Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Nisan 11

Harika msn nickleri

Harika msn nickleri , güzel nickler , msn nickleri
Şimdi SenDe çek git yoLuNa...yaLaN AşkLara...
yok artık " eyvaLLahım " yürekteN vuraNLara.



cHeqTim KeNdimi SadeCe Sen MutLu OL YeteR

SeniN icHin öLmei ßıRaq YasHaRım ßiLe

eN ßüyüK oLayLaR eN taNtanaLı oLanLaR deqiL eN seSsiZz saatLeRdiR.

haL vé haRéketLeriNe kenDin kaRaR veR basKaLaRınıN seNi yÖneLtmesiNe iziN veRme.

Hic kimSe duYmaK isTemeyenLeR kaDaR saqıR oLamaz.

iNsaN heR zamaN kaHramaN oLamaz ama heR zamaN iNsaN oLabiLir

heY seN !! yOk öbüRü !! ııııııı yOk yOk yanıNdaqi !! uFf saNa diyoRum be seNi seNi seNi deLiLer qibi sevioRum <3

bişey yaPmaK isTiyoRsaN avazınıN cıKtıqı kaDaR suSs.

Hay Hay..né isteRseN say say..ßenDe seniN asKın Lay Lay.haDy oqLm yaLLaH saNa by by.

miLLet aSık oLuyo snRa aLkoLik beN kenDime aSıqım üsteLik pLatOniq

GeRçEk aLeMdE ImZaMı, SaNaL AlEmDe dE InDeXiMi bAsArIm.
Harika msn nickleri , güzel nickler , msn nickleri
Seni aŞmam geRek Sendenn geÇmem geRek neRde Bende Seni SiLecek yüRek ?

GüLüşLer yaLan artık SevdaLar DµmÀn aLtı sigaramıñ uCuñda YakıCam Bu aŞkı ! Çak KİBRİTİ Gör DUMANI .!

ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez..

Deniz DeğiLki Yüreğim..Öfkesini Kayalara Vursun.

Elimde Artik Herşey Siliyorum Dünü. Lanet Ediyorum Geçmişe Yaşıyorum ßugünü.

KaLBiMDe ARaMa EsKi YeRiNi SeN GöZüMDeN AKaN SeLe KaRıŞTıN...

KimSe Beni Sevmiyør Çünkü , Ben farkLıYıM. Bende kimSeyi SevmiyOrum Çünkü hepSi aYnıLar ..

a$k'a ßaßa Dedik , ßizi Yetim ßIraktI.!

Beterin beteri vardır.Iyilik et,sana kârdır .! BütüN dünya senin ølsa unutma yerin mezardır !
Harika msn nickleri , güzel nickler , msn nickleri

eLLérindén tutsam iyiLé$méz yaram.. Yüzüné ßaksam.. Aynı a$kLa ßakamam..
ya kaLBimi aL avuçLarInda ya$at göR ßeni, yada aL kaLBini nefesimLe ßeRaBer soLuksuz ßIrak ßeni..

SeverSem 1 keRe SeveRim, SöyleRsem 1 keRe SöyleRim,EgeR Beni 1 Gün TeRk EderSen,seNi Bir KaLemDe SileRim!!

DerT oLmaz..çekip kapıyı çıkabiLirsn..Ben böyLeyim.. gerçekten sevmiyorsan bıkaBilirsn!!

ßizde DoStLuk nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu can Senin.. yOLun SOnu uCurumSa dUr ! iLk adıM ßeniM !!

kinCi diiLim Ama Unutmam!..
şevkat qöSteriRim Ama ŞıMarTmaM.. !
Ciddiye aLıRıM ama KAPILMAM!..
DALGA GEÇERİM AMA KIRMAM..!
Huzur Veririm Ama Söz vermem!!!

Iyi bi insan sen..iyi bir sevqili sen..Tatlı olan yine sen..qüzel oLan ah kahReTsınKi O bnM

Harika msn nickleri , güzel nickler , msn nickleri

0 yorum: