Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Nisan 6

Msn ayrılık nickleri

Msn ayrılık nickleri msn nickleri

onSUz oLmuyor Tanrım!
*Nedense ayrıLıkLr koYar inSAna!
*ßırakTIğın gißiYİm biRaz dHa saßırLı
*niYe ßu yürek yaRIsıyLA ßarıŞmıYOr!
*oTurduğuN yerDEn ßu iLİşkiYİ ßiTİrecek güÇ yhok güsELİm!!
*içimDE seNDEn ßir paRçan vhar uYUtmuyor gaREZİ neDEn ßNa ßu kadERin
*akLıma aRa aRA gELİyor qüseLLiğin
*üsTÜne aşq yasıP ağLAdım saßahLarı
*ßNİ anlasın ßna kısmasın dilerim kıRIlmasın
*ßuqün ayRILık haßerin geLİr ßna hiç uğramasın!
*öLe masumDuki seNi hiç üzermiyim
*sen ßNm yüReğimi aşqa biras uzaq sandıN
*oySa kaç ZaMaN seVdim ama ßir kere yaNdım
*iki kaLp AraSındaki en kısa yoLda ßirßiriMize sarıLıp yürüyorduk
*kenDini geLde bnm gözümDen göR ßir dHa aşqa güVenmeYeceksN!
*kim ßiLecekTiki aşqLar Nankör!
*akLıma ßir keRe geLdi aşqımıs seVmeyi FırLaTıp aTması çhok zor
*keLimeLErden aLacakLı bi sağIr gßi!
*iÇİmi döKtüm ßuqün yhokLuğumLA konUŞtum!
*yüSÜnü iLk keZz göREn ßi çoCuk gßi göRDÜm keNDİmi!
*paRAMpaRÇA ne vARsa kaDInıMMm!!
*neOLur gEL ßn senSİz isTAnßuLA düŞmanıMMm!
*kesTİğim ümİTLErden yeLkenLer yaPtım!
*gerÇekmiYDİ TuTunmaya çaLıştıkLArım!
*ßeLqi ßi qüN öSLerSin.!
*ßeLqi doLar gösLErin
*siL qöSÜnün yALnıZLıkLArıNI.!!!
*O aN FIsILDa duVarLAra aDImı!!
*herßiri haYran sNA.!!
*Lİke A ßoY.!!
*uPgRade U
*ßeATiFuL LİaR...!!
*seSİmi duYmuyOrmuSun! sNa aşıqım DİyorUm seSİmi DUymuyoRmuSUNn!!
*sNa saRı LaLeLer aLdım ÇİçeK pAZArınDAnp
*seNİ seFİorum ßoŞ derSLEri tıPkı yaS TaTiLİ gßi
Msn ayrılık nickleri , msn nickleri
*qiDEnLEree güLe qüLE kaLAnLAra seNEye göRÜşMek diLEğiyLe::
*eyyh aŞq nerDEsin qüseL yerDESin seN herYerdeSİN tMmDa nerDESİn
*oDamın haYaLetiSİn seSLiğİNe aşıqımMm...
*noLur qiTMe uFak tefek şeYLEre kısıP giTme.ne yAPmaDImkhi seN çhhok isTEdinDe.!p
*çoK öSLEdim oNu o SoKaKTa yinE buLuŞsak..
*ßir kaDIn çizEceKsin oNun gßi ßırAKıP giTMeyeCEk saKLayıp gömECeksin khi seNDen ßaŞKa kimSeLEr seFemeYECEkkkk..
*kıYamaMkhi sNa ßNM oLmaSAnDA.!!
*ayrILık isTeme noLur bnDen ßen sNa meCburUM
*seNden ßaşka KİMseYİ ßöLEsinE seFmeDİm..p
*soRUyorum şiMDİ keNDİme yaNIyorUM keNDi haLİme ne vHar eLİmde kaLan ßu DÜnYa zaTEn yaLAn..!!!
*senin TİpinDEnDE ßELLi SAten seN ßi PsiKopaTSınnnn.!!
*ÇAmaŞır ßuLAşık ELİm ayaĞıma DOLaşır:
*#€rŞEyimSİn.!!
*YıLDız oLsaySIm iLk sNa KAyARdım{haRßi qüsEL niCK}
*My WaY mY LİFe my WaY..!!!!!!
*SteP inTO mY worLD.!!
*DiLLere suLAgaN oLALıLım mı?
*aCİLen toPArLAnMALıyım üStÜmDEn koCa ßi aŞk GEÇti ßiKaçqüN taTİLe çıkMALıyIm akLıma GELİrseN sna YasaRıM!!
*deDİkki maÇoLAr düŞsüN yaKamıZdan..!
*keNDİmDen CAymaM LAsıM ..!
*koPya kALpLéR..!
*seN aşqIn tALißi o GaLİßi...
*ßüTün aşqLAr çoooq ßüYÜk oLAcakTI , aMa EN ßüYÜk biSİmkisİ diYecekTİq.!
*suyLAmı giDİorSUn ßaŞKAsının yaNan yüREĞinE ???
*sNa ßiLmeDİğin ßirŞey söYLeyeMem ßeNde hiÇ biŞii ßiLmiorUm
*ßeNİ seFMesSEn yAĞmuRLarı seF.!.! pLsp
Msn ayrılık nickleri , msn nickleri
*seF seF khi iÇiN aCıSIn.!
*yüREĞiNDen yaRALı ßisİm hiKAyeMİs.!
*iKi sohßeT aRALı büTÜn meSAfeMİs.!
*ßoŞfer SÜsü püSÜ ßoŞfer saDE saDE ßnæ geL:
*çıKærTAcakSIn ßNİ iÇİnDEn yaNArsa yaNSın koPsun yERİndEN GİTTİn veFAsıZ ßiTTİm saNIyorSUn kMİn yüreĞinSDeN kimİ kovUYOrsuN.!!
*çok muTLuyDum seN yhokKen SEVmeYİ unUTmUŞkeN gELdinDE ne FarKeTTiki?
*ßaŞArdın ağLAtmaYı ßaŞArdıN yALvaRTmayı herŞey isTEdiğin gßi.!
*zaLİmin ßNİ aTTığIn gßi aTAmam seNİ ßiR kenaRa,.
*uMUrUnDAmı ßna verDİğin ACının SüreSİ yüreĞiMDeki neFReTİn ßiLe snA yhok GİdeSİ!1
*noLurSUn uyMA şeYtana çıKAcak ßak sÖLedikLerim ßeNİ zaLİm ßeLLiDİn ama YERİ ceNNet tüM mELeKLERiN
*ağLama iÇİnDE kaLsın aYrıLIk inSAnLAr iÇİn Ve seNDE inSAnSİN.!!!{faVOri nicKLerimDEn..!!}
*eN qüseL şiİrLErimDE kaLeME aDInı SAYıkLAtırıM..!!
*teK taRAfLı iLİşKİLerdeN nEFret eDİorum yhAa:@
*yhoKum ßu aŞqTa arTık ßNSİzsiN yaLnıZsIn..!!
*seVdiĞinİ sÖyLEyip meSUt eDerMİsİn:

Msn ayrılık nickleri , msn nickleri

0 yorum: