Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 26

Şekilli msn nickleri

Şekilli msn nickleri , manyak nickler , msn nickleri , güzel msn sözleri
ѕєи аиса оиа вυиа Іаf γєті$тіЯ ‚ імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚ нєЯ каdıиı аииєи мі ѕаиdıи Окυγυр каfаиı ваγа ві gєІі$тіЯ...

єℓєşтιямє вєηι,вєğєη∂ιуѕєη тαк∂ιя єт...нσşυηα gιтмιуσямυуυм кαƒαηα тαкмα ѕιктιя єт...

nasıl sensizliği ben yaratmadıysam,tadacagın bensizlikte benim eserim olmayacak...!!!

düηüη нαтαѕιηι вαηα ѕσямαуιη dσğяυ уαηℓιş dιує αкℓιηιzι уσямαуιη çαℓιşιη

кαяdєşιм gєяι dυямαуιη уαℓαηdα вєηιм dσğяυdα вєηιм вєη ηє gιdєηє кαℓ dєяιм,ηєdє кαℓαηα gιт,gιdєη уσℓυηυ кαℓαη уєяιηι вєℓιяℓємιşтιя нαуαтıмdα.

Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun....

bırakıp giden bir gun dönmek ister !! bırak dönsün ne kaybettiğini görsün...

"Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş... "
Şekilli msn nickleri , manyak nickler , msn nickleri , güzel msn sözleri
Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!

Gerçek buysa yaşıyorsak, Kader varda biz yazıyorsak, Ben seni kaderime yazdım. İster siler gidersin, ister kalır ömür boyu seversin....

Gideceğin yere beni de götür sewgili sorana başımın belası dersin!!!

Ya Sen Gidipte Uzaklara Bensizliğe Alışırsan...Ya Sen Sevgilim Ummadığım Kadar Beni Çabuk Unutursan...

Yerin kulağı var..benimde kulağım var.... ben yer miyim hayır yemeeem!!!
Şekilli msn nickleri , manyak nickler , msn nickleri , güzel msn sözleri
Yok, Bu Kez Bakmayacağım, Rahat Ol Sarılmayacağım Da Ama Ne Olur Cevabını Söyle Ve Git.. Senin Kadar Dayanıklı Olamayacağım Için Git..
Vazgeçeceksinki Vazgeçilmez Olasın
YoruLduğum sen değiLsin kendi yok oluşLarım ..

...bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bütün Bu nickler Hasrete GeLsin...Tkn

Adsız dedi ki...

kenardan ben geçeyim
yol senin olsun
ben zehirden içeyim
su senin olsun
bir sevgili bulmuşsun hayırlı olsun
bir tanede ben buldum
haberin olsun

LÜTFEN BUNUDA EKLEYİN BENCE GÜZEL BİR SÖZ NİCK GİBİ DEĞİL AMA OLSUN