şerefsiz Ellerden Şerefsiz Dillerden Şerefe Kalkan Nice Kadehler Gördüm
Garip nickler , msn nickleri
Her Şey Üstüne Geliyorsa,Belki De Sen Ters Yönde Gidiyorsundur..!




UNUTMA BAL YAPAN HER ARININ KUYRUGUNDA BIR IGNESI VARDIR

ҳҲҳҲҳUYuSuN BüYüSüN YüReGiM BoYuNDaN BüYüK SeVDi SeNİҳҲҳҲҳ

Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!

Şey.. Acaba fazLadan 2 kanadın varsa verebLrmsn ? BenmkiLeri kırdıLarda



!..BosWer KaLBim BosWer..! //BirDaha BöyLesine sewiLeceKmiSin??BöyLesine DeLi,SacMaca,SebePsizCe..?\\




| Sevmeyi SenDen iyi Bilirim ama...BiR KalemDe De SiLeBiLiRim.. |


KaL Dedim Gittin .. Benim HikayemDin Bittin ..


[v€fAsIzLaRa KalDıYsA ßu YüReK İ$i ZoR OlsA g€r€k]

Garip nickler , msn nickleri

0 yorum: