Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Nisan 6

Karışık msn nickleri

Karışık msn nickleri

anne bak kızın büyüdü sevdi

puffy puffsss

gözlerime çizdim seni açmaya korkuyorum


(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̲̅̅b̲̅o̲̅ r̲̅ o̲̅̅_̅_̅_̅()ڪ:BIZDEKI ALISKANLIK!!! (bunu nick e yapıştırın sigara şeklini alıo)

sürüden ayrılma zamanı

dünya dönmez yaremsiz

ustura gibi sert,keskin ve acı verici oldu gidişin

hayat çöz beni

hayat beni bazen çok kırıyor

iskeletler diyarında bir et parçasıyım varımı yoktan aldım vardım derin uykuma çoktan daldım beklemekle geçti yıllarım...

¤ۣۜ..¤ (̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅)*ڪ'^√~√V^√V'---------------------- öLDüM (bunuda nicke yapıştırın)

sevgi anlaşmakta değildir nedensizde sevilir

===!!prencess benim===!!

eski fotolar gibisin tatlı ama eskisin

hayat bir sınavsa ben kağıdımı verip çıkmak istiyorum

inecek var durdurun dünyayı

çıkışmıyor param melek yürüyerek geliyorum sabret

içimde iyiliklerimin dedikodusunu yapıor şeytanlarım

badem gözlü yar nerdesin
Karışık msn nickleri
hayat acımasızdır sen daha acımasızsın ama ben senden de acımasızım

=karanlığın gözyaşları=

λىκ¡м (¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ) »¤¦¤«•๑нαиgι güиαнıи вє∂єℓιѕιи,ѕєи мüнüяℓü кα∂єяιм•»¤¦¤«• (¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ )

<º))))><.·´¯`·.('~²ºº6~')UNUTMA:::::ђ@א@t (¯`·._.·[ ç๏0к (¯`·._.·[ คςเ๓ครเz('~²ºº7~')¸.·´¯`·.¸><((((º>

>>>Sensiz sabah olmuyor; ve sensiz karanlıkta kalmak beni ürkütüyor...>>>

Sen Uyu Deplasmana Kaçayım Yollarda İnceden Sigara Sarayım!!!sevgilim bekleme beni aşkımdan önce gelir ARKADAŞLARIM!!!

εη güzεL ѕііяLεяімdε КαLεмε αdιηι ѕαψιКLαтιяιм
оdαмιη нαψαLεтіѕіη ѕεѕѕіzLіğіηε αѕιğιм...


ѕεηі іçεяεη мαѕαLLαяιм αηLαтιLαсαК Кαdαя Кιѕα dεğіLLεя...

کυکυуøяυм уίиε; кίмکεуε αиℓαтмα∂αи кεиdίмί иε کαиα иε∂ε کεиίи gίвίℓεяε…
Karışık msn nickleri
کενмεуε, ίиکαиℓαяα dαίя
υмυтℓαяıмı...αиℓαтмαdαи.
کυکυуøяυм уίиε…

کєи кαℓвίм∂єи gєçтίи, کıятıмı ραяçαℓαуıρ çıкαи кυяگυи мίکαℓί... کєи вαиα вєиίмℓє ίнαиєт єттιи!

єℓℓєяίи αگкı кαçмıگ کєиίи gǿzℓєяίиє... вυ ∂єƒα ''вαиα'' мüکα∂є...

-- / DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --

Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni..uymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

ßu kadar kaLpsiz oLamazsın.. ama YanLış YoLdasın ...!

% - YaLnızıM ELmA ŞekeriM SensiN ßeniM TeK NefesiM..- %

Vurdun gittin insafsız hiçmi için yanmıyor ..! =(

=- O ArtıK BuZ KaLpLi =( Ne yapthıysam Erimedi ..-=
Karışık msn nickleri
GitmedeN Şunu KaLbinE YaZ ÇiçeğiM.. -> Kimseyi Sevemem ArtıK..!

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

RüzgaR Aşkımı Kucağına ALsa DağLarı TepeLeri Aşsa SaçLarına ULaşsa..

CanıN ÇıksıN İnsafsıZ.. Beni VurduN ZamansıZ..!

KiM ßiLeßiLir AşkI AşktaN ÖLenE KadaR..


Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..
Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı.. Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..

Hayat akıp giderken avuçlarımdan, eğilip yerden toplayamıyorum parçalarımı. Ve artık herşey için ''çok geç'' demek için ''BELKİDE ÇOK GEÇ''...

Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. '

Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..
Karışık msn nickleri
qenc Ya$ımda kaLßimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

|-|@y@t ß!R P€ 0Yu|\|uYS@ $!|\/|D! ßÖ|_Ü|\/| G3ÇM3 Z@|\/|@|\|!

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük Şerefsizliktir!!

●●●∂üηуα вιя єƒѕαηє,нαуαт вιя ∂яαм,уαşαм вιя нüzüη,ѕєνмєк вιя нαтα●●●

●●●αякαηα ∂öη νє єтяαƒıηα göя∂üğüη нєяşєуι ѕαηα ƒє∂α є∂євιℓιяιм αмα ѕαкıη αуηαуα вαкмα çüηкü σя∂α göя∂üğüηü αѕℓα..!!●●●

yÜrEğİm IsLaKtIr BeNiM//kUyTuLaRdA aĞlAmAkTaN//vE hAfİf UçUkTuR rEnGi//KuRuSuN dİyE kAç KeZ//gÜnEşE aSıLmAkTaN

Karışık msn nickleri

0 yorum: