Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 8

Şekilli nickler

Şekilli nickler
уσкℓυqυη ναяℓıqıη вιя..qüηüм уσк уαяıηıм ѕıя..

вιяℓιктє αмα уαℓηız ιкι уαвαη¢ıуız..

(8) ..onLy God Can Judge Me.. (*) [ AnLamı: ßeni yaLnız Tanrı YarqıLıyabiLir ]

Rock'cıLar İçin;

HipérOcktiVe ..
$heßo!sT
$héß0-KoLyk


вєη вιя кıѕяαк gιвι gєℓмιşм ∂üηуαуα...$αнℓαηıρ gιтмєк ιçιм∂є ναя... нσ$çαкαℓ..


вυ кαℓαвαℓığıη ιçιη∂є уαℓηız нιѕѕєтмєктєηѕє,∂üηуαηıη вιя υ¢υη∂α,тєк вα$ıмαуıм ..

ค๔ı ค$к รє๒є๒ı๓ıภ,ђєг ђคtค кคL๒ı๓ıภ...!!

Rapper'Ler İçin;
ηєуıм ωαя кı яαρ'тєη qαяı؟
Şekilli nickler
!..Ŧคtคlгђא๓є ש.ı.ק..!

ѕαgσкσL!к..

гคק ๒öyLє yคקıLıг ¢єzคค !

FLéXStyLé


/////////
вєη ηє gιdєηє кαℓ dєяιм,ηєdє кαℓαηα gιт,gιdєη уσℓυηυ кαℓαη уєяιηι вєℓιяℓємιşтιя нαуαтıмdα...

Seven ßir Kez öLür,2.ye qöMüLr..

●● "LieBenBLumé" ●● [ sEvDA çİÇEĞİM ]

Đ!è WiTh My Kiss (K)

Sahte Tüfeği Kafama Dayamı$,Korkmamı ßekLi0rsuN..!!

Adi anıldığında iste dostum dedim, adim anıldığında tanımam dedi..!!
Şekilli nickler
(F) önceden 4 işleme yeterdi abaküs simdi bir acı dik kenar , herkes oldu hipotenüs [ Kawak YeLLeri ]

NeDeN ALLaH bİr KaLp WeRdi kİ...???... ÇünkÜ dİğEr KaLbİ bAşKaSıNa WeRdİ..GiDiP bULmAmIz İçİnNn...!!!..

∫≈≈Ř@pLé 0¥й@® ßụ ©@Mß@$≈≈∫ ---->Var Mı CeZa Gibi? ;)

Değiştiremezsin ßeni ßen ßuyum,ßiraz Huysuz Biraz Kırık ßen KendimLe MutLuyum..

ßi ÇıqlıKTı SessisLiqim.. HéPiηiSmi SaqırdıηıSS ??!!!

Kanlı resimler ressamı Sergide inssan mezarı Satılık olan Karanlıktır Çerçevede..!

KesinLikLe DeLi oLmadıqım qibi,iLeri Dérécédé NormaLim !

ßeni Sevmek İçin ProqramLanma,DevreLerini YakaRıM..

ßiLir MisiN ßu $ehiRde Sana a$ıK ßiri Var..

ÇÖZEMEDİKCE BAĞLANDIM BEN ESİR SEN ESRAR
Şekilli nickler
çok tatlısın şekerim,ne yazık ki diyetteyim!!

Öyle Bir Sevdi Ki,Bir An Unutmaz Artık Seni Bu Kalbim --->>> SEN ?? <<----

ﻮüภєรє ค๔เภเ ๒ยzlค אคzคภ ๒เгเ ๏lยгรค, ๒เlкเ ๏ รєภเ ๒єภ๔єภ ç๏к รєשเא๏г..

qönLümüN yıKınTıLarınDa caN çekişiyor umuTLarıM...

Şekilli nickler

0 yorum: