Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 12

Güzel msn nickleri

Güzel msn nickleri , renkli nickler , msn nickleri

DüŞmANIN bUuzunDa donMakDansa...dosTuNun qüNeşi yaKsıNn

aşıK LiseLi seRseRi senEleR önce qeÇtiM ben o DersLeRİ

Lk ßaharda aşqın ßaharını Yaşarsın SoN ßaharda NasıL ßittiğine $a$arsın...!!
paRlaYAN bi aLev qibi qöRünüRdüm ama söNükDÜmM

SuratSizLaRi kaPıdan KovSam qiRmek İsTer BacaDann....!

√ вσşℓυктα кαувσℓαη єηкαѕ мιѕαℓιуιм...
кαηαтℓαяı кıяıℓмış кüçüк кєℓєвєğιη gözℓєяιη∂єη ∂αмℓαттığı кαηℓı уαşℓαя
qιßι
єѕιя мι ∂üşтüм ؟
вıяαкıρ gιтмєℓι мιуιм вυ вєηℓιктєη,υzαкℓαяα؟
кüçüк кız αятıк çσк уσяυℓ∂υ....
уαşαмαк α¢ı çєкмєктєη ιвαяєт..
тєк тαвαη¢α нαℓιηє ηє σℓ∂υ...؟
кιм уιηє zαя тυттυ ؟
нαηgι нιℓє кυя∂υ ؟
ηєуѕє zαтєη кαяıη¢αℓı göѕтєяιуσ∂υ
вυ σуυη ѕση вυℓ∂υ....√




Güzel msn nickleri , renkli nickler , msn nickleri

değil son olmaz hayat yalnız yaşanmaz
Sesimi duyan yok elimi tutan yok
Ağlasam yalvarsam bağırsam
Birşey farketmez

Elimden hiçbişey gelmez
Hiçbir çarem yok
Karanlık bu sokaklarda
Elimi tutan yok






mutLu etMediN saLda ya$iM raHat bıRaKk.!



yaLnızLıqa éLbéT aLı$ır béDéNim.. yaLnızLıkLa beLki de ba$a çıKabiLirm.. choK zoR qéLsé biLé ya$aR öqRéNirM!SeNsiZLiK beNiM caNımı aCıTaN..!!



seNdeKi hava beNim biSiKLetiN teKeriNde de vaR..!



keNdiNe iyi BaK deMek; deNmeZ saCma! keNdiMe iyi baKaRım eLbeT seN hic korkMa..!!


Güzel msn nickleri , renkli nickler , msn nickleri

0 yorum: