Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Nisan 28

Yeni msn nickleri

Yeni msn nickleri , msn nickleri , güzel msn nickleri
Seni düşünür ,seni özlerim, Sevgilerin özlemlerin derinliğinde ,
Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla,
Bir sonbahar serinliğinde


Dertlerimle başBaşayım....

Ş'uleğunığer maşöp, zekhaneme şöğekosejırep <<>>>anlamı>> sevmek ates değilki tutuşunca söndürebilesin!!

●●•нєяşєуι öğяєη∂ιğιη кα∂αя вιℓιяѕιη.вυηυ ∂α öğяєη ѕєν∂ιğιη кα∂αя ѕєνιℓιяѕιη●●•

●●•вαğıмѕız ∂üşüη¢єℓєяιм∂є вαğıмℓı кαℓ∂ıм ѕαηα ●●•

¤S¤I¤K¤I¤L¤D¤I¤M¤ Y¤A¤L¤N¤I¤Z¤L¤I¤K¤T¤A¤N¤

¤¤¤¤Ağlama kalbim Büyüdün Artık.¤¤¤¤

Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o'dur....

Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!
Yeni msn nickleri , msn nickleri , güzel msn nickleri
VEDALAR DÜŞLERE DALMAYI,AYRILIKLAR SEVGİYİ ÖGRETİR İNSANA.
HER AYRILIK KAVUŞMAKTIR ASLINDA UNUTMAK YOK,
ÖZLEMEK VAR SENİ YALAN DÜNYANIN İNADINA..

Her vardığı Durakta Bir Sonraki Durağı Özleyerek Geçen Fani Bir Ömür Yaşarken;
dÜnYanIn DonMuş KalıpLArınDa YeNi bir hayAtı FoRmaTLAMAk düştü BahTIMIZA

Yokluğnda ne ateşleri hasretimle yaktımda.bir senı yakamdm,benı yaktıgın gibi,araya yasaklar koydun..korkular koydun..şimdi nerdesin diye sakın sorma.
Sen cagırdında ben Gelmedim mi?


"..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı.."

"..KıZ DediğiN iStanbuL GiBi oLmaLı; FetiH'i ZoR, FatiH'i TeK oLmaLı.."

iSkeletleR DiyarınDa ßiR eT ParçasıyıM..!


вєη ηє ∂єℓιкαηℓıℓαя göя∂üм...güℓ güℓ öℓ∂üм..

Ne hasta bekler sabahı , ne ölü bekler taze mezarı , nede şeytan bi günahı SENİ beklediğim kadar...

Yeni msn nickleri , msn nickleri , güzel msn nickleri

24 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel muhteşem bi site her sözü .çok güsel

Adsız dedi ki...

yanlıslık çok zor msndede olsa bunu paylaşmak güsel bu sözlerle:)

Adsız dedi ki...

bence çok güzel br ste ama yanlışlarıvar[çok zor açılıo]

Adsız dedi ki...

güzellllllllll

Adsız dedi ki...

sözler güzel tabiki.çünkü bn eklemiştim bunları baska bi siteyee:D
herkez buldugunu calıyo(muş) meğer

Adsız dedi ki...

güzller

Adsız dedi ki...

Hayat Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdıkkk

Komur Gozlum dedi ki...

Her bir melek birgun mutlaka istifa eder....

zeliş dedi ki...

çok güzelll

Adsız dedi ki...

Elime Bir Bez Verin Dünyanin Tozunu Alim...

duman dedi ki...

gözlerindeki karadenizde boğulmak istiyordum olmadı; bize düşen gözlerinde değil yokluğunda kaybolmakmış...!

Adsız dedi ki...

süper

Adsız dedi ki...

aşk yalan mı gerçek mi sen söyle hayat

Adsız dedi ki...

ÇOK ŞAHANE OLMUŞ

DİLGE dedi ki...

güzeller

DİLGE dedi ki...

degişik :)

Adsız dedi ki...

bügün yeni başarıya imza attım sen yoktun bügün hayat güzeldi ama yine sen yoktun sensizlik aldı başını gitti yıllar geçti hayaller bitti ama şu kalbimdeki aşk bitmedi unutamadım seni (cansu)

yıldızsız gecelerden güneşsiz sabah lara uyanmak nedir bilirmisin sen ben uyandım cevap(aşk acısı)
geceler sokak köşelerinde gündüzler bar kenarlarında ama sen hep ortasındasın kalbimin

Adsız dedi ki...

ölüm ölüm dediğin nedirki be gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım

Adsız dedi ki...

bence çok güzel yhaaaaa:D

soner dedi ki...

BİZ AŞKIMIZI BEYAZ KAĞIT ÜZERİNE TÜKENMEZ KALEMLE YAZMADIK BİZ AŞKIMIZI KALBİMİZE NEŞTERLE KAZIDIK SİLEBİLENE HELAL OLSUN

Adsız dedi ki...

KALBİMİ CARP BOL TOPLA AMA ASLA CIKARMA

gamzeli güzel dedi ki...

bu hayatta kimseye deymez nickler süperrrrrrrrrr.bu arada son noktayı koyan hep sen ol ....

Adsız dedi ki...

manyak nickler yaa

Adsız dedi ki...

superrrrrrrrr
superrrrrrrrr
super