Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Nisan 16

Oyun nickleri

Oyun nickleri , yeni msn nickleri
Bir kalbim var et,kan,sinir
Gözlerim var seni görür
Ellerim var seni arar
Ayaklarım var sana gelir
Bir dünya ki kocaman
Bir evrenki sonsuz
Sen olmasan neye yarar

Oyun nickleri , yeni msn nickleri

*Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun`u sevdiği kadar sevebilir misin? Hadi bırak butun bunlarıda, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?



Ne kadar gizLemeye çaLI$samda
MeLek yüzLü ßir $eytan oLduqumu ruhum biLiyor..!




вeLкi düиγα iÇin öиemLi
oLмαyαbiLirsin aмα,вeиiм için
düиγaLar кadar öиeмLisin...!!





Hayranım sana sabrına
Sakince karşımda durup meydan okuyan o tavrına ..
Varlığına ...
Biliyorum kurtarırsın beni sen herşyden
Aşığım Senin aşkına .. <3




Oyun nickleri , yeni msn nickleri


beN çeKetimİ kaybetmİşİm sen düğme aRıoRsun pehh . . .

bu kdR kaLbsis oLamassIn ama yaNNış yoLdasIn.

Bir Dü$-tüK KıRıLdık aNLa İ$tee..

dÜn yanImda buqün neRde adıNa "düNya" deniLen kaHbe.

'aşqLa SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!

HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDi.

Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi ? . .

kaLbi oLmayaNNaR kaLp kıRıo - caNıMı eN çoqh bu yaKıo.

beNi - kasMa,boğMa,yoRma - sıkIntı yaRatma çoK soRu soRma haYaTi öNem aRzeden biRşeY yoKsa raHaTsız eTMe ! . . susKuNkeN çoqh qüseLsiN buNu bozMa !

Oyun nickleri , yeni msn nickleri

0 yorum: