Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Nisan 11

Duygulu msn nickleri

Duygulu msn nickleri

ahLak ßéyinde ..
ßéL aLtında arayan zihniyétten ßanané....




Bazen susmak ge
rekiyormuş,bazen bomboş bakmak gerekiyormuş hayatın yalanlarına..
Anlamaya çalışmak saçmalık..!Anlamadan yaşamak gerekiyormuş..Ama bazen!
Unutmak gerekiyormuş unutulma pahasına..
Zaman değilmiş gideni getiren..
Aslında zamanmış var olanı götüren..!

Duygulu msn nickleri



hoşuma gitmedi hayata kattıkları bu sert aroma .Düzelebilmek için başvurduğum her tedavinin sonu koma..







yine o kirli dram setlerimin içindeyim...
iç çekmekten düşünmekten ağardı saçım
düşersem yanarım...


Duygulu msn nickleri
keNdiNe iyi BaK deMek; deNmeZ saCma! keNdiMe iyi baKaRım eLbeT seN hic korkMa..!!

kiM biLiR beLki doqmaMı$ méLékLéR roLüNdéyiMm..!!

keNdiNe yapTıkLarın ve kaTTıkLarıN ne kaDaR vaSaT..!!

hasreTini yazDm senSiz qeCeN qeCeLeRe bitiYorum seNi seViyoRuM diyeN heCeLeRe
keNdiMdeN bi$eY oLmaZ secTiqiM müziKteN bi$i oLuR..!!meTaL roCk heavY..

ızDırapLaRımıN iciNde saKLı muTLuLuK we muTLuLuKta buLamaDm son BiR haK tutuKLuLuK..!!

kaRaNLık dü$Ler sarMı$ yüReqiNi , deqiL beyNiNi kaLbiNdeKi seSi diNLe..!!
DehshetiM,ManyaqM,Laf SokaRim,YeRse uqRass ßakaLim..
__________________


DudakLarın'da a$kın yankısı var sévdan'a kapıLan ßir kaLbim var..
ßeni sana ßağLayan ßüyük ümitLerim var..
yıkma dünyamı sana vérécék
son ßir canım Var...!

||SéNi SéviyoRum!!||

Duygulu msn nickleri

ßu dünya $akaySa
néDén ßén qüLmüoRm
ßu dünya $akaySa
néDéN ßén haLa öLüyüm !!

0 yorum: