Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Eylül 24

Yalnizlik Nickleri

*Yalnızlık gecelerin, umut bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudaklarının, sen ise yalnız Benimsin!

*Sevmekmi? Hiç Tatmadım? Ya Gülmek? Çoktan Unuttum? YaşAmakmı? BoşVer! AşK Nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzlukmu? IşTe O Benim Dünyam!.

*Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

*Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba)

*ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer

*BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM

*BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....

*Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...

*Hayatta üc seyi sevdim: Seni; Kalbimi; Ümit etmeyi... Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...

*GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır...

*Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM...

*Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.

*Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için?

*Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır...

*Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi?
*Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara, fısıldasınlar kulağına seni ne kadar çok özlediğimi...

*Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

*Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!.
Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanın ölüm oldugunu göstereyim...
--ACI VE HÜZÜN BIR YILDIZ KADAR UZAK,MUTLULUK GOZBEBEGIN KADAR YAKIN OLSUN.UMUTLARIN GERCEK,GERÇEKLERIN MUTLULUK,MUTLULUKLARIN SONSUZ OLSUN...
--Güllerin Hepsi Güzeldir Ama Senin Kadar Degil, Seni Herkes Sever Ama benim Kadar Degil
--Hayatta Dört Yanlis yaptim; Dogmak,Yasamak,Büyümek ve Umutlara Sarilmak, Bir Tek Seyi Dogru Yaptim O da SENI SEVMEK Ama Unutmusum Güzelim Dört Yanlis Bir Dogruyu Götürdü....
--Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........
--Dünyadaki en güzel seyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki ?
--Yalnızlığa gömüldüğün bir akşamda, güneşin geç doğduğu soğuk bir sabahta özlediğinde ve ağladığında sıcak bir ele hasret kaldığında beni hatırla hep seninleyim...
--Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı.
--Boş zaman yoktur boşa geçen zaman vardır.
--Yirmi yaşındaki bir insan, dünyayı değiştirmek ister . Yetmiş yaşına gelince , yine dünyayı değiştirmek ister, ama yapamayacağını bilir..
--Bağırsak kurtları bağırsakta yaşar, bağırmasakta
--Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise entegrali...
--Fabrikadan halka satış vardı. Bir sürü halkam oldu..
--Aşk bir havuzdur. İçine aptallar düşer. Beni ittiler
--Babama değerimi sordum "Dünyalar kadar dedi"dünyanın değerini sordum "Beş para etmez dedi".

--Ey yükselen yeni esil! İn ulan aşağı!
--İlahi azrail sen insanı öldürürsün..
--Kadın hakkı diye birşey olmaz. Çünkü hakkı erkek ismidir..
--Vicdanı tertemizdeki. Zira onu hiç kullanmamıştı..
--Yerin kulağı var derler.Benimde kulağım var.Peki ben yermiyim?... HAYIR YEMEM

120 yorum:

Adsız dedi ki...

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

selinciğinizden aşk nickleri

Adsız dedi ki...

bence güzel bir site ama daha fazla nick olmalı...

ZUHAL_MEMET dedi ki...

süper yaww çok şekil yaniiiiii!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

benim bildiĞimi Sen biLseydin aZ güleR çok AğLaRdIn

Adsız dedi ki...

eğer hayat buysa ben kağıdımı werip cıkmak istiyorum betül.... beni ekleyin taciturn_inlove@hotmail.com

Adsız dedi ki...

istersen eline bir bıçak alıp kalbimden vur
sakın derine inme çünkü;
orada sen varsın

kral_umut dedi ki...

vatan için kan akıtmam gerekiyorsa dünyanın şah damarını keserim

kral_umut dedi ki...

sen seni seven gözlere değil senin için alayan gözlere inan

Adsız dedi ki...

slm ben ilker
Erkekler kadınların ilk sevgilisi olmak ister kadınlarda erkeklerin son sevgilisi olmak ister

Adsız dedi ki...

devler gibi eserler bırakmak için karıncalar gibi çalışmak lazım

Adsız dedi ki...

guzel nikler geliyoo
hatta ben bi iki tanesini kullandim
ama az sayida olduu icin pek tutulmayablir

Adsız dedi ki...

superrrr bir site...daha fazla nick olmali bu nedenle hem yorumumuzu yazalim hemde guzel nick yazalim daha cok faydalaniriz........ ;)

Adsız dedi ki...

(sev seni seveni sevende sevsin seni sen sevmezzsen seveni sevende sevmezz senii:(

Unknown dedi ki...

HERKES BİR GÜN GSLİ OLACAK AMA GERİ KALAN 364 GÜN FBLİ...HAHAHA KÖH KÖH ŞERİF

emiko dedi ki...

çok anlamlı

Adsız dedi ki...

bennnnnnnnnnnnnnn murat
koyımda tur at( ๑ஐ◄███▓▒░ Benİm Gİbİ Delİyİ Google'da Arasan Bulamazsin ๑ஐ◄███▓▒░

Adsız dedi ki...

ERKEK VEYA KIZLAR İÇİN BİR ŞEY YAZCAM NASIL TEKLİF ETMEYİMİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ İŞTE KOLAY YOLU GİDİN KIZA DİYİN Kİ DENİZ KADAR SEVDİM DALGAM OLURMUSUN BELKİ İLK DEĞİL AMA SON AŞKIM OLURMUSUN KESİNLİKLE CEVABI EWET OLACAKTIR NEYSE ARKADAŞ OLMAK İSTEYENLER BEİ EKLEYİN k_m_56@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BENDE VARKEN BU DURUS AMCAM OLSUN BUSH ALAYINIZ ETMEZSINIZ BES KURUS

Adsız dedi ki...

güzelmiş ellerinize sağlık

ipek dedi ki...

hayat bir sınavsa kağıdımı verip çıkmak istiyorum---ayaklarım okula gidecek kadar enayiyse ellerimde kopya çekecek kadar asildir bunlarda benden size

Adsız dedi ki...

seni yıldız*lara ben*zetiyorum onlar kadar çekici ve g*zelsin onlardan tek bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin aşkım(ANLAYANA)

Adsız dedi ki...

elimde değil seviyorum özlüyorum hepte öyle olacak

Adsız dedi ki...

kıyamet kopsada hep beraber kopsak dıcektım::):):)

Adsız dedi ki...

önemliyse değil , önemliysen yaz!!!

Adsız dedi ki...

bızımkısı sadece bır oyundu.sen gercek sanıyodun ama artık oyun bıttı ve sen coktan öldun cnm

Adsız dedi ki...

uGrasaMam duNumLe,duNumDekiLerLe..beN yaRına baKaRım yaNımdakiLerLe!!!

Adsız dedi ki...

€qer daLqanı qeçiyosan ßenLe ßende oynarım aynen SenLe a$ık ederim Seni öLesiye Sonra ceker qiderim bakmam qeriye Yalvarırsın ALLAH;A care diee Sonra düşünürsün inceden inceye Dalganı gecerken ßaşLamışsın sevmeye Acıyamam senin qibi taş kalpliye Daha beter ederim çöLLerde qez diye.

Adsız dedi ki...

Soytarılar Kral Olmuş.. Fahişeler Sultan...aMa ŞuNu uNuTMaYıNKi,SiZiN MaRKa oLDuĞuNuZ YeRDe eTiKeTi BiZ KoYaRıZ

Adsız dedi ki...

bir kalbi taşımak bu kadarmı ağır geldiki kırdın .kaldıramayacağın yükü alma bir gün olur altında ezilirsin:

Adsız dedi ki...

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN UğraşmA EtikeT OlursuN AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Adsız dedi ki...

İnsan Güzel Bulduğunu Değil; Sevdiğini Güzel Bulur

Adsız dedi ki...

Sen beni sevmedin..Sevseydin gelirdin Dünyanın bir ucuna .Özleseydin arardın bekledim hep boşuna..Her hatayı yapardın Aşık olsaydın!!!

Adsız dedi ki...

Beni hayata bağlayan ve bana hayatı sevdiren iki şey vardır: Aşk ve özgürlük. Aşkım için hayatımı feda ederim ama özgürlüğüm için aşkımı da feda ederim.

Adsız dedi ki...

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN UğraşmA EtikeT OlursuN AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Adsız dedi ki...

Uçurumun kenarında bile olsan gülümse.Sırf hayata gıcıklık olsun diye...

Adsız dedi ki...

Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun...

Adsız dedi ki...

"Acaba beni seviyor mu?" sorusu bir kadına çok heyecan verir.Sevildiğini öğrendiğinde bu kez yeteri kadar sevilip sevilmediğine takılır aklı.Oysa bilmiyorsunuz hiçbir kadın yeteri kadar sevilemez..

Adsız dedi ki...

bunlar da benden sıze olsun beyler bayanlar...yorumlarınız beklerım.tşk..:D:D:D

vanessa dedi ki...

gözlerinle gözlerine göz koyanın gözlerimle gözlerini oyarım gözlerini gözlerden sakın gözlerin gözlerime lazım

Adsız dedi ki...

...SENİN MARKA OLDUĞUN YERDE ETİKETİ BEN TAKARIM...

Adsız dedi ki...

çooooooooookkkkkkkkkkkz güzellll
olmus

Adsız dedi ki...

çok anlamlı

Adsız dedi ki...

süpperrrllerr

Adsız dedi ki...

SÜPER DEMİCEM BOKK GİBİLER

Adsız dedi ki...

ZAFERE GİDEN YOLDA ÇEKİLEN ÇİLE KUTSALDIR!!!??..

Adsız dedi ki...

beni ekleyi arkiolalım ama normal arki

Adsız dedi ki...

çok güzel beyendim

Adsız dedi ki...

BaZeN...dUdAkLaRıN...BiTiReYeMeYeCeĞi..cÜmLeLeRi...gÖzLeR...BiTiRiRmİş...

Adsız dedi ki...

iLahi azrahiL sen adamı oLdurursun

*Sevmekmi? Hiç Tatmadım? Ya Gülmek? Çoktan Unuttum? YaşAmakmı? BoşVer! AşK Nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzlukmu? IşTe O Benim Dünyam!L sen adamı oLdurursun

karizma_pusat dedi ki...

eğer seni benden çok seveni bulursan seni o an unutmaya hazırım

karizma_pusat dedi ki...

eğer seni benden çok seveni bulursan seni o an unutmaya hazırım

Adsız dedi ki...

GüwnmE HaYaTa bİ gÜn SeWgmDe değiŞEBlir GERÇEKLERİMDE....!!


Buda bnden olsun qanqiler..

Adsız dedi ki...

dünyada 2 renk olsun biri kırmızı dieri ise beyez olsun sen beni unutursan kırmızılar solsun ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun........ (: beni eklerseniz sevinirim ozlem-dogan-78@hotmail.com

HAYALGÖZLÜM dedi ki...

Sevgide fedakarlık yolunu bulamayanları asla gönül kapınızdan içeri sokmayın

Adsız dedi ki...

biliyorum sen güneşşin etrafında binlerce gezegen var ama sende biliyorsunki ben dünyayım ve bir tek bende hayat var

salım dedi ki...

bir ask vardır asktan ötürü degerınıbılırsen cok kıymet verırsın ama degerınıbılsessen harcanır gıdersın salimcann

salım dedi ki...

evet sadece seni tanıdım bu dunyada sadece sende actım gözlerımı ama körr attın sen benii

Adsız dedi ki...

Oyle birini sevki sen gelinligi degil kefeni diyene kadar yaninda olsun;)

meryem dedi ki...

BENİ UNUTMAK İÇİN KENDİNİ KASMA DAMARLARINDAKİ KAN BİLE BANA HASTA

Adsız dedi ki...

> ßeη ѕєηιηℓє тσρяαğα g∂єяιм ∂ιуєηℓєяι çσк göя∂üм ...ßeη öуℓє ∂ιуєηℓєяι тσρяαğα нєρ уαℓηız göм∂üм...

Adsız dedi ki...

aşk kimizaman yanlızlık kimi zaman mutluluktur ama bazıları için ızdıraptır

Adsız dedi ki...

sensizlik ölümse ben yaşamaya razıyım be gülüm_mc_emrah

Adsız dedi ki...

sensizlik ölümse ben yaşamaya razıyım be gülüm_mc_emrah

Adsız dedi ki...

σ ιηαη∂ığıм вαкışℓαя ѕαнтєумιş мєğєя ιçιмє ѕığмαуαη αşкıη уαℓαηмış мєğєя ѕєηιη αşк ∂є∂ιğιη ѕıятıηα ѕαρℓαмαкмış нαηçєяι.

Adsız dedi ki...

heymrn naber nasılsın ben kurbanın ben kız arkadasın ve sevdıgın

Adsız dedi ki...

ÖnCe kaLaNlArI dÜşÜnDüM YeRiNe gEçEmdİlEr,SoNrA KaLaNlArA GiDeNlErİ KaTtIm BiR TaNe sEn eTmEdİlEr...

Adsız dedi ki...

AFFET BENİ SENİN GİBİ BİRİNİ SEVDİĞİM İÇİN,SENİN GİBİ BİRİNE DEĞER VERDİİM İÇİN ,ŞİMDİ YANIYOR YÜREĞİM ELVEDA DEDİĞİN İÇİN..

Adsız dedi ki...

senin marka olduğun yerde etiketi bi*z basarıa 13 14 yaşındakiler ekleyebilir ozlem-dogan-78

Adsız dedi ki...

msn nicklerini çok istiyorum çünkü msn me yazığım

Adsız dedi ki...

ya çok güzel olmuş harbiden selincik!!!

Adsız dedi ki...

LiseLi ßen Hayatı oLmaYan ßir SerseRi HorqöRme ße LiseLi HoR qöRdüqüN ßu SerseRide ßiR LiseLiniN EseRi...!

Adsız dedi ki...

LiseLi ßen Hayatı oLmaYan ßir SerseRi HorqöRme ße LiseLi HoR qöRdüqüN ßu SerseRide ßiR LiseLiniN EseRi...!

AsEnA dedi ki...

en güzel şey ne deseler aşktır diyebilirmisin?

AsEnA dedi ki...

En güzel şey ne deseler aşktır diyebilirmisin? en çok kimi sewiyorsun deseler adımı söyliyebilirmisin? neden ağlıyorsun deseler sewgilim için diyebilirmisin? bni unutmanı söyleseler HAYIR diyebilirmisin? yaşamak güzelmi deseler onsuz anlamsızz diyebilirmisin? söyle sen kimsin deseler aşığım we yalnız onunum diyebilirmisin? söyle nerde ölmek istiyorsun deseler ONUN KOLLARINDA DİYEBİLİRMİSİN?

Adsız dedi ki...

1kéRé daha séw déSn eLimin teRsiyLe biLé doqunmam Sana

serdar dedi ki...

BeN SeNiN AdInI bUzLa gÜnEş"E YaZdIm.SeNi bEnDeN DaHa çOK SeVeN BiRi vArSa aDıNı AtEşLe dEnİzE
yAzSıN...[S.E.M.E.N.)

Adsız dedi ki...

Bir GüN GiTSeN BiLe HaTıRaN YeTer (ZAhİDE)

Adsız dedi ki...

BiR güN giTseN biLe HaTıraN YetEr ZAHİDE

dj_ekrem_16 dedi ki...

Alem oyuncu olmuş sokaklar sahne sevdiğim bir kıq vardı olmuş bir kahpe

gizem dedi ki...

eski kasarda tost , eski sevgiliden dost olmaz ...

gizem dedi ki...

eski kasardan tost eski sevgiliden dost olmaz

Adsız dedi ki...

gül ne güsel dikeni olmasa sevmek ne güsel ayrılık olmasa . . .
4FyOq

sevda dedi ki...

arkadasLAr ben daha yenıyım nıcklerı beqenndım qercckdn gslller :)

Adsız dedi ki...

cimbomluysan konuş İBRET alsınlar.!!! fenerliysen sus ADAM sansınlar.!!!

Adsız dedi ki...

bence süper olmuşşşşşşşşş

Adsız dedi ki...

saygım senin orospun kaygın bnm aşkım ....[sago]

Adsız dedi ki...

dost(h)dedik(h)hayin(h)çıktın(h)

Adsız dedi ki...

bendeki bu aşkı heves mi sandın üç beş gün sonra bitermi sandım böyle bir aşkı sen kimde gördün ?

Adsız dedi ki...

HANİ BENİ BIRKMAYACAKTIN ÖLÜM ALIP GİTTİ SENİ BENDENSANA SON KEZ SARILAMADAN VE ''SENİ SEVİYORUM''DİYEMEDEN...

Adsız dedi ki...

***---swéét_hér0---***
///>>>kr@l<<<\\\
...---...fuck you...---...
^^~~¨l!ckt¨~~^^
(-)ér0
(w)(u)(l)@gl@ k@lß!(V)(w)(u)(l)

Adsız dedi ki...

seni seviyorum diyen dillere değil senin için ağlayan gözlere inan

Adsız dedi ki...

adımı kalbinden silipte gittin sevgimi bir kula satıpta gittin ardında yaralı bir kalp bıraktın

Adsız dedi ki...

I am sorry...


yine benden by:Mc Nefret

Adsız dedi ki...

bu kahpe dunyadan bu acımasız yıllardan bu acımasız insanlardan bir gün hesap soracagım özellikde senden gülüm...


yine benden by: Mc Nefret

Adsız dedi ki...

;)G€©€L€®!M! CALDIN UYKULA®IMI ALDIN HI®$IZDI® D!Y€C€Ğ!M MAHK€M€Y€ V€®€C€Ğ!M TAZM!NAT OLA®AK KALß!N! !$T€Y€C€Ğ!M;) ya Arkadaslar Ben yenı geırım bu siteye Yenı Geldım

Adsız dedi ki...

BiR İnSaN kEnDiNdEn KaÇmAyA BaŞLADıM mI yOLuNu kAyBeTmİş DeMeKtİr....
ßü$r@

Adsız dedi ki...

SeNi sEnLe sEnSiZ YaŞaMaKtAnSa BıRaK BeN sEnSiZLiĞi tEk yAşİm.....
ßü$r@

Adsız dedi ki...

aşkım sen benim hep yanımda ve kalbimdesin

Adsız dedi ki...

deniğzde dalga ne kadar azgın ve can alıcvı olursaolsun martı denizden asla vazgeçmez

Adsız dedi ki...

deniz martıyı asla incitmez dalgalarını tutsaklar çunku martı denize deniz de martıya aşıktır

Adsız dedi ki...

aşk bir sınavsa kağıdımı verim çıkmak istiyorum

feryat dedi ki...

FERYAT DEDİKİ
ŞÖFÖRÜN BAHTI KARA MUAVİNİN GÖNLÜ YARA alfonso_barisss@hotmail.com
benimle konuşmak isteyen ekleyebilir

efsane_212 dedi ki...

^^buraya herkes mutluluk getirdi^^
''kimileri gelgiğinde''
''kimileri de gittiğinde''

Adsız dedi ki...

YHA ELLERİMİ TUT,YADA TUTMA. YHA GÖSLERİME BAKH, YADA BAKMA. YHA DUDAKLARIMDAN KALBİME AK, YHA DA SAKIN GİRME HAYATIMA...

Adsız dedi ki...

ben berkay 100 yaşındayım

mechull dedi ki...

yasamak buysa üstü kalsın

---SoN NeFeS--- dedi ki...

BeN SeNi DüN SeVMeDiM DüNLeR HeP BiTeR BeN SeNi BuGüNDe SeVMeDiM BüGüNLeRDe BiTeR AmA BeN SeNi YaRıN SeVeCeM YaRıNLaR ASLA BiTMeZ

ReiNa dedi ki...

Sevgim çok sevdiğim yok sevildinmi sandın kusura bakma canım sende kandırıldın...! Selam arkadslar ben murat :)yenıyım

Adsız dedi ki...

çok güzel bi tane de benden olsun
bilmemek ayıp değil,yeterki çaktırma...

onur dedi ki...

ÖLMEK SORUN DEĞİL GÜZELİM KEFEN GİYMEK TARZIM DEĞİL

Adsız dedi ki...

K(A)R YAĞAR İNCE İNCE O(p)ERASYON VAR BUGECE PKK TEMİZLENMEDİKÇE UYKU YOK ÜLKÜCÜ GENÇLİĞE

songül dedi ki...

ölmek sorun değilde, kafan giymek tarzım değil:)

Adsız dedi ki...

hayatta en hakiki mürşit ilimdir

Adsız dedi ki...

- Yanağına Düşen Kar Tanesi Eriyip Dudaklarına Indiğinde Ve O Bir Damla Serinliği Biriyle Paylaşmak Istediğinde Yüzünü Rüzgara Dön, Ordayım! :):):___mavikumsal_d_n@windowslive.com___eklemek ısteyen buyursun

Adsız dedi ki...

- Yanağına Düşen Kar Tanesi Eriyip Dudaklarına Indiğinde Ve O Bir Damla Serinliği Biriyle Paylaşmak Istediğinde Yüzünü Rüzgara Dön, Ordayım!

Adsız dedi ki...

bence gusel olmamış

Adsız dedi ki...

HAYAT EN GÜZEL ŞEYDİR.DÜNYA ONA LAINM HAYATTA TABİ.GÜZEL HERŞEY ONUNLA NE GÜZEL.AY YILDIZ ONUNLA HER GÜN BERABER

Adsız dedi ki...

çok güzel nicler bu arada ismail senı çok amam çok sevıyorum >>>>>[[b][c=15]Sén ßénim kuRduqum hayaLin '' ßir Varmı$ ßir yokmu$'' u oLaßiLdin Sadécé..!! [/c][/b] ]

Adsız dedi ki...

SEVİLİPDE SEVMEYENİ SEVEN AFFETSİN SEVİYORUM DİYİPDE SEVMEYENİ ALLAH AFFETSİN

Adsız dedi ki...

bu gün şubatın 14'ü yani sevgililer günü ben ynalızlıkla kutluyorum bu günümü sadece ben ve yanlızlık bu gün gök yüzünü kırmızıya boyadık yanlızlık ve ben bu gün doyasıya agladık