Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Nisan 10

Yeni nickler

Yeni nickler , msn nickleri
Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü Vardır!!!

ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin

*Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!

*ßilemem ßelkide O ßöyle Mutlu!!!

*Bes Para Etmez Ruhun wardı..Onuda Seytana Satmıssın...

*DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvaramam...NehirLer ßana akarken ßir damLayLa uğraşamam..!!!

*Yokuşta akmayan ter inişte gözyaşına döner...

ßugün Seni Sensiz Yaşamak a$ksa, Seni SeninLe Ya$ayacağım YarınLara kaLdırıorum a$kı....

Hayatım sana sıradan geLmesin!! ßen kendime yeterim.. Zamanla aLışmayı da bilirim!! Ama unutmayı daha öğrenemedim. . .

İyi bir insan? O sensin! İyi bir sevgili? O sensin! İyi Bir sırdaş? O da sensin. Güzel bir kız.. Ahh kahretsin işte o bnm

Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı.

sence bu çok mu imkansız..(SENLE&BEN)
Yeni nickler , msn nickleri
Kalbe vurdum kiliti ...tir(YASAK KELİME) ettim aşkı!!

Aşk bir oyunsa Game ower !

Etikete gerek yok beni bilen biliyo zaten

ALkol hoş!Ortam loş!Dinle bni herşey çok boş!Kimseye inanma kimseye güvenme kimseye aldanma kendin çoş!

...нαηgι кαℓß ѕηι ßηιмкι кα∂αя ѕєω∂ι ؟

ßoşuna sevmişim seni değmezmiş sana ....

yA değerimi bilseydin yada değerin kaybolmadan gelseydin...

GeCELER bensiz olmaz bedenim aşksız kalmaz!

ßen onu kaybetmedim o kendini kaybetti...!!

seninle tanışalı zaten birtek seni bulabiliyorum koydugum yerde

Beni Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM..
Yeni nickler , msn nickleri
eLLer yansın, eLLer kansın, eLLer baksın gözLerine!! Hak etmedin bu sewgimi yoLun açık oLsun bensizLiğe ..

£y İstanßuL ! Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden... Verme istemem!.. ßırak!.. Üstü kalsın!.. aLacağım yok senden...

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!

N dnyLr yıktm sni buLmak içn, N umutLr unuttm sana gLmk içn! Snse 'ayrıLık' dedin en b$nda.. AğLa ağLa $mdi yLnzLığına!! ağLa..

Bu da sana son sürprizim olsun.Şimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum,beni güzel hatırla.Gidiyorum...!

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta Ödünçtün !!

Çocuum dü$ünme, birascık yaLan a$k için söLenen $eyLer..!

Yeni nickler , msn nickleri

0 yorum: